Lyhyt mies, pidätkö lyhyestä naisesta?
Joskus luin, että lyhyt mies ei halua lyhyttä naista, jotta lapsista tulisi pidempiä.
Olen itse vain 156cm pitkä ja olen huomannut, että pitkät miehet kiinnostuvat ja itse taas en mitenkään hae pitkää miestä.
Mutta käyn aivan kuumana yhteen n. 165-170cm mieheen!! Hän vaikuttaa välillä siltä, että olisi kiinnostunut ja olen kyllä koittanut antaa merkkiä siitä että hän on mielestäni todella hyvännäköinen.
Mutta on jotenkin varovainen, olen tottunut siihen että pitkät miehet ovat hiukan päällekäyviä ja tulevat helposti iholle, tämä mies etenee hyvin eri tavalla, koskee varovasti selkää tai kättä. Pitkät miehet saattavat napata vyötäröltä tai puristella hyvinkin estottomasti.
Sillä asialla ei välttämättä ole mitään tekemistä toki pituuden kanssa, mutta oma kokemus on tämä.
Mutta jos joku lyhyt mies löytyy kertomaan, miten lähestyy naisia ja onko lyhyt nainen turn off, kiitoksia. :)
Kommentit (35)
Uskokaa pois, kysyn ihan tosissani.
Olen joo aika nuori vielä, mutta se pitkien miesten kiinnostus mua kohtaan on aina ollut hyvin ilmiselvää. Moni yli 190cm mies on koittanut ja itsestäni tuntuu hiukan hassulta vaikka tanssia tuollaisen pitkän miehen kanssa.
Monet myös nostavat ilmaan?! Jotkut ovat myös esimerkiksi antaneet pusun päälaelle tms., kohdellaan kuin lasta välillä.
Ja tämä lyhyt mies (luulen että hän on n. 168cm) on niin ihana, siis niin hyvännäköinen, herranen aika ja välillä oikein toivon että olisi jotenkin päällekäyvempi.
Pelkään että mun ulkonäössä on jotain epäviehättävää juuri hänen mielestään, vaikka toisaalta tiedän olevani kivan näköinen monien mielestä, varsinkin näiden pitkien mielestä.
Tiedän siis hyvin, että pituus on yhdentekevä asia monelle, mutta jos tosiaan lyhyt mies kammoaa mun lyhyyttä jostain alitajuntaisesta syystä. :(
Lyhyt mies on varovainen siksi, että on saanut niin usein pakit. Ja vielä naurut päälle.
Itse en lyhyenä miehenä enää viitsi todellakaan edes koskea naisia. Treffeillä toki sahaan. Olen mukava, kiltti, huomaavainen, ystävällinen, kaverillinen. Tehkööt itse itsensä tykö jos kiinnostaa. Eipä ole kiinnostanut.
Vierailija kirjoitti:
Olen joo aika nuori vielä, mutta se pitkien miesten kiinnostus mua kohtaan on aina ollut hyvin ilmiselvää. Moni yli 190cm mies on koittanut ja itsestäni tuntuu hiukan hassulta vaikka tanssia tuollaisen pitkän miehen kanssa.
Monet myös nostavat ilmaan?! Jotkut ovat myös esimerkiksi antaneet pusun päälaelle tms., kohdellaan kuin lasta välillä.
Ja tämä lyhyt mies (luulen että hän on n. 168cm) on niin ihana, siis niin hyvännäköinen, herranen aika ja välillä oikein toivon että olisi jotenkin päällekäyvempi.
Pelkään että mun ulkonäössä on jotain epäviehättävää juuri hänen mielestään, vaikka toisaalta tiedän olevani kivan näköinen monien mielestä, varsinkin näiden pitkien mielestä.
Tiedän siis hyvin, että pituus on yhdentekevä asia monelle, mutta jos tosiaan lyhyt mies kammoaa mun lyhyyttä jostain alitajuntaisesta syystä. :(
Miksi oletat että juuri lyhyys on tuossa nyt se olennainen tekijä? Mies lienee vain erilainen persoona kuin nuo aiemmat miehet ja etenee siksi eri tavalla. Eipä tulisi itselleni mieleenkään etsiä syitä pituudesta...
Kyllä se olenko kiinnostunut naisesta on useimmiten jostain muusta kiinni kuin hänen pituudestaan. Esimerkiski hänen itsetunnostaan. - Ei ole ilahduttavaa kuulla, että hän otaksuisi minun eimerkiski rajoittavan hänen kenkävalintojaan siksi, että itse olen sen mittainen kuin, mitä olen. Tai saada kuulla, että olenko äitiä vailla, jos tai kun olen osoittanut kiinostukseni itseäni pidempää naista kohtaan.
Onneksi en missään muualla ole kohdannut yhtä paljon ennakkoluuloisuutta ja halveksintaa meitä lyhytkasvuisia kohtaan kuin tällä palstalla.
T. Alle 169 cm mies
Olen nainen, lyhyt 152cm. Kaikki miesjuttuni ovat olleet 185-198cm. Aviomieheni on 196cm.
Lyhyetkin miehet ovat yksilöitä, eivät monotonista massaa, jotka kaikki haluavat samanlaisen naisen.
Lyhyita hoikkia naisia halutaan, pitkiin lihaviin tyydytään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi oletat että juuri lyhyys on tuossa nyt se olennainen tekijä? Mies lienee vain erilainen persoona kuin nuo aiemmat miehet ja etenee siksi eri tavalla. Eipä tulisi itselleni mieleenkään etsiä syitä pituudesta...
Ehkä joo. En mä oikein tiedä miksi mä tätä edes kysyin täällä kun tarkoitus ei ollut erityisesti vielä korostaa että mies on lyhyt.
Ehkä joku joka on joskus ollut ihan hullun ihastunut tietää että koittaa keksiä kaikkia syitä sille, jos joku käyttäytyy on erilailla kuin muut...
En osaa selittää.
Mutta kaikille lyhyille miehille tiedoksi:
MIKÄÄN EI OLE NIIN KUUMAA kuin lyhyt, leveäharteinen mies, jolla on vahvat lyhyet jalat ja semmonen sopusuhtainen kroppa
Ap
Olen 160cm nainen, en halua alle 20cm mistä
Ihan sama kunhan alapää on kireämpi.
Olen seurustellut itseäni lyhyempien miesten kanssa ja aviomieheni on pari senttiä lyhyempi kuin minä. Eipä ole ollut asia mikään ongelma. Ongelma on muiden päässä.
T: N 175 cm
Moni tuollainen yli 175cm kurvikas nainen saattaa painaa 90-100kg ja eivät ole edes niin lihavia. Siinä saa samanpituinen mies käydä kunnolla salilla ja laittaa massaa. Voi olla että joutuu ottamaan hormooneita mukaan peliin, trenbolea ja sen sellaista että pääsee itse sinne 100kg. Siis tämä sen vuoksi ettei naisella tule iso olo miehen vierellä tai ns kehdonryöstäjä tunne.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyet miehet etsivät useimmiten nimenomaan lyhyitä naisia. Itse keskipituisena en enää lyhyen miehen kanssa ryhtyisi mihinkään, sillä kuitenkin "isokokoisuuteni" häiritsisi miestä. Ja sitten se alkaisi häiritä minuakin.
Ah perus. Eli oikeasti et vain halua lyhyttä miestä, mutta et halua vaikuttaa pinnalliselta, joten keksit lyhyille miehille negatiivisia mielipiteitä ja ominaisuuksia. Samaa näkyy mm. koulutuksen suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen, lyhyt 152cm. Kaikki miesjuttuni ovat olleet 185-198cm. Aviomieheni on 196cm.
No huh huh. Kaikki miehesi ovat siis olleet vähintään yli 30 cm pidempiä ja miehesikin 46 cm pidempi. Minä 176 cm pitkä nainen voin vain haaveilla edes 10 cm pidemmästä miehestä. Epäreilua, pitäisköhän muuttaa hollantiin tai tanskaan siellä enemmän pitkiä miehiä 😢
Lyhyenä naisena voin sanoa, että kyllä lyhyetkin miehet ovat olleet minusta kiinnostuneet.
Hämäävää oli itse asiassa se, että vuosien varrella kun olen erilaisten ihmisen kanssa keskustellut parisuhteista ja niiden muodostumisesta, niin aika usein olen kuullut lyhyiltä miehiltä, että minun nimenomaan pitäisi seurustella lyhyiden miesten kanssa. Olen 152cm.
Ymmärrän kyllä idean asian taustalla; lyhyempi nainen "kelpaa" lyhyemmillekin miehille, mutta suuri osa pidemmistä naisista tahtoo todennäköisemmin saman pituisen tai pidemmän miehen kuin lyhyemmän miehen.
Olen toki käynyt treffeillä monen pituisen miehen kanssa, mutta kiinnostusta paria treffejä pidemmälle ei ole löytynyt. Poikaystäväni ovat olleet 175cm - 190cm pitkiä, aviopuolisoni on 185cm pitkä. Huvittavaa kyllä, mutta lyhyimmälle poikaystävälleni olin lopulta liian lyhyt, kun taas pisintä poikaystävääni ei pituuteni koskaan haitannut.
Tuskin se pituus haittaa yhtään, kun Se Oikea ihminen löytyy.