Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi exän nyksä haluaa koulun juhliin vapaaehtoisesti? En tajua

Vierailija
13.05.2015 |

Siis eksäni nykyinen nainen menee myös minun lapseni koulun joulu- ja kevätjuhliin. Ei se minua haittaa, mutta en vain voi tajuta - miksi ihmeessä? Lapseni ei edes esiinny siellä, mutta nyksä on mukana. 

Itse inhoan kaikkia koulun juhlia. Menen vain siksi, että minun kuuluu menkä, onhan kyse omasta lapsestani. En missään tapauksessa halua mennä nykyisen mieheni lasten juhliin (paitsi tietty rippijuhliin tms). 

Tämä nyksä on ollut kuvioissa 4-5 vuotta, eli ei siis edes ole kasvanut lapsen kanssa pienestä pitäen. Millainen ihminen viitsii tehdä tällaista?

ja todellakin: minua ei haittaa, senkun tulkoot sinne. Mutta kun juhlat taas koittavat, niin tulipa vain mieleen kysyä.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen äitipuoli. Välitän lapsistani. Tai siis mieheni lapsista. Haluan mennä lasten juhliin. Minua ei kiinnosta lasten äidin ajatukset, elleivät ne vaikuta lapsiin.

Vierailija
22/26 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on palstan kestoaiheita, ja aina mukana on närkästynyt ap :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen jatkaa: isäni uusi vaimo myös haukkuu ja arvostelee meitä lapsia. Olen jo aikuinen, eli tämä ei niin paljoa mun maailmaani järkytä, mutta välillä tulee lähes pahoinvoiva olo, että hän vetää mut omaan teatteriinsa mukaan ja olen niin miellyttämishaluinen ja kiltti, että haluan uskoa hänen olevan tosissaan, kunnes sitten tulee taas se todellisuus esille, kun ulkopuolisia ei ole näkemässä. Isäni on samanlainen: tykkää saapastella ympäriinsä "isänä" ja on niin rakastava yleisön edessä, mutta oikeassa elämässä isyys ei ole ihan napannut (ei ole yksiäkään elareita maksanut ja kun pieninä lapsina tulimme käymään pari kertaa kuussa, hän jätti meidät yksin asuntoonsa ja lähti tanssimaan viereiseen kaupunkiin yms.) Muut näkevät oikein lämpimän pariskunnan ja kuulen heistä usein kehuja, siis isästäni ja hänen vaimostaan.

Vierailija
24/26 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

24 tarkoitti edellisellä 20.

Vierailija
25/26 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviomiehelläni on päiväkoti-ikäisiä lapsia, jotka aina esiintyvät kaikissa juhlissa. En missään tapauksessa mene juhliin mukaan. Olen samaa mieltä kuin ap: minä en kuulu sinne. Olen lasten elämässä mukana meidän kotonamme, mutta en kuulu siihen elämään, joka sivuaa elämää äidin kanssa. Ja juhlat ovat tilaisuuksia, jotka ovat osa äidin elämää. Lapselle olen sanonut, ettei sinne tule kuin äiti ja isä, siksi minä en tule ja lapsi ymmärtää tämän. 

Vierailija
26/26 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 19:27"]

vaikka ajattelinkin, että case is closed, niin tulin kysyneeksi äsken lapseltani tästä samasta asiasta. Kysyin, että tuleeko hän jälleen kevätjuhliin. Lapsi väitti, ettei nyksä ole koskaan hänen juhlissaan. Ei ole koskaan nähnyt häntä siellä. Meillä oli pieni eipäs-juupas-hetki. 

Eli ei se nyksä sinne ainakaan osoittaakseen lapselle arvostusta ole tullut. Eli hämmennykseni jatkuu. Minä kun odotan sitä päivää, että lapseni siirtyy yläasteelle ja tämä kidutus loppuu.

ap

[/quote]

Mikä kidutus? Mikä sua vaivaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi