Vihlovat kivut kohdunsuulla (?) rv29+6
Nyt on parin viikon ajan tuntunut aina vauvan liikkuessa, välillä todella kovakin vihlaisu tuolla alhaalla..tätä saattaa jatkua jonkun aikaa, kun vauva myllää ja tosiaan tuntuu aika ilkeältä tuossa kohdunsuun/emättimen suunnalla, virtsarakossa ja peräsuolessa. Nämä kivut alkoivat suunnilleen sen jälkeen kun minulla tuli säännöllisiä harjoitussupistuksia 1,5h. Neuvolaan soitin ja sieltä täti ei oikein ottanut mitään kantaa..viimeksi lääkärissä kävin kolmisen viikkoa sitten ja kun kaikki oli silloin hyvin niin täti ei katsonut tarpeelliseksi lääkärin tarkastusta tällä kertaa...sitten vain jos kivut yltyvät...juu sitten menen ehkä jo suoraan polille!!
Harjoistussuppareita tulee päivittäin ehkä noin 5-10. Pissalla joutuu ravaamaan ihan kokoajan, päivin ja öin! Suoli toimii niinkin hyvin, että kakkosellakin saatan käydä " parhaimmillaan" sen 4 kertaa päivässä..
Onko muilla tällaista, mitä tämä on? Pitäisikö soittaa suoraan polille ja kysellä heidän mielipidettään lääkärin tarkastuksesta..?
mulla on hyvin samanlaista ollut nyt viime viikkoina. Edellisistä raskauksista en sitä vihlovaa kipua muista. Mulla on lääkärineuvola viikon päästä, joten sitten kuulen onko ollut vaikutusta kohdunsuulla.
Rv on nyt 30+6