Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oisko jollain hyvää kinkkukiusaus reseptiä?

Vierailija
16.01.2022 |

Siis joo googlesta löytyis mut joku sun oma hyväks havaittu..

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen kerran jälkeen kun tein kiusauksen suikaloimalla itse perunat ja sipulit niin en ole kertaakaan käyttänyt pakasteperunaa. Niin paljon parempaa. Tuosta aikaa jotain 15 vuotta.

Kai sä huuhtelit ne perunat että tärkkelys irtoaa ja ei tule niin mössöä?

Vierailija
22/29 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinkkukiusaus hyvä. Sinun täytyy kiusata kinkkua ennen syömistä. Näin saat maistuvan kinkkukiusauksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeaa kinkkua eikä mitään kinkun kaltaista suikaletta, perunat ja sipulit tuoreina itse suikaloituna eikä mitään pakastesotkua. Kuohukerma. Sitten teet ohjeen mukaan.

Jos tekisit sokkotestin suikaleiden ja pakasteiden kanssa, ei huomaisi mitään eroa.

Vierailija
24/29 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sakseja?

Vierailija
25/29 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon parempi tulee maultaan, kun suikaloi perunat itse. Se on täysin totta. Ei vaan aina jaksa ja tulee ostettua valmiita. Sama kaikkien juureksien kanssa. Ne ovat hyvä apu kiireessä (ja ymmärtääkseni ravintoaineet tallella) mutta maultaan ne eivät pärjää tuoreille.

Vierailija
26/29 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuori perunat, huuhtele, leikkaa suikaleiksi, munamaitoon suolaa ja pippuria. Sekoita kinkkusuikaleet, perunat ja munamaito voideltuun vuokaan. Sitten vaan aamulla lämmitettyyn leivinuuniin muhimaan. Muut mausteet voi jättää kaappiin. Ja eikun syömää.

Toi ei ole kiusausta.

Vierailija
27/29 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kinkkukiusaus on helpointa ja parasta, kun ottaa kaupan pakastealtaasta valmista peruna-sipulisekoitusta, sitten kinkkusuikaletta ja maitokaapista vaikkapa pippurikermaa, tai maun mukaan jotain muuta maustettua kermaa. Ne vaan vuokaan ja uuniin, ja taatusti hyvää tulee ilman kikkailuja. Ei voi onnistua epä, jos ei läärää liikaa suolaa (ei ehkä tarvi lisätä lainkaan, jos tykkää vähemmän suolaisesta9 tai ei unohda uuniin tuntikausiksi. Paranee vain lämmitettäessä. Kinkkukiusaus on juuri niitä ruokia, joitten kanssa ei tarvita kikkailuja.

Jotkut haluavat syödä ruokansa hyvän makuisena ja aidoista aineista. Sinä et kuulu joukkoon.

Vierailija
28/29 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeaa kinkkua eikä mitään kinkun kaltaista suikaletta, perunat ja sipulit tuoreina itse suikaloituna eikä mitään pakastesotkua. Kuohukerma. Sitten teet ohjeen mukaan.

Jos tekisit sokkotestin suikaleiden ja pakasteiden kanssa, ei huomaisi mitään eroa.

Älä nyt hullujas puhu.

Vierailija
29/29 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt hullujas puhu.

Facepalm!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme