Mies oli uskoton vuosi sitten. En vieläkään ole päässyt yli
Mies oli uskoton minua 10vuotta niotemman kanssa. Tyttö oli 19v. Yhden viikonlopun tätä löytöään hoiteli. Kätin miehen mutta palasimme yhteen. Lapsia on. Nyt minua koko ajan vaivaa ajatus että Miehelläni on ollut ns tiukkapillu kokemus minuun synnyttäneeseen verrattavissa. Ja tämä ajatus saa minut tuntemaan itsrni hionoksi ja vajaaksi. Pelkään että mies ei enää nauti seksistä kanssani vaan salaa haaveilee tuosta nuoresta. Mitä teen ja moten pääsen tästä ahdistuksesta?
Kommentit (16)
En minäkään tajua mitä salarakkaani vaimo ajattelee kun ei jätä miestä. Tyhmä se on kun roikkuu vaan miehessä. Mies on pettänyt vaimoaan 2007 vuodesta asti mun kanssa. Kerran olin miehen autotallissa yötä sohvalla baarin jälkeen ja mies pussaili mua ja puhui kaikkee tyyliin sun pillu on maailman ihanin se tekee niin hyvää yms ja kehui mun tissejä ja vaimo kuunteli oven takana. Silti se ei jättänyt. Vaimo on synnyttänyt lauta. Mulla on isot tissit ja muotoja. Mies käy mun luona päivittäin. Tekee ruokaa mun kanssa, täyttää mun jääkaappia. Osti mulle sohvan. Rakastaa mua ja silti vaimo ei jätä miestä.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 23:48"][quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 23:47"]Ei se pilden tiukkuus naista tee. Sinussa on varmasti paljon muuta, mitä nuoressa naisessa ei ole.
[/quote]
kuten 40 kg silavaa.
[/quote]
Höpöhöpö, kukaan ei petä ulkonäön vuoksi.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 23:52"]En minäkään tajua mitä salarakkaani vaimo ajattelee kun ei jätä miestä. Tyhmä se on kun roikkuu vaan miehessä. Mies on pettänyt vaimoaan 2007 vuodesta asti mun kanssa. Kerran olin miehen autotallissa yötä sohvalla baarin jälkeen ja mies pussaili mua ja puhui kaikkee tyyliin sun pillu on maailman ihanin se tekee niin hyvää yms ja kehui mun tissejä ja vaimo kuunteli oven takana. Silti se ei jättänyt. Vaimo on synnyttänyt lauta. Mulla on isot tissit ja muotoja. Mies käy mun luona päivittäin. Tekee ruokaa mun kanssa, täyttää mun jääkaappia. Osti mulle sohvan. Rakastaa mua ja silti vaimo ei jätä miestä.
[/quote]
Jos rakastaa sua, miksi mies ei jätä häntä?
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 23:37"]
Mies oli uskoton minua 10vuotta niotemman kanssa. Tyttö oli 19v. Yhden viikonlopun tätä löytöään hoiteli. Kätin miehen mutta palasimme yhteen. Lapsia on. Nyt minua koko ajan vaivaa ajatus että Miehelläni on ollut ns tiukkapillu kokemus minuun synnyttäneeseen verrattavissa. Ja tämä ajatus saa minut tuntemaan itsrni hionoksi ja vajaaksi. Pelkään että mies ei enää nauti seksistä kanssani vaan salaa haaveilee tuosta nuoresta. Mitä teen ja moten pääsen tästä ahdistuksesta?
[/quote]
Ei ihme, että tunnet itsesi vajaaksi. Ethän osaa edes kirjoittaa.
No ei minulla kylläkään ole ylipainoa. Ja kauniimpi olen kuin tämä pikkulikka. Silti se vaan kalvaa minua. Haluaisin jo selvitä tästä mutta se on ihan hemmetin vaikeaa. Luottoa ei juuri ole ja vielä alemmuuden tunne. Haluaisin taas elää ja nauttia seksistä. Nyt tuntuu että mäytän mieheni silmissä vanhalle ja rumalle
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 23:52"]En minäkään tajua mitä salarakkaani vaimo ajattelee kun ei jätä miestä. Tyhmä se on kun roikkuu vaan miehessä. Mies on pettänyt vaimoaan 2007 vuodesta asti mun kanssa. Kerran olin miehen autotallissa yötä sohvalla baarin jälkeen ja mies pussaili mua ja puhui kaikkee tyyliin sun pillu on maailman ihanin se tekee niin hyvää yms ja kehui mun tissejä ja vaimo kuunteli oven takana. Silti se ei jättänyt. Vaimo on synnyttänyt lauta. Mulla on isot tissit ja muotoja. Mies käy mun luona päivittäin. Tekee ruokaa mun kanssa, täyttää mun jääkaappia. Osti mulle sohvan. Rakastaa mua ja silti vaimo ei jätä miestä.
[/quote]Ja se riittää sinulle? Noin munattomaan mieheen en kajoaisi. Vai että oikein vaimon pitäisi se jättää. Ei osaa liittoaankaan lopettaa, vaimon pitäisi se tehdä, huh huh. Sinun ajattelutapasi on... Verraton! Mulle ei kelpaisi sellainen, joka ei kelpaa lasten äidillekään.
Voit elää elämäsi marttyyrina, joka uhrasi itsensä parisuhteen vuoksi, tai voit etsiä uuden elämän jossa tuntea itsensä ihanaksi ja halutuksi. Miehesi valinta on ollut pettää (äläkä turhaan toivo, että se jäisi ainoksi kerraksi. Onhan siitä ennenkin selvitty, niin miksipäs ei 'hairahtaisi' jatkossakin.), sinun valintasi on sitten se hyväksytkö elämäsi kynnysmattona vai haluatko elää elämää niin kuin itsetunnolla varustettu nainen.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 00:00"]No ei minulla kylläkään ole ylipainoa. Ja kauniimpi olen kuin tämä pikkulikka. Silti se vaan kalvaa minua. Haluaisin jo selvitä tästä mutta se on ihan hemmetin vaikeaa. Luottoa ei juuri ole ja vielä alemmuuden tunne. Haluaisin taas elää ja nauttia seksistä. Nyt tuntuu että mäytän mieheni silmissä vanhalle ja rumalle
[/quote]
Petä sitä nuoren komeen miekkosen kanssa. Vaikka kostaminen onkin lapsellista, niin tilien tasaaminen on silti valtavan teraupeettista. Pelasti ainakin meidän liiton.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 00:07"]
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 00:00"]No ei minulla kylläkään ole ylipainoa. Ja kauniimpi olen kuin tämä pikkulikka. Silti se vaan kalvaa minua. Haluaisin jo selvitä tästä mutta se on ihan hemmetin vaikeaa. Luottoa ei juuri ole ja vielä alemmuuden tunne. Haluaisin taas elää ja nauttia seksistä. Nyt tuntuu että mäytän mieheni silmissä vanhalle ja rumalle [/quote] Petä sitä nuoren komeen miekkosen kanssa. Vaikka kostaminen onkin lapsellista, niin tilien tasaaminen on silti valtavan teraupeettista. Pelasti ainakin meidän liiton.
[/quote]
Ei pelastanut. Kyllä se ukkos käy polkasemassa taas jotain kiimapillua, kunhan sopiva herkku kohdalle sattuu.
Et tii pääsemäänkään. Ja pettää se uudelleenkin
kyl siitä voi päästä yli. ei se 19 v kanssa yhdenillan juttu oo varmastikkaan kummosta. ei kokemusta kauheesti, ei tunne toista kunnolla, ei tiedä mitä haluaa.. kyllä se varmasti syystä halus sun kanssa yhteen. jos se olis huonompaa sun kanssa tuskin olisit enää maisemissa.
Vedä tönään pää teyteen, kuten minäkin olan tehnit. Yiukkapillua ei voita mikään!
Ei se pilden tiukkuus naista tee. Sinussa on varmasti paljon muuta, mitä nuoressa naisessa ei ole.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 23:47"]Ei se pilden tiukkuus naista tee. Sinussa on varmasti paljon muuta, mitä nuoressa naisessa ei ole.
[/quote]
kuten 40 kg silavaa.
Ei kannata oikeasti ottaa enää takaisin niitä pettäjiä, kirjoitustaitokin häviää itsetunnon mukana. Miksi ihmiset oikeasti haluavat tehdä omasta elämästään henkilökohtaisen piinan jakamalla elämänsä sellaisen kanssa, joka on osoittanut epäluotettavuutensa, itsekeskeisyytensä ja jonka kanssa oleminen syö itsekunnioituksen?