Mitä ajattelette jos mies tulee pokailemaan jossain julkisella paikalla
Jos joku mies tulee pokailemaan ihan päivällä jossain julkisella paikalla, onko se epäilyttävää vai imartelevaa? Tätä tapahtuu aina kun olen ilman mun lasta (eli n. 2 kertaa kuussa, olen siis yh) ja mietin pitäisikö tässä joskus antaa jollekin mahdollisuus eikä vaan heti miettiä että onkohan toi psykopaatti.
Kommentit (35)
Eihän nyt sentään julkisella paikalla, vähintään pitää olla jossakin yksityisellä klubilla tai jahdilla, hyvänen aika sentään!
No ei tule, niin eipä ole joutunut miettimään. Miten ne pokailee? Jos ihan vaan rupeaisi juttelemaan niin varmaan ajattelisin että mikähän kahjo tuokin, kun ei kukaan normaalisti vieraille juttele, en varmaan ajattelisi edes että yrittäisi jotain lähempää tuttavuutta hieroa.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 08:19"]Eihän nyt sentään julkisella paikalla, vähintään pitää olla jossakin yksityisellä klubilla tai jahdilla, hyvänen aika sentään!
[/quote]
No ei, mutta jotenkin tuntuu oudolta. Miksi tuo nyt tulee mua iskemään? Näytänkö helpolta kohteelta narsisteille ja psykopaateille? Oon niin idiootti että kysyn usein suoraan että miksi sä mua tulet iskemään, mutta vastaushan on tietysti että oon kaunis. Mutta sitä on vaikea uskoa.
Ap
Ole onnellinen. Minua ei huomioi kukaan kuljen sitten lasten kanssa tai ilman. Kaupan kassa ainoa joka katsoo ja sanoo hei.
No mun kokemuksen mukaan kaikki päivällä ihan randomina pokailemaan tulleet on olleet vähän erikoisia. Tai tilanteet hiukan outoja. Olen varattu, joten senkään puolesta en ole mihinkään tietysti lähtenytkään, mut kuitenkin. Kannattaa kuunnella vaistojaan näissä asioissa.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 08:22"]No ei tule, niin eipä ole joutunut miettimään. Miten ne pokailee? Jos ihan vaan rupeaisi juttelemaan niin varmaan ajattelisin että mikähän kahjo tuokin, kun ei kukaan normaalisti vieraille juttele, en varmaan ajattelisi edes että yrittäisi jotain lähempää tuttavuutta hieroa.
[/quote]
No kyllä se yleensä lähtee normaalista juttelusta, mitä kuuluu, mihin oot menossa, sitten ladellaan niitä kohteliaisuuksia ja kysellään mitä teen yms. ja sitten pyydetään puhelinnumeroa tai treffeille. Mutta kyllä mulle metroissa ja lähijunissa tullaan muutenkin joskus juttelemaan, esim vanhemmat ihmiset alkaa joskus small talkaamaan, enkä ajattele että ovat kahjoja. :)
Ap
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 08:25"]
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 08:19"]Eihän nyt sentään julkisella paikalla, vähintään pitää olla jossakin yksityisellä klubilla tai jahdilla, hyvänen aika sentään! [/quote] No ei, mutta jotenkin tuntuu oudolta. Miksi tuo nyt tulee mua iskemään? Näytänkö helpolta kohteelta narsisteille ja psykopaateille? Oon niin idiootti että kysyn usein suoraan että miksi sä mua tulet iskemään, mutta vastaushan on tietysti että oon kaunis. Mutta sitä on vaikea uskoa. Ap
[/quote]
Mikä se ympäristö olisi sinulle joka ei laita sinua epäilemään miehen olevan hieman poikkeava, hullu tms? Lähinnä ajatuksistasi tulee mieleen hieman jälkeenjäänyt/vähälahjainen.
Minuakin varmaan pidetään hirveenä pokailijana kun juttelen tutuille ja tuntemattomille naisille.
Onneksi oma avopuoliso tajuaa puheliaisuuteni.
M
se mies ei tarvitse käymisteitse valmistettua "avustusta" itsevarmuutensa tueksi, vaan tulee tekemään tuttavuutta täysin omasta selväpäisestä tahdostaan ymmärtäen kaiken mitä tekee.
jos se ei ole täysi kyrpä, en mä tota pahalla ottaisi.
-m35
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 08:38"]
Minuakin varmaan pidetään hirveenä pokailijana kun juttelen tutuille ja tuntemattomille naisille. Onneksi oma avopuoliso tajuaa puheliaisuuteni. M
[/quote]
En mä ainakaan pitäis. Puhun itsekin mielelläni tuntemattomien kanssa. Mut kyllä sen sit huomaa, jos se juttu kääntyy siihen... Tai alkaa ihan suorat ehdotukset esim. kutsutaan kahville.
8
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 08:31"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 08:25"]
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 08:19"]Eihän nyt sentään julkisella paikalla, vähintään pitää olla jossakin yksityisellä klubilla tai jahdilla, hyvänen aika sentään! [/quote] No ei, mutta jotenkin tuntuu oudolta. Miksi tuo nyt tulee mua iskemään? Näytänkö helpolta kohteelta narsisteille ja psykopaateille? Oon niin idiootti että kysyn usein suoraan että miksi sä mua tulet iskemään, mutta vastaushan on tietysti että oon kaunis. Mutta sitä on vaikea uskoa. Ap
[/quote]
Mikä se ympäristö olisi sinulle joka ei laita sinua epäilemään miehen olevan hieman poikkeava, hullu tms? Lähinnä ajatuksistasi tulee mieleen hieman jälkeenjäänyt/vähälahjainen.
