Varattu nainen kiinnostaa
Olen elämäni aikana nainut erilaisia naisia. Ylivoimaisesti kiihoittavimmat aktit ovat olleet varattujen naisten kanssa. On ollut myös pidempiä suhteitakin naimisissa olevan kanssa. Nyt haku päällä? Kielletty hedelmä maistuu.
Kommentit (22)
Entäs jos huijaan olevani varattu, mutta olenkin sinkku? Se olisi kuin placeboefekti, joka kertoo, että koko asia on vain sinun päässä.
Parasta on kun varattu jää kiinni ja tulee avioero, ja perhe menee rikki?
Varatun kanssa idea on se, ettei toisen elämää pilata. Yhteinen salaisuus ja nautinto. Itselläni on aina upea olo, kun olen saanut purkautua toisen vaimon sisään.
Vierailija kirjoitti:
Varatun kanssa idea on se, ettei toisen elämää pilata. Yhteinen salaisuus ja nautinto. Itselläni on aina upea olo, kun olen saanut purkautua toisen vaimon sisään.
Totta, juuri näin. Kaikki varatut naisen ottaneet hymyillen lastin sisäänsä… nauttien ja pyytäen
Taas lurpsahti raukea kulli ulos varatun naisen pimpulasta, johon sai luvan lykkiä paljaalla ja laueta sisään. Suorastaan aneli sitä kullia, kun oma mies ei ole vuosiin antanut kunnolla huomiota ja kaikki on heidän välillään niin kädenlämpöistä ja rutinoitunutta.
Vierailija kirjoitti:
Taas lurpsahti raukea kulli ulos varatun naisen pimpulasta, johon sai luvan lykkiä paljaalla ja laueta sisään. Suorastaan aneli sitä kullia, kun oma mies ei ole vuosiin antanut kunnolla huomiota ja kaikki on heidän välillään niin kädenlämpöistä ja rutinoitunutta.
Noin kävi meilläkin toissa viikolla, vaimo antoi, vieras pani ja minä katselin. Kyllä vieras tykkäsi kun sai paljaalla pistellä rouvaa.
Paras on sellainen 45-55v kiimainen puumapillu jota ei ole mies pitänyt hyvänä vuosiin.
Sellaista kun tamppaa takaapäin kunnolla että läiske käy ja nainen ulvoo ja laittaa puuman ratsastamaan sen jälkeen niin on muuten pojat näky kun se ratsastaa sitä kiimaansa sellaisella voimalla kun ei ole vuosiin saanutkaan ratsastaa. Siihen on hyvä laueta.. m26
Vierailija kirjoitti:
Paras on sellainen 45-55v kiimainen puumapillu jota ei ole mies pitänyt hyvänä vuosiin.
Sellaista kun tamppaa takaapäin kunnolla että läiske käy ja nainen ulvoo ja laittaa puuman ratsastamaan sen jälkeen niin on muuten pojat näky kun se ratsastaa sitä kiimaansa sellaisella voimalla kun ei ole vuosiin saanutkaan ratsastaa. Siihen on hyvä laueta.. m26
Muuten… mitä se tarkoittaa
Vierailija kirjoitti:
Mikä?
Tuo: ”..,on muuten pojat näky…”. Mitä tuo muuten sana tuossa tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Heitä on paljon
M27
Onpas hyvä olo, kun on taas pussit tyhjät. Ihana aamupano hotellissa. Varattua perheen äitiä sain lykkiä taas kunnolla. Nyt kotiin etätöihin.
Vierailija kirjoitti:
Onpas hyvä olo, kun on taas pussit tyhjät. Ihana aamupano hotellissa. Varattua perheen äitiä sain lykkiä taas kunnolla. Nyt kotiin etätöihin.
Aikatauluja verrattuna taisi olla vanha copypaste kirjoitus
Omaa varattua vaimoa sain taas illalla lykkiä kunnolla takaapäin, on se vaan kiimainen pakkaus ja lauettuani kiirehti kalun suuhunsa imettäväksi, ettei lerpahda. Lopulta tuli ratsaille ehti ottaa tokalla kierroksella pari orkkua ennen kuin minä laukesin uudelleen samalla seisokilla. On se vaan rietas pakkaus, onneksi saan ihan itse lykkiä niin kiimaista naista.
Juu meillä vaimo luvalla vieraasta kullia haluu välillä kun käy työ hommissa muualla, saa nauttia vieraasta panosta,on kiimanen ja kotona myös antaa kunnon panon
Tänään töiden jälkeen saan taas siementää varatun vakoa... on se niin kiihoittavaa.
La saan taas varattua pillua, kun rouvan ukko lähtee pilkille. Upeaa saada tyhjentää sisään.
Minusta tuo ei kerro muusta kuin itsetunto-ongelmista. Et taida myöskään arvostaa itseäsi kovin paljon.
Itse pk-yrittäjänä käyn panemassa parin työmieheni vaimoja. Jätkät lähtee aamuisin raksalle, niin minä käyn laittamassa lastit sisään ja hymyillen työmaalle.
Niinhän se on, että kielletty hedelmä on se mehukkain hedelmä.