Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä taksikuskit käy kusella?

Vierailija
14.05.2015 |

Aamun tärkeitä pohdintoja.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 10:16"]

Taloni vieressä taksitolppa, ja jotkut käyvät pyöräsuojan nurkalle kuseskelemassa. Ovat kyllä saaneet kuulla kunniansa jos ovat jääneet kiinni housut kintuissa.. Tämä Helsingin kantakaupungissa.

[/quote]

Olen oppinut, että AV:lla kantakaupungissa asuminen tulee mainita aina. Samoin akateeminen koulutus.

Vierailija
22/27 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 10:11"]

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 10:09"]

Sellaisissa paikoissa, joissa on julkisia vessoja. Jos esim. menee odottamaan laivaa sataman tolpalle, siinä on hyvin aikaa käydä vessassa ja ottaa kahvi. Usein hotellit ymmärtävät ja hyväksyvät vessojaan käyttävät kuljettajat, vaikka saattaisivat katsoa pahalla tavallista kadunmiestä, joka kävelisi respan ohi suoraan kuselle. Sairaaloiden auloissa on hyvät asiakasvessat ja ne on aina siistissä kunnossa. Huoltoasemilla taksinkuljettajiin suhtaudutaan yleensä positiivisesti, vaikka ei juuri sillä kertaa ostaisikaan mitään. Puhun siis näistä pienemmistä. Jossain ABC:lla sitä ei edes huomata, jos siellä käy vaan vessassa. Kallion kirjaston vieressä Helsingissä on vielä muistona vanhoista ajoista kaikille avoin julkinen käymälä, jossa taksinkuljettajat käyvät siinä tolpalla ollessaan. Ennen vanhaan noita oli enemmänkin, mutta nyt taitaa olla enää kaksi jäljellä koko kaupungissa ja muut ovat maksullisia.

[/quote]

helsingissä on paljon myös niitä ilmaisia vihreitä vessoja keskustan alueella. muistaakseni?

[/quote]

Ne vihreät on maksullisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, taksikuskit on siinä mielessä vapaampia kuin bussikuskit, että voivat valita reittinsä itse. Naisbussikuskina voin sanoa, että aina ei tosiaan oo mahdollisuutta vessassa käyntiin.. ja yhtäjaksoinen työaika voi olla 5,5h.. toki ajo-ohjelmaan voidaan merkitä, että paikassa x mahdollisuus wc:ssä käyntiin, käytännössä ei kuitenkaan välttämättä ole niin. Vaikkakin taitavat katsoa esim. kahviloissa läpi sormien wc:n käyttöä. Eräs mieskollegani sanoo sopivan pusikon kohdalla, että odottakaas vähän, käyn kusella. Mitähän ne sanois, jos naiskuski tekis saman...

Vierailija
24/27 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran aamuyöstä kun tulin kotiin, näin taksikuskin pokkana kusevan kerrostalomme seinän viereen. Luuli kai että ehtii salaa lirauttaa siihen. Katsoin hieman hämmästyneenä, hänkin katsoi minua yllättyneenä. Jälkeen päin kelailin, että mitä v***ua mä just näin...

Vierailija
25/27 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me naiskuskitkin joskus joudumme käymään puskapissillä. Aina on autossa mukana paperia ja Savettia. Ja se pitkä vetohan tulee aina silloin kun on "kupla otsassa".

Vierailija
26/27 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 11:30"]

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 10:16"]

Taloni vieressä taksitolppa, ja jotkut käyvät pyöräsuojan nurkalle kuseskelemassa. Ovat kyllä saaneet kuulla kunniansa jos ovat jääneet kiinni housut kintuissa.. Tämä Helsingin kantakaupungissa.

[/quote]

Olen oppinut, että AV:lla kantakaupungissa asuminen tulee mainita aina. Samoin akateeminen koulutus.

[/quote]

Helsingissä on myös alueita jotka ovat melkoista metsää, ts. helppo käydä kuseskelemassa puun juurelle kenenkään näkemättä. Tämä vaan ei täällä KANTAKAUPUNGISSA oikein onnistu :)

Vierailija
27/27 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ei käykkään ja sen kyllä huomaa liikenteessä, kun se varastoituu päähän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän