Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako miehen ulkonäköä kommentoida?

Vierailija
13.05.2015 |

Meillä istui jokin aika sitten äijäporukka katsomassa urheilua. Kun tv:stä tuli mainoksia, yksi tokaisi, että ei hullumpi perse tuolla naisella, ja toinen siihen, että on tisutkin ihan hyvän kokoiset. Minä sanoin tälle jälkimmäiselle, että pienemmät tissithän tuolla on kuin sinulla, ja rintakarvaa vähemmän. Lisäsin vielä, että pitääkö arvostella herrojen perätkin tässä samalla. Miehet kuorossa väittivät, että eihän se ole sama asia, ei miesten ulkonäköä voi sillä tavalla kommentoida, antaa äijien olla rumia ja karvaisia. Onko se niin? Mikä yksinoikeus miehillä on huudella television naisten ulkonäöstä, kun itse löhötään sohvalla, eikä oma peppu ole kiinteässä kuosissa?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 22:15"]Siis hä? Ei saa kehua, jos ei itse ole tosi hyvän näköinen? Mitä mä en nyt tajua?
[/quote]

No miksi täytyy hölmöillä oikein porukalla? Jos kyseessä on missikisat, niin sitten ymmärrän, mutta jos muuten vaan huudellaan, että onpa tuolla hyvä perse, niin hyvän maun raja on ylitetty. Ei ole fiksua. Ja jos minä olisin sellaisen miehen kanssa, joka avoimesti minun kuullen arvioi törkeään sävyyn television naisia, niin saattaisin pitää miestä sovinistina.

Vierailija
22/32 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 jatkaa

Siis toi käytös on hölmöä teinipoikien puuhaa, mutta mun pointti oli ap:n loogiikassa, joka sanoi, ettei miehet saa kommentoida, koska ovat itse tosi rumia. Eli hyvännäköiset miehet olisivat saaneet sanoa noita asioita? Mutta nää miehet ei saaneet, koska ei olleet hyvännäköisiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai siinä mitä, samalla mitalla vaan kokeilemaan, mitä ne "karvaiset" ja mitä lihavia nyt olivatkaan, tuumivat, kun alat huutelemaan, että ompahan iso tuolla pituushyppääjällä, ja vielä noin kiinteät hauiksetkin.

Vierailija
24/32 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 22:10"]

Meillä istui jokin aika sitten äijäporukka katsomassa urheilua. Kun tv:stä tuli mainoksia, yksi tokaisi, että ei hullumpi perse tuolla naisella, ja toinen siihen, että on tisutkin ihan hyvän kokoiset. Minä sanoin tälle jälkimmäiselle, että pienemmät tissithän tuolla on kuin sinulla, ja rintakarvaa vähemmän. Lisäsin vielä, että pitääkö arvostella herrojen perätkin tässä samalla. Miehet kuorossa väittivät, että eihän se ole sama asia, ei miesten ulkonäköä voi sillä tavalla kommentoida, antaa äijien olla rumia ja karvaisia. Onko se niin? Mikä yksinoikeus miehillä on huudella television naisten ulkonäöstä, kun itse löhötään sohvalla, eikä oma peppu ole kiinteässä kuosissa?

[/quote]Onko pilkka sinusta sama asia kuin kehu? Onko sama asia sanoa jotakin ihmistä vitun rumaksi kuin todella nätiksi? Miehethän kehuivat naisia. Huoh.

Kyllä minulle nainen saa vaikka huutaa kadulla, että "näytä kyrpää!" jos haluaa; äänensävy ja elekieli ratkaisee. Jos sävy on jotenkin ivallinen, niin en pitäisi, mutta muuten pitäisin.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
25/32 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 22:30"]7 jatkaa

Siis toi käytös on hölmöä teinipoikien puuhaa, mutta mun pointti oli ap:n loogiikassa, joka sanoi, ettei miehet saa kommentoida, koska ovat itse tosi rumia. Eli hyvännäköiset miehet olisivat saaneet sanoa noita asioita? Mutta nää miehet ei saaneet, koska ei olleet hyvännäköisiä. 
[/quote]
Ei kenenkään kommentointi mukavalta tunnu, mutta jos joku ruma henkilö kokee että on varaa arvioida muiden ulkonäköä niin kyllä se ärsyttävyyskerrointa lisää.

Vierailija
26/32 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, mä luulin, että kaikilla on oikeus arvioida toisten ulkonäköä. Arvioihan ne hyvännäköisetkin koko ajan jonkun rumaksi (koska muutenhan tätä keskustelua ei edes olisi, eikö, vaan puhuttaisiin ainoastaan, että kukaan ei saa sanoa koskaan mitään kenenkään ulkonäöstä). 

Vierailija
27/32 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 22:30"]7 jatkaa

[/quote]

Täälläkään on tekstiä syntynyt. En ole väittänyt miesten olleen rumia! Oma mieheni on ihan ok näköinen. Siis äijät, jotka ovat meillä katselleet urheilua ja kommentoineet perää ja tisuja, väittivät minulle, että miesten pitää saada olla rumia ja karvaisia, eli ei arvostelun kohteena. Eivät käsittääkseni puhuneet itsestään, vaan siitä, että ei miesten tarvitsekaan olla katseen kohteena. Tarkoitus oli kysellä, onko se muista ok. Minusta se on outoa, että he arvioivat naista telkkarissa ihan pokkana ja vielä naisen läsnäollessa, mutta eivät itse suostu arvioitavaksi samalla menetelmällä.

-ketjun aloittaja

Vierailija
28/32 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä itse viitsisi pilata toisten iltaa sillä, että alkaisin kommentoida seksistisesti mainostauolla jotain mainoksen miestä oman mieheni ja muiden ollessa läsnä.

Kun joku kysyi, onko tuo meillä tavallista, niin ikävä kyllä, tietty "poikaporukka" hiukan alle 40-vuotiaita miehiä silloin tällöin harrastaa tätä ruudun ääressä! Ensi kerralla sanon suoraan, että se häiritsee.

-ap

Vierailija
29/32 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sun oli pakko pirttihirmuna tunkea itsesi miesteniltaan vahtimaan ja nalkuttamaan?

Kumpi olikaan typerämpi, kehuja antanut mies, vai vittumainen ämmä?

Vierailija
30/32 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla mitalla takaisin antaminen ei oo reiluu, koska miehet ei sitä kestä, heti on herne nenässä

Vierailija
31/32 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, nainen on heti pirttihirmu, jos ei jaksa kuunnella kaksimielistä läppää tai lökäpöksyukkojen persekommentteja.

Vierailija
32/32 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo 32 oli siis ap