Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt on Larmien Kärvisydämen kupeeseen tehdyt luxus mökit auki

Vierailija
16.01.2022 |

https://www.is.fi/viihde/art-2000008474896.html

1300 euroa 2 yötä kahdelta Menettekö kun tulee tarjouksia. Vuosi niin on seiskassa juttuja veloista ? 5-7 v niin myyvät järvisydämelle. Koska Sara Sirppu on siellä ? Ja muut missit ja Veitola?

Kommentit (1523)

Vierailija
1261/1523 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua hämää se jos kerran on ollut joulukuusta lähtien (eka arvio silloin) auki, niin miksi booking.comissa on vain 4 arviota? Voiko varata myös jotain muuta kautta?

Vierailija
1262/1523 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkkinä että nettisivut kannattaisi olla muillakin kielillä kuin pelkästään suomi ja englanti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1263/1523 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsämaisema voi olla hyvinkin kaunis. Tuo nuoria puita ja ryteikköä oleva metsikkö ei minun mielestäni ole kaunis. Jotenkin ahdistaisi tuollaista maisemaa katsella pikkumökissä.

Vierailija
1264/1523 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surullista luettavaa tää ketju. Miten se on teiltä pois että jotkut toteuttaa unelmiaan? Moni menestynyt tyyppi tässä maailmassa sanoo samaa, et on kahdenlaisia ihmisiä. Niitä jotka keskittyy siihen mitä muut tekevät (ja usein jauhavat paskaa minkä kerkevät) ja sit niitä jotka itse tekevät. Vaikka jossain epäonnistuiskin, se on parempi kuin ei olisi edes yrittänyt.

Olen kanssasi samaa mieltä. Olen myös sitä mieltä, että vaikka rahaa olisi (tarkemmin ajatellen, rahaa on, tuppaa vaan unohtua, kun tarkoin harkitsen), niin tämä ei ole lomakohde, johon matkaisin. Olisi edes lehtipuita ja kunnon oma ranta ja rantasauna. No, jostain nekin löytyy, kun omaan mökkirantaan kyllästyy.

Kukaan ei sua pakota sinne menemään. Näyttää ihan upealta paikalta ja veikkaan et he ei just sua tarvitse asiakkaakseen.

Voit olla hyvinkin oikeassa. Vaikka joogaan, käytän kauneuspalveluja ja nautin hyvästä ruuasta ja juomasta, niin valitsen kuitenkin toisenlaisen ympäristön. Viron kylpylälomat joogineen, Haikko hoitoloineen ja Saimin pitsihuvila-hotelli ovat enemmän makuuni. Tuollainen karavaanareiden paikka ei niinkään.

Vierailija
1265/1523 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkasko kukaan Pökkermania?

Eka someinfluenssatyyppi lahjottu!

https://www.instagram.com/stories/pernillabockerman/2754644553285221163…

Majoitus saatu ja sillee. Kohta siellä on Sieppii ja Shirlyy yms. ja illuusion luominen voi alkaa😎

Siellä on iltaruoka saatu ja nyt odotellaan huomiseen.

Vierailija
1266/1523 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nytkin on huomenna vaan yksi mökki vapaana. Hyvin on siis vieraita.

Bookingissa ei ole koko majoituskapasiteetti esillä, jossain kerrottiin. Että aina kannattaa kysyä suoraan kohteesta.

Bookingsilla ja muilla palveluilla on yleensä se yksi tai korkeintaan kaksi paikkaa. Niistä ei kannata päätellä yhtään mitään.

Vierailija
1267/1523 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wtf? En ole kohdeyleisöä, mutta ihan tyylikäs ja korkeatasoisen oloinen paikka. Ehkä hotlan message ei avaudu junteille.

Vierailija
1268/1523 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään kyllä Jutasta aikaansaavana naisena, mutta epäilyttää, että tässä on tukirahoitukseen liittyvää kähmintää. Kärvisydän, jätetään tämä vielä soimaan siihen tipsukulhoon...

Vierailija
1269/1523 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surullista luettavaa tää ketju. Miten se on teiltä pois että jotkut toteuttaa unelmiaan? Moni menestynyt tyyppi tässä maailmassa sanoo samaa, et on kahdenlaisia ihmisiä. Niitä jotka keskittyy siihen mitä muut tekevät (ja usein jauhavat paskaa minkä kerkevät) ja sit niitä jotka itse tekevät. Vaikka jossain epäonnistuiskin, se on parempi kuin ei olisi edes yrittänyt.

Asiahan on niin, että minulta ja tuskin keneltäkään muultakaan ei ole pois se, että Jutta ja Juha Larm toteuttavat unelmiaan. Kuluttajilla vaan on oikeus ilmaista, mitä mieltä hän on tuotteesta, joka markkinoille on saatettu. Se että hän löytää siitä kritisoitavaa, tarkoittaa itse asiassa yllättävän harvoin sitä, että hän olisi kateellinen tuotteen ideoimalla ja valmistajalle.