[/quote]
No mun on vaan hankala uskoa että kukaan haluaisi juuri mua pokailla ja mietin mitä kaikkia taka-ajatuksia siinä voi olla taustalla kun mies ei tule pokailemaan pilkun aikaan ja tuhannen kännissä, jolloin sen tarkoitusperät on selvät kaikille.
Ap
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 08:57"]
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 08:31"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 08:25"] [quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 08:19"]Eihän nyt sentään julkisella paikalla, vähintään pitää olla jossakin yksityisellä klubilla tai jahdilla, hyvänen aika sentään! [/quote] No ei, mutta jotenkin tuntuu oudolta. Miksi tuo nyt tulee mua iskemään? Näytänkö helpolta kohteelta narsisteille ja psykopaateille? Oon niin idiootti että kysyn usein suoraan että miksi sä mua tulet iskemään, mutta vastaushan on tietysti että oon kaunis. Mutta sitä on vaikea uskoa. Ap [/quote] Mikä se ympäristö olisi sinulle joka ei laita sinua epäilemään miehen olevan hieman poikkeava, hullu tms? Lähinnä ajatuksistasi tulee mieleen hieman jälkeenjäänyt/vähälahjainen. [/quote] No mun on vaan hankala uskoa että kukaan haluaisi juuri mua pokailla ja mietin mitä kaikkia taka-ajatuksia siinä voi olla taustalla kun mies ei tule pokailemaan pilkun aikaan ja tuhannen kännissä, jolloin sen tarkoitusperät on selvät kaikille. Ap
[/quote]
Oot niin epävarma , et ajattelee et helppo nakki kun vähän kehaisee. En suosittele
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 09:00"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 08:57"]
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 08:31"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 08:25"] [quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 08:19"]Eihän nyt sentään julkisella paikalla, vähintään pitää olla jossakin yksityisellä klubilla tai jahdilla, hyvänen aika sentään! [/quote] No ei, mutta jotenkin tuntuu oudolta. Miksi tuo nyt tulee mua iskemään? Näytänkö helpolta kohteelta narsisteille ja psykopaateille? Oon niin idiootti että kysyn usein suoraan että miksi sä mua tulet iskemään, mutta vastaushan on tietysti että oon kaunis. Mutta sitä on vaikea uskoa. Ap [/quote] Mikä se ympäristö olisi sinulle joka ei laita sinua epäilemään miehen olevan hieman poikkeava, hullu tms? Lähinnä ajatuksistasi tulee mieleen hieman jälkeenjäänyt/vähälahjainen. [/quote] No mun on vaan hankala uskoa että kukaan haluaisi juuri mua pokailla ja mietin mitä kaikkia taka-ajatuksia siinä voi olla taustalla kun mies ei tule pokailemaan pilkun aikaan ja tuhannen kännissä, jolloin sen tarkoitusperät on selvät kaikille. Ap
[/quote]
Oot niin epävarma , et ajattelee et helppo nakki kun vähän kehaisee. En suosittele
[/quote]
No ei se mun naamasta näy että olen epävarma. En ole pelokkaan tai ujon näköinen, mulla on vaan huono itsetunto. Yleensä olen vain omissa oloissani ja selailen puhelinta jos istun jossain. Ja pukeudun suht. näyttävästi, opiskelen siis vaatesuunnittelua, että ainakaan mun tyylin perusteella kukaan ei voi luulla epävarmaksi. En ole mikään hiirulainen tai tyrkky.
Ap
Ap, onko ne suomalaisia miehiä, jotka lähestyy?
Mua on tultu iskemään Suomessa useampaan otteeseen päiväsaikaan julkisella paikalla. Täysin suomalaiset miehet kyseessä.
Sinkkuna useimmiten olen lähtenyt kahville kun on kysytty, mutta en toisille treffeille koska tuon tyypin miehet on niiiin sosiaalisia ja avoimia etten introverttina koe sellaista itselleni sopivaksi mätchiksi. Pukeudun peittävästi ja tyylikkäästi, ihmettelen kyllä miksi niin usein tullaan juttelemaan vaikka sanoisin näyttäväni aika vaikeasti lähestyttävältä.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 08:31"]
[/quote]
Ei se ola vajaata, vaan normaalia kyseenalaistaa selvänä ja julkisella paikalla tapahtuva pokaaminen: Suomessa se on erittäin harvinaista.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 09:11"]Ap, onko ne suomalaisia miehiä, jotka lähestyy?
[/quote]
Osa on, osa ei. Ulkomaalaiset, jotka mua iskee on aina afrikkalaisia tai jotain eurooppalaisia. Yleensä ihmetellään kun olenkin suomalainen kun mulla on tummat kiharat hiukset ja kansainvälinen nimi ja kasvonpiirteet ei myöskään ole kovinkaan suomalaiset. Kaikki on olleet aina asiallisia (muutamaa poikkeusta lukuunottamatta) ja usein opiskelijoita. Mitäs väliä sillä on minkämaalainen ihminen on kyseessä?
Ap
No mieluummin annan tuommoisille mahiksen kuin baarissa oleville känniläisille