Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka nopeasti voit alkaa parisuhteeseen tuntemattoman ihmisen kanssa?

Vierailija
13.05.2015 |

Vaikea kysymys johon ei ole yhtä oikeaa vastausta, mutta vastatkaa nyt jotain yleisesti.

Kaveri vaan yhtäkkiä pamautti olevansa parisuhteessa, olin tietysti hieman hämmentynyt kun en ole koskaan ennen kuullut sanaakaan tästä miehestä, mutta kaveri kertoi että ovat tunteneet tämän miehen kanssa viikon. Heti parin päivän tuntemisen jälkeen käyty esittelemässä vanhemmille ja muille sukulaisille. Ihan pitkälti aikuisia ihmisiä ovat, ei mitään teinejä. Mun mielestä viikon "tunteminen" on todella vähän jos pitäisi alkaa miettimään parisuhdetta sen toisen kanssa. Seurustellessa tutustuu, mutta kuitenkin.

Tämä nyt vaan on mun oma mielipide, mutta mä ainakin haluan tuntea toisen ihmisen jotenkin ennen kun mietin parisuhdetta. Ollaanko suunnilleen samaa mieltä asioista mitä halutaan tulevaisuudelta? Onko toinen henkisesti terve tapaus, ettei mitään vainoharhaisuutta, omistushalua tai muita mielenterveysongelmia. Onko toinen se joka väittää olevansa, minkälainen ystäväpiiri hänellä on, miten hän käyttäytyy eri tilanteissa ynnämuuta. Koskaan toista ihmistä ei voi tuntea täydellisesti, mutta ymmärsitte varmaan pointin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan pitää miettiä miten "parisuhde" määritellään.. kyllä mä tapailin sinkkuaikana yhtä miestä kerrallaan kunnes joko jatkettiin yhdessä tai todettiin, että ollaan vaan kavereita.. eli tavallaan oli kyse parisuhteesta jo ekan tapaamisen jälkeen. ilmeisen hyvin on klikannut tuon mihehn ja ystäväai välillä jos jo vanhempiakin tavataan, muttei se ole ajasta kiinni. Viikossa ehtii tutustua hyvinkin jos on joka päivä yhdessä.

Vierailija
2/3 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ryhdyin heti parisuhteeseen ja kolmessa viikossa muutettiin yhteen. Kun rakastuu niin ei voi muuta voi. Nyt 20 v. avioliittoa takana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi