Mitä syöt tänään illalliseksi?
Kommentit (50)
Risottoa, jossa on naudan sisäfilettä, selleriä, herkkusientä, sipulia, punaviinikastiketta, persiljaa ja valkosipulia. Ruokajuomana punaviini.
Vierailija kirjoitti:
Pitsataikina on kohoamassa. Kohta pääsee paistamaan. Nautittuna teen kera.
*Pizzataikina. Mitkä täytteet?
Salaatinlehtiä täytettynä skagenröralla ja kasviksilla.
Kukkakaaliperunacurrya pitääkin alkaa kohta tekemään. Juomana olut.
Kokki kartanon reilupala kalaa ja tillivoita. huomenna aamupuuro,sihen 1d.mustikoita ja raejustoa.Lounas jauheliha maksapihvi muusilla krunun herkun. Kana salat illaliseksi. Kaikki valmisruokai asun yksin.Ilta pala on rahka marjoilla ja pananilla.
Lihapullia ja itse tehtyjä lohkoperunoita.
Hapankorppuja, joiden päälle laitan kinkkupasteijaa ja baby-pinaatinlehtiä. Juomaksi vettä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Risottoa, jossa on naudan sisäfilettä, selleriä, herkkusientä, sipulia, punaviinikastiketta, persiljaa ja valkosipulia. Ruokajuomana punaviini.
Nam!
Pirkan lihapullia tässä vetelen kylmänä pussista. Juomana olut.
N40
Vierailija kirjoitti:
Kokki kartanon reilupala kalaa ja tillivoita. huomenna aamupuuro,sihen 1d.mustikoita ja raejustoa.Lounas jauheliha maksapihvi muusilla krunun herkun. Kana salat illaliseksi. Kaikki valmisruokai asun yksin.Ilta pala on rahka marjoilla ja pananilla.
Juomapuolesta en edes uskalla kysyä tuon tekstin perusteella..
Pizzaa täälläkin. Täytteenä jääkaapin jämiä, ainakin oliiveja, herkkusieniä, paprikaa, katkarapujakin näyttää olevan. Paljon mozzarellaa. Kastikkeena Muttin valmis pastakastike.
Juomana olutta ja punaviiniä.
Hirvenlihaa (puolison ampuma), itse kerätyistä sienistä kermakastike ja uuniin itse tehdyt lohkoperunat. Mies valmistaa lihan, minä muut.
Lohilaatikkoa, salaattia ja maito
Pitsataikina on kohoamassa. Kohta pääsee paistamaan. Nautittuna teen kera.