Kaapissa on yksi pala kakkua. Miten perheenjäsenet suhtautuvat?
Syökö se, kuka ehtii vai kyselläänkö teillä, että haluaako joku muu osuuden?
Kommentit (25)
Arvaan ettei kakunpalaa ole monessa taloudessa, koska se on jo syöty.
Kysellään kuka huolii sen
Vanha kakku 🤮
Mies tietää ettei siihen saa sattua. Minä jakaisin sen lasten kesken.
Erikoinen kysymys. Ihan niin kuin yksi kakunpala olisi jotenkin ihmeellinen juttu.
Tuossa vaiheessa kaikki ovat jo saaneet kakkua, joten eiköhän tuo pala ole vapaata riistaa. Se syö, joka ehtii.
Asutaan kahdestaan, joten puoliksi.
Imaise kakkupala huultesi väliin ja purista huulet kakun ympärille. Ime kakkua ja tunnet kuinka kakku sulaa huultesi välissä.
Kukaan ei syö ja se menee roskiin. Kaikki ovat saaneet siitä jo tarpeeksi.
Luultavasti heitän roskiin viikon päästä
Syöt sen pois ja sinulla on yksi ongelma vähemmän!
Viisaita aloituksia. Ja ne todella viisaat otetaan pois.
Kysytään ensin onko joku säästänyt oman kakkupalansa tao kuka haluaa vielä syödä.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei syö ja se menee roskiin. Kaikki ovat saaneet siitä jo tarpeeksi.
Sama. Mikä siinä on, että joka kerta se tulee laitettua sinne kaappiin vaikka tämän jo tietää?🤣
Puoliso kysyy, haluanko minä syödä sen ja minä vastaan, että "syö vaan".
Mies ei syö kakkuja, joten kysyn lapselta haluaako. Jos ei, niin minä syön.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa vaiheessa kaikki ovat jo saaneet kakkua, joten eiköhän tuo pala ole vapaata riistaa. Se syö, joka ehtii.
Miksi kakkupalaa ei voi vaikka jakaa?
Se syö joka haluaa. Saattaa olla, ettei kukaan halua vanhaa kakkua
Ollaan jo miehen kanssa kaksistaan. Jos lapsi käy täällä ja se sopii hänen ruokavalioonsa, kysytään haluaako hän. Yleensä ei halua. Useimmiten sanon miehelle, että yksi pala on vielä, syö huomenna kun käyt kotona sypömässä. Minä syön töissä eväät. Jos on iso pala, keitetään jälkkärikahvit (me yleensä päivälllisen jälkeen keitetään kahvit) ja laitetaan puoliksi. Tai sitten toinen ottaa jotain muuta ja joskus toinen ei vain halua mitään kahvin kanssa.
Kysellään ja se joka on syönyt vähiten, saa tuon palan jos haluaa.