Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Löysä pillu

Vierailija
14.05.2015 |

Mikä on mielestänne löysä pillu?

Monta sormea menee helposti sisään ilman lämmittelyä?

Tässä mietin onko itselläni löysä vai tiukka.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 sormea. Etusormi ja keskari, silloin pillu on mielestäni jees.  Nussiessa löysä pillu saattaa tuntua vielä väljemmältä sen takia, että se kostuu liikaa. Väitän, että moni mies haluaa naida "kakkoseen". koska anus on tiukempi ja tuntuu täten pillua paremmalta. Itse kyllä nussin paljon mieluummin pilluun, varsinkin jos tavara ei ole väljä ja tuntuu hyvältä. Kaluni on 18,5cm pitkä ja suhteellisen paksu. Tämä on minun mielipiteeni pillun tiukkudesta.

Vierailija
2/8 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysä on silloin, kun tavallisen kokoinen penis menee sisään ilman lämmittelyjä. Meillä on tällainen tilanne kahden lapsen jälkeen. Vaikka toinen tuli sektiolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni synnytyksiä takana useampi ja jos kiristän pillua niin nippanappa kaksi sormea menee. Jos oikein kunnolla rentoudun ja menen tiettyyn asentoon niin menee neljä.

Peppuun mies panee yleenä ensin ettei lennä niin nopeaan pilluun pantaessa. Ja mies sanoo, että mitä lähempänä orgasmia olen, sitä väljemmäksi peppu muuttuu. Kun taas pillussa se on toisinpäin, eli mitä lähempänä orgasmia olen, sen tiukemmaksi ja "lihaisammaksi" muuttuu.

Ja miehellä ihan normi kalu, 17cm ja paksu.

Vierailija
4/8 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei mene edes yhtä sormea sisään lämmittelemättä, vaikea sanoa mikä on löysä. Riippuu miehen munan koosta

Vierailija
5/8 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian löysää ei ole olemassakaan, älä huoli! Jos sinulla on vähän isompi pimppi, niin olet vaan isokaluisten unelma, he toivovat juuri sinunkaltaistasi, jonka kanssa "mahtuu" hyvin olemaan.

Jos on isompi pimppi, niin lääke siihen on oikea isokaluinen tosimies, joka unelmoi pimpistäsi. Pienimunaiset miehet sais jättää tämmöiset herkulliset pimpit rauhaa, kun eivät niitä osaa täyttää.

T. Mies isolla M:llä

Vierailija
6/8 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, minulla menee täysin lämmittämättä kolme omaa sormea tai kaksi miehen sormea (miehellä aika paksut sormet). Vähän tietenkin pitää liukkautta olla, mutta ei kuitenkaan märkää vaadi. Hyvin 4,5 senttiä paksulla kalulla saa tyydytyksen molemmille. Jos olisi ohuempi kalu, voisi laittaa jotain kaveriksi sisään eli eipä ole ongelmia tämän värkin kanssa.

Vierailija
7/8 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso pillu on ihana! Sinne mahtuu minunkin kalu. Itsellä on semmoiset geenit, että on poikkeuksellisen paljon peniksellä kokoa. Etsin pääsääntöisesti vain ihania, isopilluisia naisia. Heidän kanssaan seksi on mahtavaa

Vierailija
8/8 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 11:29"]

Mulla ei mene edes yhtä sormea sisään lämmittelemättä, vaikea sanoa mikä on löysä. Riippuu miehen munan koosta

[/quote] Miten saat tamponin sisään lämmittelemättä? Vai etkö käytä