Nyt on Larmien Kärvisydämen kupeeseen tehdyt luxus mökit auki
https://www.is.fi/viihde/art-2000008474896.html
1300 euroa 2 yötä kahdelta Menettekö kun tulee tarjouksia. Vuosi niin on seiskassa juttuja veloista ? 5-7 v niin myyvät järvisydämelle. Koska Sara Sirppu on siellä ? Ja muut missit ja Veitola?
Kommentit (1523)
Linnut lentää noihin ikkunoihin, ryteikkö vetää lintuja.
Oliko kärvetyneitä croisantteja kuvissa ja muutenkin nuo annokset ei kovin herkullisille näyttäneet.
Paljonko tuollaisen 1 mökin rakennuskustannukset on? Noin hintaa?
Vierailija kirjoitti:
Oliko kärvetyneitä croisantteja kuvissa ja muutenkin nuo annokset ei kovin herkullisille näyttäneet.
Katsoin samaa, ainakaan aamupalan vuoksi en tuonne menisi. Monesti aamiaisen vuoksi valitsen hotellin, se on aina kohokohta. Mutta tuo aamupala koostui pääosin hedelmistä, itse en niistä muutenkaan välitä. Ja sitten kuivan näköistä leipää, tosin voi olla ettei kuva tuo oikeutta, leiväthän leipovat ilmeisesti aamuisin itse.
Olipas negatiivinen viesti, yleisesti ottaen pidän kuitenkin tuota konseptia mukavana ja toivoisin, että paikka menestyisi. Mutta hinnat (sekä villojen että hoitojen) on niin järkyttävät, että harvalle loma on mahdollista. Päälle tulee vielä ravintolan kulut parista päivästä, käytännössä pari yötä Kurussa vie liki pari tonnia. Vaikea uskoa, että kukaan on valmis maksamaan tuollaista summaa parin päivän lomasta.
Katsoin myös tuota aamiaista. Liikaa hedelmiä ja vohvelia. En syö kumpaakaan aamuisin. Banaani oli ylikypsää ja inhoan ylikypsää banaania.
Croisantit liian tummia,ei olisi nekään maistunut.
Pitäisi päästä itse valitsemaan mitä syö.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi olla tarkka kuinka kauan tuotteet on siellä uunissa. Oli ne vohvelitkin liian tummia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi olla tarkka kuinka kauan tuotteet on siellä uunissa. Oli ne vohvelitkin liian tummia.
Kyllä, liian kärvenneitä kuivia ja hieman palaneelle maistuvat. Ruoka-annoksessa oli jotain tummaa(soija) kastikketta hieman lurahtanut kauhasta. Isot lautaset ja pieni täky keskellä. Mitä se valkoinen annos oli jossa oli kuin säilykepäärynä keskellä lillumassa?
Vierailija kirjoitti:
Pääsisäänkäynti on musta. Minulle tulee valitettavasti ruumishuone mieleen. Mökin sisustus kovin tumma myös.
Ruumishuoneet on vaaleita/valkoisia😁
Entäs jos mökin kannattelupalkki pettää, ohkanen parru kulmassa horottaa.
Vierailija kirjoitti:
Voi valita mökin mikä ei ole jyrkänteen reunassa vaan näiden mökkien takana. Ovat halvempia ja itse ottaisin sellaisen mielummin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi valita mökin mikä ei ole jyrkänteen reunassa vaan näiden mökkien takana. Ovat halvempia ja itse ottaisin sellaisen mielummin.
Takana? Tarkoittaako se, että katselet toisten mökkien seinää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei koska ovat rinteessä. En uskaltaisi olla reunalla kun se pudotus näkyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylemmästä mökistä näkyy alemman mökin katto ja siinä lojuvat neulaset ja röökinnatsat, jotka bileväki sinne heittelee.
Pystyykö siellä Kuru Resortissa todella nauttimaan luonnosta ja rauhasta, kun mökit ovat näin lähekkäin?
https://img.ilcdn.fi/8mY2lTqrSOK3HfzGXcS9QunrG2A=/full-fit-in/2048x0/im…
Ei tämä Resort talvella niin kovin houkuttelevalta näytä:
https://cf.bstatic.com/xdata/images/hotel/max1280x900/336170915.jpg?k=2…
Vierailija kirjoitti:
Pystyykö siellä Kuru Resortissa todella nauttimaan luonnosta ja rauhasta, kun mökit ovat näin lähekkäin?
https://img.ilcdn.fi/8mY2lTqrSOK3HfzGXcS9QunrG2A=/full-fit-in/2048x0/im…
Kun alarivin mökeistäkään ei juuri järveä nää, niin nämä ylärivin mökit ovat vielä asia erikseen. Ryteikkö sekä mökkirivi niiden ja järvinäkymän välissä. Hienoa!
Onko helmikuulle vielä vapaita viikonloppuja?
Olisi tarkoitus viedä naisystävä viikonlopun hemmottelulomalle.
Pääasiassa kuitenkin viihdyttäisiin peittojen välissä toisista nauttien.
Terv. Hopeakettu
Vierailija kirjoitti:
Onko helmikuulle vielä vapaita viikonloppuja?
Olisi tarkoitus viedä naisystävä viikonlopun hemmottelulomalle.
Pääasiassa kuitenkin viihdyttäisiin peittojen välissä toisista nauttien.
Terv. Hopeakettu
Ai, täälläkö ne varauslistat on? 😁
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä Resort talvella niin kovin houkuttelevalta näytä:
https://cf.bstatic.com/xdata/images/hotel/max1280x900/336170915.jpg?k=2…
Kuvan perusteella vaikea uskoa että jos on ihan rehellisesti omat rahansa tienannut niin maksaisi tuhat euroa viikonlopusta tuollaisessa paikassa. Ei vaikuta mahtavan hienolta eikä luxukselta.
Enemmän tuo on hotellilomaa kun jotain vuokrausta. Mökkejä ei varmaan nyt vuokrata.