Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otsahiukset vai ei?

Vierailija
13.05.2015 |

Olen viime kesästä  asti kasvattanut otsahiuksia pois. Nyt pysyy jo korvan takana. Mutta mulle ei sovi tällänen tukka ollenkaan! ihan siis perus pitkät tummat hiukset. Mulla on mielestäni korkeahko otsa (tai no,ehkä ihan normaali, mutta...) ja pyöreähköt kasvot. Leikkaisinko kuitenkin otsiksen takasin? Kesällä se vaan on TOSI tympeä koska hikoilen herkästi päästä ja lenkkeillessä varsinkin on karmivan näköstä kun otsis kastuu aivan kokonaan ! Kummin tekisin?!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs kapea naama, korkeat poskipäät, suht isot rillinsangat? Mulla on (kuulemma)pienet kasvot, niin otsiksen kanssa musta ei näkyis kuin posket ja suu/leuka. Korostaako otsis nenää? Jos omaa pitkähkön nenän, ei kannata leikata. Otsis ja rillit on muutenkin kiusallinen yhdistelmä, kun hiukset menevät sankojen alle, jäävät jumiin ja katkeilevat saranoihin. Miksi yleensä harkitsen otsista? No peittämään otsan juonteet! Semmoinen tosilyhyt otsis, joka jättää puolet otsasta näkyviin sopii vain teineille, ehkä... ei ainakaan ikäneidoille. :D

Vierailija
2/18 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsatukka korostaa nimenomaan nenää. Jos ei tykkää nenästään, voi olla parempi olla leikkauttamatta otsatukkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 16:58"]

Entäs kapea naama, korkeat poskipäät, suht isot rillinsangat? Mulla on (kuulemma)pienet kasvot, niin otsiksen kanssa musta ei näkyis kuin posket ja suu/leuka. Korostaako otsis nenää? Jos omaa pitkähkön nenän, ei kannata leikata. Otsis ja rillit on muutenkin kiusallinen yhdistelmä, kun hiukset menevät sankojen alle, jäävät jumiin ja katkeilevat saranoihin. Miksi yleensä harkitsen otsista? No peittämään otsan juonteet! Semmoinen tosilyhyt otsis, joka jättää puolet otsasta näkyviin sopii vain teineille, ehkä... ei ainakaan ikäneidoille. :D

[/quote]

Tuosta kuvauksesta tulivat mieleen 1970-luvun peikot, joilla vain nenä näkyi otsahiusten välistä.

https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSxCTDFqjPwn4lj_PvL8Eso18Fdk_dezou9pgIEF5ZWsBKGYtFW0g

Vierailija
4/18 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 17:18"]

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 16:58"]

[/quote]

Tuosta kuvauksesta tulivat mieleen 1970-luvun peikot, joilla vain nenä näkyi otsahiusten välistä.

https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSxCTDFqjPwn4lj_PvL8Eso18Fdk_dezou9pgIEF5ZWsBKGYtFW0g

[/quote]

LOL, nää nykyajan peikot käyttää suoristinta. Terv. 16 ;-)

Vierailija
5/18 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä lisään, mulla on ohuet hiukset jotka menee herkästi päätä myöten joten otsis tuo minusta jonkinlaista "lisää", ryhdikkyyttä. Hmmmmmm?

-ap

Vierailija
6/18 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No leikkaa.

Vierailija
7/18 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin ihan samaa täällä. Päätin leikata. Kasvaa se äkkiä taas ja saahan sen esim. Urheillessa pannalla ylös. Mutta muutenkin hiukset näyttää paremmalta kiinni ollessa (varsinkin littanat hiukset) kun on otsatukka kuitenkin kasvoja kehystämässä ja tuomassa vähän ulottuvuutta.

Vierailija
8/18 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaa vaan. Voihan sitä muunlaisenkin leikata kuin semmoisen raskaan suoran. Itse leikkautin vinon otsatukan joka on toiselta puolelta tosi lyhyt, toiselta yli kulmakarvojen pitkä ja tykkään. Silloin kun ei halua hiuksia otsalle niin panta päähän tai klipseillä tai pinneillä otsahiukset ylös.

Vierailija
9/18 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin mietin leikkaanko. Ärsyttää niin hemmetisti nuo kutittavat karvat silmien edessä, jotenkin pitäisi aina laittaa kiinni etteivät häiritse. Mutta pelottaa että muutenkin olematon tukka katoaa kokonaan jos leikkaa, malli ei varmasti sovi minulle mutta ei mikään muukaan kyllä näytä hyvältä... ääh.

Vierailija
10/18 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä otsatukka on paremman näköinen kuin ei otsatukkaa pitkien hiusten kanssa

Vierailija
11/18 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsis ei sovi kenellekään.

Vierailija
12/18 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 15:25"]

Mun mielestä otsatukka on paremman näköinen kuin ei otsatukkaa pitkien hiusten kanssa

[/quote]

Riippuu kyllä paljon kasvojen mallista. Itselleni esimerkiksi ei sovi otsatukka ollenkaan, korostaa roikahtaneita silmäluomia ja poskia rumasti kun tumma otsatukka kehystää oikein naaman ongelmakohtia siinä lähellä. Mulla on muutenkin matala otsa ja otsis näyttää siksikin hassulta. Paljon parempi ilman otsista ja hiukset otsalta vielä kohotettuna tai ylös kiinnitettynä. 

Vierailija
13/18 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 15:27"]

[/quote]

Olen sitä mieltä että sulla on huono maku. 

Vierailija
14/18 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 15:29"]

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 15:27"]

[/quote]

Olen sitä mieltä että sulla on huono maku. 

[/quote]

Miehelläs taitaa olla huono maku.

Vierailija
15/18 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaa kesän jälkeen?

Vierailija
16/18 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 15:28"][quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 15:25"]

[/quote]

Riippuu kyllä paljon kasvojen mallista. Itselleni esimerkiksi ei sovi otsatukka ollenkaan, korostaa roikahtaneita silmäluomia ja poskia rumasti kun tumma otsatukka kehystää oikein naaman ongelmakohtia siinä lähellä. Mulla on muutenkin matala otsa ja otsis näyttää siksikin hassulta. Paljon parempi ilman otsista ja hiukset otsalta vielä kohotettuna tai ylös kiinnitettynä. 
[/quote]
Jos en olisi mobiililla niin korostaisin lauseen alusta sanat 'mun mielestä'

Vierailija
17/18 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että jotkut tekeekin elämän vaikeaksi :D Mulla on otsahiukset, mutta kesäkuumalla laitan ne hiukset pinneillä ylös/sivulle, niin ei ongelmaa vaikka tuleekin kuuma.

Vierailija
18/18 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaa ihmeessä, varsinkin jos on korkea otsa ja pyöreähkö naama niin mielestäni otsis ois just passeli =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi