Ketkä kaksi julkkista olet joskus sekoittanut keskenään
Ketkä näyttävät samalta mielestäsi edelleen tai jotka sekoitit vaikka lapsena tai nuorena.
Aloitan: Matt Damon ja Mark Wahlberg.
Pienestä kuvasta saatan edelleen sekoittaa
Kommentit (485)
Lähinnä nimet vieläkin meinaan sekoittaa, että kumpi olikaan näyttelijä tai muusikko, Robin Williams ja Robbie Williams.
Jari Halosen ja Arto Halosen. En ulkonäön, vaan halosuuden takia. Ja sen, että molemmat ovat elokuvaohjaajia. Jari Halonen on tunnettu Jumalan teatterista ja esim. Aleksis Kiven elämä -elokuvasta, Arto Halonen dokumenteista (esim. Sinivalkoinen valhe, Valkoinen raivo). Arto Halonen on myös Terhi Kokkosen entinen (avio?)mies.
Olen joskus aiemminkin kirjoittanut aiheesta palstalla, mutta mun mielessä nämä kaksi herraa ovat muuntuneet yhdeksi henkilöksi, jolla taisi olla Jari Halosen ulkonäkö. Viime vuonna tajusin, että nämä ovat tosiaan kaksi eri ihmistä. Olinkin hieman ihmetellyt siirtymää Jumalan teatterista dokumentteihin. Nyt hieman hävettää.
Vierailija kirjoitti:
Lapsena meni aina sekaisin Riki Sorsa ja Kirka. Pikkuhiljaa aloin muistamaan kumpi on kumpi. 3 kymppisenä tiesin.
Entä Riki Sorsa ja Rod Stewart? Jotai samaa heis on.
Mä sekoitin lapsena Christina Onassiksen ja Monacon prinsessa Carolinen.
Just katsoin että Martinan Hannu Pikkarainen on kuin Janne Ahonen.
Vierailija kirjoitti:
On muuten saman näköinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On muuten saman näköinen
Paljon on samaa, mutta Janne näyttää paremmalta.
Sauli ja ville niinistö menee jotenkin sekaisin. Sauli vaikuttaa urheilullisemmalta ja nuorekkaalta. Ville taas on jotenkin vanhaa tekoa.
Gracie Carvalho, Emanuela de Paula ja Lais Ribeiro
Erin Heatherton ja Lindsay Ellingson
Alessandra Ambrosio ja Izabel Goulart
Lapsena meni aina sekaisin Riki Sorsa ja Kirka. Pikkuhiljaa aloin muistamaan kumpi on kumpi. 3 kymppisenä tiesin.