Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako tutkintoa sinua on?

Vierailija
14.05.2015 |

lasketaan mukaan lukio, ammattikoulu, opisto sekä erillisinä AMK, YAMK, kandi ja maisteri jne.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

3? Amis, yo, kansanopisto. Vuoden päästä toinen amistutkinto. N20

Vierailija
22/36 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu laskennasta: kaksi maisteria ja yksi tohtori (toki lukio alla). Kädessä neljä tutkintotodistusta, koska olen niin vanha, ettei kandia ollut tapana tehdä välissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 11:28"]

Kaksi. Yksi opisto. Yksi maisteri. Teen niitä töitä, mihin maisterikoulun valmisti. Tuo opistotason tutkinto tukee näitä töitä myös.

kannattaa pois kellä sellaista, mitä sit tekee työkseen.

oikeesti en ymmärrä tuollaista viiden kuuden tutkinnon juttua...tai no, joo jos ne on puolen vuoden...vuoden koulutuksia. Eikös niihin töitä varten Mennä?

[/quote]

No mun tutkinnot on tehty työn ohessa ja ovat kaikki samaa alaa kuin teen työkseni. Olen pyrkinyt opiskelemaan jatkuvasti työn ohessa jotta osaaminen ei vanhene. Koska ovat samaa alaa olen tietysti saanut hyväksilukujakin jonkin verran  jokaisen tutkintoon opistotason jälkeen. Tuskin olisin kovin houkutteleva työntekijä, jos minula olisi yksi opistotasoinen tutkintovuosien takaa.

Vierailija
24/36 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
25/36 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi, Yo ja LL.

Vierailija
26/36 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukio, opisto, maisteri, erityisammattitutkinto

Vierailija
27/36 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylioppilastutkinto, myynnin ammattitutkinto ja AMK (tradenomi). Näistä kaksi jälkimmäistä tehty työn ohessa ilman mitään tukia (kun joku siitä täällä jo syyllisti) paitsi AMK:n pakolliseen 3kk:n työharjoitteluun sain aikuiskoulutustukea. Suunnitteilla vuoden päästä hakea ylempää AMK-tutkintoa tekemään.

Vierailija
28/36 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylioppilas, kandi, maisteri, tohtori.

Kasvatustieteitä

Vierailija
29/36 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2x ammattikoulun peruslinjaa, teknikko, insinööri ja 2xyamk =6

Lisäksi ammattipätevyystutkinto muulta alalta, joka sinänsä oikeuttaisi ammatin harjoittamiseen, eli vaikkapa 6,5 tutkintoa

Jatko-opintoja olen vähän pohdiskellut, kun tästä maailmasta ei koskaan tiedä.

Eka työsuhde 11 vuotiaana, aikuisten töihin 18 vuotiaana ja koulutusta vastaavissa töissä yli 20 vuotta. vakituisessa työsuhteessa 24 vuotta ja edessä saman verran jos vaan hengissä kestää.

Vierailija
30/36 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 11:17"]3, kaikki amiksesta.
[/quote]Mitä järkeä??

Vierailija
31/36 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä ja viides (fil. tri) tekeillä.

Vierailija
32/36 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 19:56"]

Neljä ja viides (fil. tri) tekeillä.

[/quote]

Korjaan, siis viisi ja kuudes tekeillä mikäli ne kanditkin lasketaan erikseen.

Vierailija
33/36 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkantti, Erikoismyyjä ja Isännöinnin ammattitutkinto, riittääkö? Varmasti tulee vielä vähintään yksi lisää ennen eläkeikää. Olin kauppiksessa 90-luvun alussa ja valmistuttiin suoraan kortistoon -92, rehtori sanoi että nyt valmistutte ensimmäisen kerran, ja teillä tulee olemaan vielä 3-4 kertaa elämänne aikana uusi kouluttautuminen edessä, ja oikeassa oli. Nykyään tuntuu että 5-10 vuoden välein pitäisi hommata uusi koulutus.

Vierailija
34/36 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on kolme ylioppilastutkintoa. Lukiossa oli niin kivaa että päätin käydä koko homman uudestaan vielä kaksi kertaa :)

Vierailija
35/36 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppiksesta merkonomo, AMK jäi kesken, kun menin yliopistoon, josta valmistuin maisteriksi. Teen maisterin tutkinnon pätevöittämää työtä.

Vierailija
36/36 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yo, sellainen opistokoulutus, josta sai 2 ammattiin todistuksen, opistotutkinto, lasten ja nuorten erityisohjaajan tutkinto jäi kesken ja sitten on vielä AMK hiukan kesken.

Eli 4 valmista, 1 kesken ja 1 kesken niin, ettei koskaan tule valmistumaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi