Olen wt.
Olen keskiluokkainen, käytän kiinalaisia crockseja, asun pikkukaupungissa, kaukana hienoston hulinasta, käyn k-kaupassa, s-kaupassa, tai jos oikein haluan revitellä, menen kaupungin cittarille tai prismaan. Mulla on lapsia, omaan kananpersetukan (tai se oikeastaan on kasvanut jo perseestään ulos, käyn kampaajalla taas kesän korvilla), legginsit ovat arkihousuni, farkut parempaan arkeen, pukeudun siis mukavasti. Vaatteita katselen alesta ja kirppikseltä, joskus saan ystäviltä. Mitä tarvitsen, sen ostan katsomatta merkkiä.
Minkälaisia te wt:ia huutelevat olette?
Kommentit (8)
Harvinaista etelänlomaa suunnitteleva, risteilyjä harrastava siivooja rivitalosta, ex- holistinmuija-nuori äiti/yh, naimisissa duunarin kanssa, kaupungilla töissä, käy mielellään rokkikeikoilla, ostaa mieluiten ruuat ym alesta, pukeutuu lähinnä alevaatteisiin/tokmannin vetimiin.
Mulla ei tosin ole tatsaa eikä muovikynsiä,kuteet ei ole rock-räikeitä, en ole rasistijuntti, lapseni (aikuinen ja teini) eivät juo tai tupruta enkä ryypeksi/ tupakoi itsekään. Meikkaan harvoin, en jaksa Kiikkiä tai Kaijakoota tms tms tms. Ja horoskoopit ynnä tarokit on p:stä niin kuin kaikki uskomukset ja jumalat.
Siis noilla kriteereillä olen kai wt, en huutele muille heidän olemisistaan.#4.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 01:42"]
Harvinaista etelänlomaa suunnitteleva, risteilyjä harrastava siivooja rivitalosta, ex- holistinmuija-nuori äiti/yh, naimisissa duunarin kanssa, kaupungilla töissä, käy mielellään rokkikeikoilla, ostaa mieluiten ruuat ym alesta, pukeutuu lähinnä alevaatteisiin/tokmannin vetimiin.
Mulla ei tosin ole tatsaa eikä muovikynsiä,kuteet ei ole rock-räikeitä, en ole rasistijuntti, lapseni (aikuinen ja teini) eivät juo tai tupruta enkä ryypeksi/ tupakoi itsekään. Meikkaan harvoin, en jaksa Kiikkiä tai Kaijakoota tms tms tms. Ja horoskoopit ynnä tarokit on p:stä niin kuin kaikki uskomukset ja jumalat.
[/quote]
Sulla on elämä mallillaan, wt..=)))
[quote author="ExoPol" time="14.05.2015 klo 01:29"]Ai niin ja ollaan ottamassa kissanpentua, joka sekin voisi olla wt, esim. savolainen maatiainen.
[/quote]
Vooi! Savolainen wt-kissa
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 01:55"]
[quote author="ExoPol" time="14.05.2015 klo 01:29"]Ai niin ja ollaan ottamassa kissanpentua, joka sekin voisi olla wt, esim. savolainen maatiainen. [/quote] Vooi! Savolainen wt-kissa
[/quote]
Näinpä..=)) Haluttais perus wt-kissi savosta, sieltä kotikulmilta..=))
Joo, mäkin oon wt. En oo käynyt kampaajalla 6 vuoteen, oon värjännyt ja leikannut itse. Mulla on 2 tatuointia ja suussa lävistys. Poltan tupakkaa. Meikkaan paljon, ostan vaatteet henkkamaukasta, ginasta, lindexiltä jnejne, olen työtön ja tykkään syödä pakastepitsoja. Rötvään kotona pieruverkkareissa, tukka paskasella ponnarilla ja vähän jotain makaroonia rinnuksilla. Juon viiniä muovimukista
Ai niin ja ollaan ottamassa kissanpentua, joka sekin voisi olla wt, esim. savolainen maatiainen.