Luokkakokousta järjestävä laittanut etsintäkuulutuksen minusta feisbuukkiin
Kommentit (46)
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 17:54"]
Ymmärrän aloittajaa täysin. Jos otat ilmoituksen laittajaan yhteyttä että poistaa viestit ja kohteliaasti kieltäydyt kutsusta?
[/quote] Pahinta tässä on se, että laittanut ilmoituksiin vielä mun kuvan vuodelta miekka ja kirves.
Taas tämä sama aloitus. Oi miksi, oi miksi? Onko lääkitys kohdillaan?
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 17:55"]
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 17:53"][quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 17:45"] Joku pitää sua ilmeisesti hyvänä tyyppinä, joten vastaa kuulutukseen jos haluat mennä kokoukseen. [/quote] En ymmärrä mikä pakonomainen tarve on mut tavoittaa. [/quote] Niin outoa... Jos kyseessä oli luokkakokous ja sinä olit samalla luokalla, niin siinä saattaisi olla joku syy miksi sua tavoitellaan. Ihan villi arvaus vaan
[/quote] Järjestäjä ei ole samalta luokalta.
Kummastuttaa kyllä itseäkin kovasti nämä, keistä ei löydy netistä mitään profiilia tai tietoa ylipäätään. Ei varmaan kovin aktiivinen sosiaalinen elämä ole jos ei edes facessa ole, heh.
Minua huvitti eräässä ryhmässä (joku entisten nuorten ryhmä), missä porukka suunnitteli luokkakokousta. Siellä kyseltiin, että tietääkö joku, missä matti makkonen tai riina tampio on. No heti oli joku selittämässä, että juu, se matti on nähty pari vuotta sitten jossain kaupassa ja se on eronnut kaks kertaa ja on työttömänä nyt ja riina kuulemma sai heti koulun jälkeen vauvan jollekin ja on nyt kahden lapsen yksinhuoltaja jne...
Huvittavaksi jutun teki se, että ryhmä oli julkinen ja siinä oli muutenkin satoja, ellei jopa tuhansia jäseniä. Siellä luokan juoruämmät innoissaan juorusi, mitä kellekin kuului, tarkistamatta, pitikö ne asiat paikkaansa, kun se riitti, että oli kuullut joltain tutultaan, että se riina ihan varmasti oli sen lapsen saanut jostain yhdenillan jutusta ja ei tiennyt edes isää ja se on ihan varma tieto, kun hänen tuttunsa oli se kuullut kummin kaiman serkulta.
Ja ei, itse en todellakaan mennyt siihen juoruämmien luokkakokoukseen
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 17:56"][quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 17:54"]
Ymmärrän aloittajaa täysin. Jos otat ilmoituksen laittajaan yhteyttä että poistaa viestit ja kohteliaasti kieltäydyt kutsusta?
[/quote] Pahinta tässä on se, että laittanut ilmoituksiin vielä mun kuvan vuodelta miekka ja kirves.
[/quote] Niin varmaan. Eiköhän tämä trolli ollut tässä. Kiitos ja näkemiin.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 17:56"]
Taas tämä sama aloitus. Oi miksi, oi miksi? Onko lääkitys kohdillaan?
[/quote] Ei ole täysin sama, etkö huomaa erilaisuutta. :)
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 17:58"]
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 17:56"][quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 17:54"] Ymmärrän aloittajaa täysin. Jos otat ilmoituksen laittajaan yhteyttä että poistaa viestit ja kohteliaasti kieltäydyt kutsusta? [/quote] Pahinta tässä on se, että laittanut ilmoituksiin vielä mun kuvan vuodelta miekka ja kirves. [/quote] Niin varmaan. Eiköhän tämä trolli ollut tässä. Kiitos ja näkemiin.
[/quote] Älähän nyt vielä luovuta, odotellaan 200 täyteen...
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 17:59"]
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 17:58"]
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 17:56"][quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 17:54"] Ymmärrän aloittajaa täysin. Jos otat ilmoituksen laittajaan yhteyttä että poistaa viestit ja kohteliaasti kieltäydyt kutsusta? [/quote] Pahinta tässä on se, että laittanut ilmoituksiin vielä mun kuvan vuodelta miekka ja kirves. [/quote] Niin varmaan. Eiköhän tämä trolli ollut tässä. Kiitos ja näkemiin.
[/quote] Älähän nyt vielä luovuta, odotellaan 200 täyteen...
[/quote] Katsos nyt, ei siihen mennyt kuin pari minuuttia. :)
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 17:57"]
Kummastuttaa kyllä itseäkin kovasti nämä, keistä ei löydy netistä mitään profiilia tai tietoa ylipäätään. Ei varmaan kovin aktiivinen sosiaalinen elämä ole jos ei edes facessa ole, heh.
[/quote]
Minulla ovat perheeni, ystäväni ja sukulaiseni. Olen merkittävässä asemassa olevan miehen vaimo enkä halua levitellä asioitani netissä. Käytän perinteisiä yhteydenpitomuotoja ihmisten kanssa.
Tämä oli varmaan se järjestäjä, joka pari päivää sitten laittoi lapsellesi viestiä fb:ssa aiheesta, eiks niin? :D Ihan oikeasti, nyt on osunut johonkin kipukohtaan pahasti, kun päivästä toiseen täytyy eri versioilla trollailla tänne. Mut hei, kukin tyylillään.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 18:13"]
[/quote]
Minulla ovat perheeni, ystäväni ja sukulaiseni. Olen merkittävässä asemassa olevan miehen vaimo enkä halua levitellä asioitani netissä. Käytän perinteisiä yhteydenpitomuotoja ihmisten kanssa.
[/quote] Ja jos ihmistä ei sieltä feisbuukista löydy, niin eikö normaaliälyllä varustettu ihminen antaisi asian olla eikä lähtisi etsintäkuulutuksia laittelemaan.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 18:14"]
Tämä oli varmaan se järjestäjä, joka pari päivää sitten laittoi lapsellesi viestiä fb:ssa aiheesta, eiks niin? :D Ihan oikeasti, nyt on osunut johonkin kipukohtaan pahasti, kun päivästä toiseen täytyy eri versioilla trollailla tänne. Mut hei, kukin tyylillään.
[/quote] ja kohta 300 plakkarissa
[/quote]
Heh ittelles. Ei tule kellekään mieleen, että jotkut meistä voi olla "maan alla" vaikka vainoavan exän takia? Silloin kovin sosiaalinen elämä ei ole mahdollinen, heh vaan. Jollain voi olla ihan SYYTÄ olla hieman paranoidi nettikuuluttelujen takia.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 18:24"]
[/quote]
Heh ittelles. Ei tule kellekään mieleen, että jotkut meistä voi olla "maan alla" vaikka vainoavan exän takia? Silloin kovin sosiaalinen elämä ei ole mahdollinen, heh vaan. Jollain voi olla ihan SYYTÄ olla hieman paranoidi nettikuuluttelujen takia.
[/quote] Niinpä, kaikkien elämä ei välttämättä ole mennyt kuin Strömsössä, ei edes luokkakokousta järjestävän. ;)
Jos ihminen ei ole sosiaalisessa mediassa, niin se kertoo aika selkeästi, ettei halua pitää yhteyttä kaikkiin ihmisiin. Älykkäämpi tyyppi olisi jättänyt etsimättä noin tarkkaan.
Itse en ole missään somessa omalla nimelläni sen takia, etten halua että minuun ottaa yksikään haukkuja, hakkaaja, selän takana paskanjauhaja ym. kiusaaja menneisyydestä. Kukaan ei osoittanut koulun jälkeenkään että katuisi tekojaan.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 17:57"]Kummastuttaa kyllä itseäkin kovasti nämä, keistä ei löydy netistä mitään profiilia tai tietoa ylipäätään. Ei varmaan kovin aktiivinen sosiaalinen elämä ole jos ei edes facessa ole, heh.
[/quote]
Mulla on perhe, mielekäs työ ja aktiivinen sosiaalinen elämä. Siksi en ehdi olla facebookissa enkä missään muussakaan somessa.
Ei ap
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 18:29"][quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 17:57"]Kummastuttaa kyllä itseäkin kovasti nämä, keistä ei löydy netistä mitään profiilia tai tietoa ylipäätään. Ei varmaan kovin aktiivinen sosiaalinen elämä ole jos ei edes facessa ole, heh.
[/quote]
Mulla on perhe, mielekäs työ ja aktiivinen sosiaalinen elämä. Siksi en ehdi olla facebookissa enkä missään muussakaan somessa.
Ei ap
[/quote]
Samoin. Lisäksi työni takia en halua olla esillä, mikä on ihan normaalia mm. poliiseilla, oikestoimessa, monilla sosiaalialalla, hoitoalalla ym. aloilla työskentelevillä. Asiakkaissa on mt-ongelmaisia, ja aina välillä joku työyhteisössä saa jopa tappouhkauksia.
Helposti, ku en hae niitä töitä vaikka koulutus olisikin.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 17:53"][quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 17:45"]
Joku pitää sua ilmeisesti hyvänä tyyppinä, joten vastaa kuulutukseen jos haluat mennä kokoukseen.
[/quote] En ymmärrä mikä pakonomainen tarve on mut tavoittaa.
[/quote]
Niin outoa... Jos kyseessä oli luokkakokous ja sinä olit samalla luokalla, niin siinä saattaisi olla joku syy miksi sua tavoitellaan. Ihan villi arvaus vaan