Jos saisit miljoonan, mutta ehtona olisi
Ettet saisi juoda enää yhtään alkoholia tai polttaa tupakkaa tai käyttää huumeita, ottaisitko summan vastaan?
Kommentit (60)
Tottakai. En käytä huumeita enkä polta tupakkaa. Alkoholia juon 15-20 annosta vuodessa niin voisin jättää ne pois ja varmaan jätän muutenkin.
Tottakai. Nää paheet kuuluu luusereille.
voisin ottaa. itseasiassa jopa puoletkin kelpais koska olen raitis.
mä voin elää sossun tuilla ihan vapaasti, eikä minun tarvitse yhtään rajoittaa siiderin juontia
Ehkäpä? Vakaana tarkoituksena olisi raitistua - tupakkaa en polta ja huumehet ovat hippikamaa...
T: työssäkäyvä normikansalainen
Kyllä. Alkoholia juon nyt, muttei olisi mikään ongelma jättää satunnaiset viinilasilliset pois.
Kai sitä sitten pitäisi satunnaisesta lonkerosta luopua. Huumeita en ole ikinä käyttänyt ja tupakkani tumppasin 5 vuotta sitten ihan huomaamattani enkä enää ikinä aloittanut uusiksi.
Olen elänyt ilman noita koko ikäni, missä on miljoonani?
ei haittaa, kunhan saan edelleen somettaa ja julkaista netissä kuvia pyllystäni
Tottakai! Ei minua haittaa pyytää alkoholitonta vaihtoehtoa juhlamaljoja juodessa tai kieltäytyä aveceista ja viinitarjoiluista.
Haluaisin kuitenkin tarkat määritykset, mitkä lasketaan alkoholiksi, etten vahingossa sitä juo. Esimerkkinä vaikka sima ja kombucha, nestemäiset lääkkeet jne, lasketaanko ne mukaan, kun niissä saattaa olla alkoholia. Voinko syödä punaviinikastiketta tai kakkua, mihin on käytetty konjakkia.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai. Nää paheet kuuluu luusereille.
Pistäpäs luuseri jo korkki kiinni ja sammuta kannabistupakka.
Vierailija kirjoitti:
Olen elänyt ilman noita koko ikäni, missä on miljoonani?
minulla on ollut miljoonia koko ikäni ja silti olen ryypännyt ja pössytellyt
Luulisin niin. Tuolla rahalla voisi lomailla loppuelämän, ei tarvis stressata töistä ja juoda sietääkseen tätä orjan elämää.
Ollu raitis absolutisti ja savuton koko ikäni jo tähän mennessä, jotenka ei tunnu missää.
Milli kiitosta.
helppo nakki sinällään,en käytä noista mitään, mutta toisaalta en kyllä tarvi sitä milliäkään. On senverran minkä tarvin ja en saa kulutettua loppuun normielämällä. Toki vastaanottaisin, voisihan aina lahjoittaa näille pienimmille ystävillemme.
werwer kirjoitti:
Määritä huume...
Oletko impannut aivosi pilalle? Kyllä jokainen tervejärkinen ihminen tietää mikä huume on.
En todellakaan.