Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jumppatreeni seksiä ajatellen

Vierailija
13.05.2015 |

Olen nyt ollut selibaatissa jo pari vuotta, sillä mieheni on impotentti ja haluton hakemaan apua seisokkiongelmiinsa. Mietin tässä sellaista, että miten voisin jumpata kroppaani mahdollisen sivusuhteen tai eron jälkeisen uuden suhteen varalta. :D Toki lantionpohjalihaksia kehittävät harjoitukset sekä venyttelyt voisivat olla hyväksi, mutta mikä muu voisi auttaa? Jännittää ajatus mahdollisesta seksistä useamman vuoden tauon jälkeen, kun en ole mitään omakätisiä ilojakaan harrastellut. :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!! Vinkkejä, please. T. Epätoivoinen (nainen)

Vierailija
2/4 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 16:38"]Up!! Vinkkejä, please. T. Epätoivoinen (nainen)
[/quote]

Epätoivoinen, todellakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on sellainenkin sivujuonne, että oon ihan rakastunut exääni ja JOS kohtaisimme uudelleen, haluaisimme nauttia siitä fyysisemmästä osastosta uudelleen, enkä haluaisi tuottaa pettymystä. Aloitus ei ole provo.

Vierailija
4/4 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis jo jumpannut, juossut ja tehnyt kuntosalitreeniä, joten kroppa alkaa olla muuten kuosissa, mutta ois kivaa olla fyysisesti huippukunnossa loistavaa seksiä ajatellen. Voihan se olla, että hommat sujuisivat luonnostaan ilman pingottamistakin, mutta monen vuoden selibaatti saa kyllä varmasti tietyn touchin katoamaan, uskoisin. :/ t. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä