Millaisella autolla ajat?
Millaisella autolla ajat? Itselläni on Ford fiesta vm. 94. 1,1 litrainen ruiskukone, 50 heppaa pellin alla. Oli pakko ostaa kun oli juuri katsastettu eikä maksanut kuin alle 400. Pikku ruokainen ja halvat vakuutukset ja käyttömaksu. Helmat vähän kukkii. Helmikuun loppuun leimaa, jos ei mene silloin läpi katsastuksesta niin vien vaikka romuttamolle ja ostan jonkin vastaavan halvan auton.
Kommentit (39)
Tällä hetkellä olen ilman autoa, ja se on raivostuttavaa. Ostoslistalla on uusi Tesla Model S.
Hiton vanha Volvo S80. Koneesta en tiedä, mutta aivan sopiva mulle. Kertaakaan jäänyt toiseksi. ;-)
Volvo V70 2,5 litrasella koneella, vuosimallia 1998. Pakko se on jollain ajaa.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 11:45"]Millaisella autolla ajat? Itselläni on Ford fiesta vm. 94. 1,1 litrainen ruiskukone, 50 heppaa pellin alla. Oli pakko ostaa kun oli juuri katsastettu eikä maksanut kuin alle 400. Pikku ruokainen ja halvat vakuutukset ja käyttömaksu. Helmat vähän kukkii. Helmikuun loppuun leimaa, jos ei mene silloin läpi katsastuksesta niin vien vaikka romuttamolle ja ostan jonkin vastaavan halvan auton.
[/quote]itse en ikinä ostaisi saati ajaisi yli viisi vuotta vanhalla autolla.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 06:53"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 11:45"]Millaisella autolla ajat? Itselläni on Ford fiesta vm. 94. 1,1 litrainen ruiskukone, 50 heppaa pellin alla. Oli pakko ostaa kun oli juuri katsastettu eikä maksanut kuin alle 400. Pikku ruokainen ja halvat vakuutukset ja käyttömaksu. Helmat vähän kukkii. Helmikuun loppuun leimaa, jos ei mene silloin läpi katsastuksesta niin vien vaikka romuttamolle ja ostan jonkin vastaavan halvan auton.
[/quote]itse en ikinä ostaisi saati ajaisi yli viisi vuotta vanhalla autolla.
[/quote]
Minä taas en koskaan ostaisi käytettyä autoa ylipäätään.
T:vm 2014
Polkupyörällä, jossa ei ole vaihteita. Vuosimallia 2009.
Skoda Octavia RS combi 2015. Bensakone, dsg-automaatti 220hv ja 350Nm. Mutta menen silti junalla töihin.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 07:09"]
[/quote]Onko fixi vai sinkula?
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 07:19"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 07:09"]
[/quote]Onko fixi vai sinkula?
[/quote]
Helkama
Bemari 520d A vm 2007