Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Netissä kelpaan, oikeassa elämässä en

Vierailija
13.05.2015 |

Taas se nähtiin. Oon pian 18v eikä kukaan poika (tai tyttö) oo oikeassa elämässä sanonut, että on kiinnostunut musta tai haluaisi olla mun kanssa yhdessä. Mulla ei oo paljoa kavereita, suurin osa netissä. Viimeisen 4kk sisällä oon saanut uusia kavereita, joista jokainen on sanonut, että ne tykkää musta paljon ja 3 niistä on kysynyt, että haluanko olla niiden tyttöystävä. Miks?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä minäkin oon löytänyt parhaimmat ihmissuhteet. Eipä tuon niin väliä, kunhan jostain - eikö?

Vierailija
2/6 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kai. Jotenkin luuseriolo silti. Varsinkin kun lähes kaikilla kavereilla on poikaystävät tai "säädöt". Ja mulla Skype-kaverit... Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naamatusten vaaditaan niin paljon enemmän. Netissä riittää fiksut ajatukset ja toista miellyttävä kirjoitusasu, kun taas kasvotusten vaikuttaa koko paketti: ulkonäkö, ilmeet, eleet, ääni, puhetyyli.. sulavasti kirjoittava saattaa kammota sosiaalisia tilanteita ja mennä täysin puihin.

Vierailija
4/6 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 00:14"]Koska naamatusten vaaditaan niin paljon enemmän. Netissä riittää fiksut ajatukset ja toista miellyttävä kirjoitusasu, kun taas kasvotusten vaikuttaa koko paketti: ulkonäkö, ilmeet, eleet, ääni, puhetyyli.. sulavasti kirjoittava saattaa kammota sosiaalisia tilanteita ja mennä täysin puihin.
[/quote] Totta toikin :( Oon tosi ujo, puhuminen ahdistaa. Netissä oon jotenkin avoimempi - myös puhuessa ääneen esim. just Skypessä. Ap

Vierailija
5/6 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaat luultavasti ilmaista itseäsi paremmin kirjoittaen kuin naamatusten. Sosiaalisesta ahdistuksesta on kuitenkin mahdollista päästä eroon harjoittelemalla. Moikkaile vaikka ohimennen naapureita ja treenaa katsekontaktia, kun saat lisää itsevarmuutta ja huomaat että kaikki menee hyvin, pystyt kantamaan itsesi "ylpeämmin" ja näyttämään muillekin että olet hyvä tyyppi.

Vierailija
6/6 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla niin sama! Tosin nettiystävyydetkin tuppaavat nykyään kaatumaan siihen, kun en uskalla enää tavata ketään oikeassa elämässä. Musta ei tykkää nytkään kukaan irl, joten en jaksa uskoa, että nettikavereidenkaan suhteen asia olisi toisin. :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme