isäni puhuu alentavasti naisista
Vaikka minä olen hänen vierellään hän puhuu naisista todella alentavasti ja yleistäen. Kuinka naisia ei tulisi päästää johtohommiin aina autonratissa sekoileva on 'ämmä' tai 'akka' pikkuveljenikin 16v on häntä jo ruvennut matkimaan. Välillä suorastaan vihaan häntä
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 01:33"]
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 00:51"]Vaikka minä olen hänen vierellään hän puhuu naisista todella alentavasti ja yleistäen. Kuinka naisia ei tulisi päästää johtohommiin aina autonratissa sekoileva on 'ämmä' tai 'akka' pikkuveljenikin 16v on häntä jo ruvennut matkimaan. Välillä suorastaan vihaan häntä [/quote] Sun täytyy opetella vittuilee niille sioille takas.
[/quote]
Jep, puhu niille niiden omaa kieltä, jos ei kerran muu mene perille. Kaikille ei valitettavasti ole annettu kauhalla.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 01:33"]Tuo on muuten niin totta että ne epävarmat miehet on juuri noita naisvihaajia. Vastaavasti itsensä kanssa sinut oleva mies ei koe mitään tarvetta naisten vähättelylle. Onneksi olen jälkimmäisen kanssa naimisissa.
[/quote]
Jep, ja se on ajanmyötä paheneva lumipalloefekti. Katkeruus ja vihaisuus ei herätä kenenkään sympatioita, mistä seuraa lisää katkeruutta.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 01:33"]
Tuo on muuten niin totta että ne epävarmat miehet on juuri noita naisvihaajia. Vastaavasti itsensä kanssa sinut oleva mies ei koe mitään tarvetta naisten vähättelylle. Onneksi olen jälkimmäisen kanssa naimisissa.
[/quote]
Joo, tai mä luulen, että se on niin päin, että se naisviha ja omansukupuolen viha (epävarmuus) tekee sen, että mies on epävarma. Miten sä voisit olla varma, jos sä vihaat koko ajan?
Ja syyllinen on koti, siellä on opetettu tämä levy pyörimään. Se pitäis itse katkaista aloittamalla oman itsetunnon nostosta. Eikä enää haukkua ketään vaikka tekisi mieli. Koska siinä on ihmeellinen taika: jos en mä sano mitään pahaa sun sukupuolesta, niin mun ei tartte ottaa mitään paskaa mun sukupuoleeni kohdistuen.
Luulin, et Settäst ois ollu edes vähän enemmän vastusta :((
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 01:51"]Minne se Settä nyt katosi?
[/quote]
Setä on lukenu tätä ketjua kyyneleet silmissä ja todennu, että on ne tyttöset vaan hassuja ja vähän myös ihania...
Mutta nyt setä lähtee nukkumaan.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 01:58"]
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 01:51"]Minne se Settä nyt katosi? [/quote] Setä on lukenu tätä ketjua kyyneleet silmissä ja todennu, että on ne tyttöset vaan hassuja ja vähän myös ihania... Mutta nyt setä lähtee nukkumaan.
[/quote]
köpöttele sinne vaan joo!
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 01:31"]
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 01:30"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 01:29"] [quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 01:24"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 01:21"] Voit olla varma, että isäsi sitten mollaa mielessään myös miessukupuolta ja kärsii pienimunaisuuden syndroomasta. Koska ei ole toista ilman toista. Kaikista tähänkin ketjuun huutamaan tulleista naishaukkujista paistaa yhtälailla oma epävarmuus miesten kelpoudesta lävitse. [/quote] Siis tyyliin oonko mies jos sitä ja tätä. Ai että sellaiset miehet on rasittavia! Mutta sitä saa mitä suu tilaa. Ei kai sitä nyt voikaan olla varma onko oma muna riittävä jos koko ajan mollaa ja haukkuu niitä, joille sen pitäisi kelvata. Ja rehvastelu on osa tätä epävarmuutta. 12 [/quote] Voi sua pikkuista söpöläistä. [/quote] Luuletko, että mä oon söpö? [/quote] Sulosia on tytteli sun suuret aivoituksesi.
[/quote]
No ihanaa että pidät niistä, niin mäkin.