Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi ei. eikö huomenna ole kaupat auki?

Vierailija
13.05.2015 |

Joo taas minä. Mutta en muistanu käyä kaupassa, ei ole ruokaa...Voi eii..

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 10:19"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 10:01"]

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 09:49"]

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 07:50"]

Käyttekö siis joka päivä kaupassa kun on heti ongelma kun kauppa on YHDEN päivän kiinni?!

[/quote]

Minä ainakin käyn. Olen osittain liikuntarajoitteinen ja minulla on mm. selkävaivoja, joten en saa kannettua kerralla paljon tavaroita. Onneksi lähin kauppa on muutaman sadan metrin päässä :) (harmi vain, ettei se ole helatorstaina auki)

[/quote]

Etkä todellakaan pystynyt eilen kantamaan sen verran ylimääräistä, että selviät hengissä tämän päivän?

[/quote]

No en olisi pystynyt enkä edes muistanut asiaa. Minulla on myös muistiongelmia. Kyllähän sitä hengissä selviää, mutta aika karuilta kaapit näyttävät.
[/quote]

Ostatko siis joka päivä täsmämäärän? Yhden sämpylän, jogurtin, hedelmän jne?

Vierailija
42/61 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 10:01"]

Käyttekö siis joka päivä kaupassa kun on heti ongelma kun kauppa on YHDEN päivän kiinni?!

[/quote]

Minä ainakin käyn. Olen osittain liikuntarajoitteinen ja minulla on mm. selkävaivoja, joten en saa kannettua kerralla paljon tavaroita. Onneksi lähin kauppa on muutaman sadan metrin päässä :) (harmi vain, ettei se ole helatorstaina auki)

[/quote]

Etkä todellakaan pystynyt eilen kantamaan sen verran ylimääräistä, että selviät hengissä tämän päivän?

[/quote]

Onpa todella tyhmä kysymys!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 10:25"]

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 10:19"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 10:01"] [quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 09:49"] [quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 07:50"] Käyttekö siis joka päivä kaupassa kun on heti ongelma kun kauppa on YHDEN päivän kiinni?! [/quote] Minä ainakin käyn. Olen osittain liikuntarajoitteinen ja minulla on mm. selkävaivoja, joten en saa kannettua kerralla paljon tavaroita. Onneksi lähin kauppa on muutaman sadan metrin päässä :) (harmi vain, ettei se ole helatorstaina auki) [/quote]   Etkä todellakaan pystynyt eilen kantamaan sen verran ylimääräistä, että selviät hengissä tämän päivän? [/quote] No en olisi pystynyt enkä edes muistanut asiaa. Minulla on myös muistiongelmia. Kyllähän sitä hengissä selviää, mutta aika karuilta kaapit näyttävät. [/quote] Ostatko siis joka päivä täsmämäärän? Yhden sämpylän, jogurtin, hedelmän jne?

[/quote]

No en sentään, mutta saan kannettua hyvin rajallisesti tavaraa. Esim. maitoa saan tuotua vain yhden tölkin kerralla. Kyllä esimerkiksi hedelmiä saa tuotua hieman enemmän. Kaupassakäynnissä on haasteensa.

Vierailija
44/61 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 10:19"]

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 10:01"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

No en olisi pystynyt enkä edes muistanut asiaa. Minulla on myös muistiongelmia. Kyllähän sitä hengissä selviää, mutta aika karuilta kaapit näyttävät.

[/quote]

Alapeukuttajalle tiedoksi, että en ole valittanut kauppojen kiinniolemisesta tässä ketjussa. Terveydentilalleni ja muistiongelmilleni en mitään voi. Ne eivät ole tekosyy, joten alapeukuttaminen on mielestäni törkeää.

Vierailija
45/61 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 10:25"]

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 10:19"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 10:01"] [quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 09:49"] [quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 07:50"] Käyttekö siis joka päivä kaupassa kun on heti ongelma kun kauppa on YHDEN päivän kiinni?! [/quote] Minä ainakin käyn. Olen osittain liikuntarajoitteinen ja minulla on mm. selkävaivoja, joten en saa kannettua kerralla paljon tavaroita. Onneksi lähin kauppa on muutaman sadan metrin päässä :) (harmi vain, ettei se ole helatorstaina auki) [/quote]   Etkä todellakaan pystynyt eilen kantamaan sen verran ylimääräistä, että selviät hengissä tämän päivän? [/quote] No en olisi pystynyt enkä edes muistanut asiaa. Minulla on myös muistiongelmia. Kyllähän sitä hengissä selviää, mutta aika karuilta kaapit näyttävät. [/quote] Ostatko siis joka päivä täsmämäärän? Yhden sämpylän, jogurtin, hedelmän jne?

[/quote]

Taattua av-palstaa! Vain täällä voidaan arvostella vammaista siitä, että ostosten teossa on vaikeuksia.

Vierailija
46/61 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 08:36"]

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 00:36"][quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 23:45"] [quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 23:41"]Mä en kyllä jaksa näitä arkipyhiä. Ei haittaa ettei kaupat oo pyhänä auki, mutta pääsi kirosana jos toinenkin tänään, kun menin matkan takaa postipakettia noutamaan viis yli kuus (olin jopa tarkistanut lähipostini aukioloajat Postin puhelinsovelluksesta) ja sepä olikin mennyt kuudelta kiinni HUOMISEN helatorstain vuoksi. Eikö nämä turhat pyhät voisi ottaa pois kalenterista? [/quote] Aivan totta. Ulkomaiset asiakkaat usein kyselee, että onko huomenna kaupat kiinni ja mikä päivä silloin on. Sanon, että helatorstai. Täysin turha pyhäpäivä, jonka merkityksen vain harva muistaa ja useimmille se tarkoittaa vain ylimääräistä vapaapäivää. [/quote]   Siis missään ulkomailla ei ole pyhäpäivää Kristuksen taivaaseenastumisen muistopäivänä? Vain suomalainen juhlapyhä? [/quote] Sulle tuli vahingossa kysymysmerkki pisteen sijaan. Onneksi asun maassa jossa isommat kaupat on kiinni vain yhtenä kahtena päivänä vuodessa.

[/quote]

Voi, sä olet varmaan onnellinen, kadehdin sua! Että ihan vaan kahtena päivänä vuodessa ei pääse kauppaan....

Vierailija
47/61 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutaa kuolla nälkään jos on niin tyhmä ettei tiedä onko pyhä vai arki.

Vierailija
48/61 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsiki on 12-18

Vierailija
49/61 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kai joka kylässä joku mini-Siwa, ABC tms. auki...

Vierailija
50/61 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockmann on suki

Vierailija
51/61 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumbo ja itis on auki. Jos asut pk-seudulla...

Vierailija
52/61 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo ja mun kookauppias salarakas meni juuri pihalle soittamaan vaimolle kotiin ja sit jatketaan mökkiviikonloppua:)

Vierailija
53/61 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin vittu.

T. "Vihaan pyhäpäiviä"

Vierailija
54/61 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei! Selviättekö nyt varmasti perjantaihin?

Vierailija
55/61 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko mennä ulos syömään

Vierailija
56/61 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joiltain Ärriltä saa paninin tai hodarin. Ja kaikissa on eväsleipiä. Monissa ihan oikeetakin ruokaa, mm. tonnikalaa, lihapullia jne. Kallista toki, mutta parempi kuin ei mitään.

Vierailija
57/61 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä jaksa näitä arkipyhiä.
Ei haittaa ettei kaupat oo pyhänä auki, mutta pääsi kirosana jos toinenkin tänään, kun menin matkan takaa postipakettia noutamaan viis yli kuus (olin jopa tarkistanut lähipostini aukioloajat Postin puhelinsovelluksesta) ja sepä olikin mennyt kuudelta kiinni HUOMISEN helatorstain vuoksi.
Eikö nämä turhat pyhät voisi ottaa pois kalenterista?

Vierailija
58/61 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 23:41"]Mä en kyllä jaksa näitä arkipyhiä.
Ei haittaa ettei kaupat oo pyhänä auki, mutta pääsi kirosana jos toinenkin tänään, kun menin matkan takaa postipakettia noutamaan viis yli kuus (olin jopa tarkistanut lähipostini aukioloajat Postin puhelinsovelluksesta) ja sepä olikin mennyt kuudelta kiinni HUOMISEN helatorstain vuoksi.
Eikö nämä turhat pyhät voisi ottaa pois kalenterista?
[/quote]
Aivan totta. Ulkomaiset asiakkaat usein kyselee, että onko huomenna kaupat kiinni ja mikä päivä silloin on. Sanon, että helatorstai. Täysin turha pyhäpäivä, jonka merkityksen vain harva muistaa ja useimmille se tarkoittaa vain ylimääräistä vapaapäivää.

Vierailija
59/61 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä ei haittaa, että kaupat joskus kiinni, mutta asiasta tiedottaminen on ala-arvoista vaikka elämme vuotta 2015. Kaupat pitäisi pakottaa pystyttämään pihalle niin isot "kaupat kiinni 14.5." -bannerit, että ne huomaa väkisin ja samaten operaattorit pitäisi pakottaa lähettämään kaikille asiakkaille tekstiviestit, joissa ilmoitetaan etukäteen, että kaupat ovat kiinni.

Vierailija
60/61 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu miten turha joku helatorstai on!

Työntäkää nyt ne uskonnot jo helvetin kuuseen ja antaka kauppiaiden ihan itse päättää aukioloista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi