Syökö Turkissa vauvat kebabia?
Kun ei ne ainakaan mämmiä syö. Paitsi jos on Suomesta kotoisin ja on pääsiäinen.
Kommentit (13)
sannamariinisilli kirjoitti:
turkkilaista yogurttia tietenkin tollo!
Ei waan creiccalaista urpå!!
Eikun kunnon beduiinit eli nainen laittaa SORMIN ruokaa suuhunsa missä jauhaa sen sitten ottaa sen sormin suustaan ulos ja työntää sen vauvan suuhun sormin syvälle.Vauva nielee sen.Intiassa taas miehet syöttää vauvoille riisinjyviä kurkkuun raakoja että ne kuolisi jos tyttöjä.Ei tarvi maksaa uutta TV myötäjäisinä.
sannamariinisilli kirjoitti:
turkkilaista yogurttia tietenkin tollo!
Bulgarian jogurtit bulgarian moskeijasta.
Kyllä, vauvoilla on usein myös erittäin voimakas parrankasvu Turkissa.
Vierailija kirjoitti:
Juha Mieto se ei muuta syönytkään kun oli vauva kuin mämmiä.
Vauvat ei syö itse tuskin Juha arabi poika tietää mitä sen suuhun on tungettu oikeasti.Makaronilaattikkoa tarjouksesta.Neljän viljan velliä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, vauvoilla on usein myös erittäin voimakas parrankasvu Turkissa.
Marokon juutalaisia.
Vierailija kirjoitti:
Turistit syö Turkissa kebabia.
Ei varmasti syö niiden uhrilihoja vaan tonnikalapitsaa ja omelettia.Fetajuustoa salaattia.
Minä rakastuin Turkkiin ja turkkilaisiin miehiin kertaheitolla. Olimme tyttöjen kanssa tanssahtelemassa ja illan päätteeksi menimme kebabille. Olin vähän hiprakassa ja flirttailin kebulan nappisilmäisille ihanolle miehille. Muut eivät reagoineet, mutta yksi osoitte kiinnostusta ja sanoikin sitten vähän huonolla englannilla, että houly shieet, juu old turkey, gou houm. Hämmästyin hiukan noin suorasta ehdotuksestä, että hän haluaisi minut kotiin noin lyhyen flirttailun päätteeksi. En jaksanut odottaa, että hän pääsisi aamuyöllä töistä, vaan otin kebab-annokseni jä lähdin yksin kotiin. Nyt olen jo matkustellut Turkkiin useita kertoja ja ah ne ihanat miehet. Olenkin saanut heiltä jopa lempinimen, koska olen niin monesti Turkissa jo matkaillut. Hih....laitan sen nimimerkiksi tähän.
Juha Mieto se ei muuta syönytkään kun oli vauva kuin mämmiä.