Lisäksi: Jos julkkis promoaa tuotettaan näkyvästi oman henkilöbrändinsä kautta, hän voi olla varma, että asiasta julkisesti keskustellaan.

Ja lopuksi: miten se on juuri sinulta pois, vaikka täällä arvostettaisiin kielteisesti juuri tätä tuotetta? Toki jos kuulut tuotteen myyjiin ja toteuttajiin, ymmärrän silloin harmituksen määrän. Sen sijaan että nyrpistelisi arvostelulle nenää, kannattaisi siitä ottaa opikseen. Toki oppi tulee viimeistään siinä vaiheessa kun alkaa olla

Selvää ettei mökit tuolla hinnalla kaupaksi mene.

Niin turhaa nillitystä, te köyhät ette vaan oo kohderyhmää.

Vierailija
1270/1523 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua hämää se jos kerran on ollut joulukuusta lähtien (eka arvio silloin) auki, niin miksi booking.comissa on vain 4 arviota? Voiko varata myös jotain muuta kautta?

Booking vetää välistä ison siivun, rahat menee veroparatiisiin ja omanosuuden ne tilittää joskus kuukauden päästä.

Vierailija
1271/1523 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokaa pitää saada 24/7 ,jos on olevinaan luksuspaikka ja huonepalvelulla!

Vierailija
1272/1523 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Majoitus saatu ja sillee. Kohta siellä on Sieppii ja Shirlyy yms. ja illuusion luominen voi alkaa😎

Ihan hyvä valinta, seuraajiakin riittävästi. Tyylillä toi paikkaa esille. Eikä kuvannut persettänsä.

Vierailija
1273/1523 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, eikä tarkoita sitä että joku mässää läpi yön. Riittää usein, että palvelua tiedetään olevan tarjolla.

Ja aina on jotain yllättävää mitä sattuu huonepalvelusta tarvitsemaan; kortsuja, juomia, ja just sitä pikkusuolaista. 

Vierailija
1274/1523 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika aneemiselta näytti…ehkä boksin sisällä oli sitten gourmeeta.

Vierailija
1275/1523 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just. Ja vielä niin, että edellisenä päivänä ei tarvitse ennakkoon tilailla. Tai aamulla. Mistä sitä aamulla tietää mitä illalla haluaa.

Vierailija
1276/1523 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rantasalmelle on lyhyempi matka Pietarista kuin Lappiin.

Tämä juuri. Ennen korona todella iso osa mökkivuokraajien asiakkaista oli Pietarista. Meilläkin Vakkariasiakkaat, jotka nyt korvaantunut oinneksi suomalaisilla. Tärkein turistiporukka ehdottomasti venäläiset alueella Savonlinna, Rantasalmi Sulkava.

Mutta tyytyykö ne noin pieniin koppeihin, joissa ei saa ruokaa ja juomaa illalla?

Onhan siinä lähellä se hotelli, jossa ravintola ja baari.

Siinä hotellissa on hienot puitteet ja huoneet, parempia ja halvempia kuin Lärmin

Niin on, siksi sanoinkin että siinä on lähellä hotelli ravintoloineen. Hotellissa oli muuten kivan persoonalliset "keskiaikais"huoneet ja ravintolastakin tykkäsin. Larmien mökeistä en tiedä, mutta toivottavasti bisnes menestyy, vaikka vähän epäonniselta setupilta mun mielestä vaikuttaa.

Vierailija
1277/1523 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuru Resort avattiin asiakkaille 15. joulukuuta.

Vierailija
1278/1523 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsisäänkäynti on musta. Minulle tulee valitettavasti ruumishuone mieleen. Mökin sisustus kovin tumma myös.

Vierailija
1279/1523 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsisäänkäynti on musta. Minulle tulee valitettavasti ruumishuone mieleen. Mökin sisustus kovin tumma myös.

Mina luulin etta se on pommisuoja kun oli ne kivikasat molemmin puolin ovea. Luksukseksi en olisi arvannut.

Vierailija
1280/1523 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just. Ja vielä niin, että edellisenä päivänä ei tarvitse ennakkoon tilailla. Tai aamulla. Mistä sitä aamulla tietää mitä illalla haluaa.

Tuokin on kyllä ajattelemisen arvoista. Ehkä vähän varattomampi tai nuukempi miettii etukäteen nämä asiat. Varakkaan ei tarvitse niin paljon käyttää energiaa. Superrikkaalle sitten assari hoitaa, tietää vaatimustason ja mieltymykset.

Ketju on lukittu.