Ei hittooo olen niin pakkomielteinen sinusta
Miksi et vois olla minun? Miksi sun pitää olla varattu?
Kommentit (11)
Minnepäin viesti menee?? T. Espoolainen
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 21:51"]
[/quote]Turkuun
jotkut pakkomielteiset yrittävät leikkiä varattua, pitävät paria kolmea varalla luullen että mies tulee hakemaan sinut jostain rähjäisestä kampaamostasi, yrittävät leikkiä rikkooen kuitenkin itsensä.
Ei, tämmöistä en halua (muualle kuiin oikeuteen itkemään tekosiaan); tuo on niin kaukana sosiaalisuudesta johon olen tärmännyt silloin ollaan kiinnostuneita toisistaan.
Toisenlaiset ovat aiwan eri asia.
Mulla on sama tilanne, mutta me olemme molemmat varattuja ja kumpikaan ei aio rikkoa perhettään . Silti kaipaan niin syliinsä, haluaisin niin olla vain omansa.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 21:56"]
jotkut pakkomielteiset yrittävät leikkiä varattua, pitävät paria kolmea varalla luullen että mies tulee hakemaan sinut jostain rähjäisestä kampaamostasi, yrittävät leikkiä rikkooen kuitenkin itsensä. Ei, tämmöistä en halua (muualle kuiin oikeuteen itkemään tekosiaan); tuo on niin kaukana sosiaalisuudesta johon olen tärmännyt silloin ollaan kiinnostuneita toisistaan. Toisenlaiset ovat aiwan eri asia.
[/quote]Mitä selität?
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 21:51"]
[/quote]
Mä oisin kyllä erittäin ihastunut erääseen Helsingissä työskentevään Espoolaismieheen.
ja mä taas oon siiis niiiiin nevöhöörd susta oikeesti.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 22:04"]
jotkut pakkomielteiset yrittävät leikkiä varattua, pitävät paria kolmea varalla luullen että mies tulee hakemaan sinut jostain rähjäisestä kampaamostasi, yrittävät leikkiä rikkooen kuitenkin itsensä. Ei, tämmöistä en halua (muualle kuiin oikeuteen itkemään tekosiaan); tuo on niin kaukana sosiaalisuudesta johon olen tärmännyt silloin ollaan kiinnostuneita toisistaan. Toisenlaiset ovat aiwan eri asia.
[/quote]Mitä selität?
[/quote] oisko sieniä
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 22:10"]
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 22:04"]
[/quote]Mitä selität?
[/quote] oisko sieniä
[/quote]:D mahdollisesti
Äääähhh...Siis voi huoh! Kun tekis mieli kirjoittaa. Muttei voi ees. Siis kyllä tiiät sen että digailen sua iha kybällä:D...Niin miksi näin?