Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies 29v + 1v miettii; viaton mielikuvitus

Vierailija
14.05.2015 |

Onko teille tullut koskaan sellaista tunnetta, että mielikuvituksenne on jotenkin viattomampi kuin monien muiden? Olen tämän itse voinut huomata osittain tätä palstaa lukiessakin; joillekin ihmisille tulee mieleen niin kieroja ja perverssejä juttuja milloin mistäkin, että itse ei voi kuin ihmetellä. Minullekin on monesti kirjoiteltu ja kirjoitellaan yhä kaikenlaisia sodomiajuttuja pilkkamielessä, kun kirjoitan jonkun ihan hyvän kirjoituksen.

Kadulla liikkuessa en koskaan ajattele mitään kovin rajua tai erikoista naisia katsellessa, vaan yleensä jotakin hyväntahtoista ja ehkä vähän romanttista. Naiset taas tuntuvat monesti ajattelevan miehestä jotakin aktikeskeistä, jos mies on naisen mieleen. Tässä on ehkä jonkinlaista sukupuolieroa havaittavissa; naiset ajattelevat erikoisia juttuja, mutta miehet tai paremminkin vähemmistö miehistä toteuttaa näitä asioita. Nainen taitaakin ajatella lähinnä sitä, mitä mies hänen mielestään tekisi.

Joissakin illanistujaisissa sun muissa voi myös toisinaan todeta, miten nuorille naisille tulee mieleen vääntää jotakin kummallista kaksimielisyyttä tai vitsiä jossakin odottomattomassa yhteydessä. Joku saattaa vaikka puhua jostakin esineestä ja sen käyttötarkoituksista ja voi kuvitella, että joku parikymppinen nainen jatkaa juttua jollakin oudolla höläytyksellä kuten "ja sitten se tunkis sen perseeseen! haha!"

Joku miesten silmissä ihan tavallinen miekkonen voi myös usein olla naisten silmissä pelottava mulkosilmä tai vastaavasti jostakin kiltistä hepusta saatetaan juoruta keskenään kaikenlaista tuhmaa ja miehen mielikuvituksella hän ei voisi ikinä aavistaa, mitä hänestä on puhuttu, vaan keskittyy vain asiakaspalvelemaan tyttöporukkaa ammatillisesti.

-Mies 29v + 1v-

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan