20-vuotias tyttäreni on raskaana.
Kommentit (14)
No älä ole, mutta pidä sitten suusi kiinni asiasta.
Mikä sussa on vikana kun et voi? Itse olin 19v kahden lapsen äiti. Onneksi äitini ei ollut kuten sinä.
Onnea! Itse olisin onnellinen, jos 20 vuotias tyttäreni olisi raskaana! Se raskautuminen kun ei olekaan mikään itsestään selvä asia aina.
Onneksi et ole äitini.
T. 22V kahden ihanan lapsen äiti
Ikis, tää on nyt sun noin sadasviideskymmenes tytär. Ja ne kaikki on sun mielipahaksesi laittautuneet raskaaksi 20-24-vuotiaina. Sun pitäis pyrkiä Guinnessin Ennätysten kirjaan maailman onnettomimpana isoäitinä!
Itse olisin pettynyt jos tyttäreni olisi raskaana 20 vuotiaana. Toivoisin että hän olisi senverran fiksu että ensin opiskelisi ja matkustelisi, nauttisi nuoruudesta, hankkisi ennenkaikkea elämänkokemusta vielä ja kasvaisi. 20v on vielä täysin raakile. Myöskään tuonikästen parisuhteet ei monesti ole kovin kestävällä pohjalla pidemmän päälle.
Mutta eipä tämän palstan WT-amisväki näitä juttuja ymmärrä.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 16:51"]
Itse olisin pettynyt jos tyttäreni olisi raskaana 20 vuotiaana. Toivoisin että hän olisi senverran fiksu että ensin opiskelisi ja matkustelisi, nauttisi nuoruudesta, hankkisi ennenkaikkea elämänkokemusta vielä ja kasvaisi. 20v on vielä täysin raakile. Myöskään tuonikästen parisuhteet ei monesti ole kovin kestävällä pohjalla pidemmän päälle. Mutta eipä tämän palstan WT-amisväki näitä juttuja ymmärrä.
[/quote]
Nauttisi nuoruudesta? Eli panisi baarissa tavattuja tyyppjä, se ei oo wt-tapa ollenkaan.
No oliko Ikis sun äitis iloinen silloin, kun sä itse sait ensimmäisen lapsesi 18-vuotiaana?
Olen 43 v ja poika on 23 v. Harmittaa, ettei jo ala kuulumaan lapsenlapsia... Miniäkin kun on jo 30v.
Onneksi olkoon. Kyllä sitten olet iloinen, kun saat sen kullanmurun käsivarsillesi. Upean uuden ihmisen, jolla on sinunkin perimääsi.
Eikös tuossa ole paljon muitakin asioita kuin ikä jotka vaikuttaa siihen, voiko asiasta olla iloinen? ONko tyttösi parisuhteessa? Jos, millainen isä on? Onko tyttö ehtinyt opiskella? jne.
Hei
Eihän sitä voi pakottaa ketään olemaan iloinen, Mutta omasta vaimostani voin sanoa sen veran, että itkisi vähintään kaksi päivää onnesta, jos tietäsi, että jälkipolvea on tulossa. Itselänikin voisi tulla tippa silmään onnesta, mutta samalla mielessä kaihertaisi ajatus siitä, että miltä se tuntuisi mennä mummon viereen nukkumaan ;)
Onnea mummolle!