Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt on Larmien Kärvisydämen kupeeseen tehdyt luxus mökit auki

Vierailija
16.01.2022 |

https://www.is.fi/viihde/art-2000008474896.html

1300 euroa 2 yötä kahdelta Menettekö kun tulee tarjouksia. Vuosi niin on seiskassa juttuja veloista ? 5-7 v niin myyvät järvisydämelle. Koska Sara Sirppu on siellä ? Ja muut missit ja Veitola?

Kommentit (1523)

Vierailija
1241/1523 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juma, tuohan ei ole yhtään mikään luksusmökki, eikä edes kunnolla järven rannalla kun ei ole omaa rantaa ja rantasaunaa. Keittiökin puuttuu!

Miehen sedällä on huvilaveistömö-bisnestä, ja he ovat Keski-Suomeen rakentaneet yhden todella hulppean useamman mökin kokonaisuuden, moderneja ISOJA mökkejä, useampi makkari ja yläkerrassa tilaa, keittiössä kaikki kuviteltavissa olevat pelit ja vehkeet, olkkarissa leffatykki ja systeemit, nahkasohvat…. sauna- ja kylpyosasto jossa poreamme ja tuplasuihkut ym. Ja kaksi terassia ja vimpan päälle komeat kaasugrillit, nuotiopaikka erikseen, rantasaunan suihkussakin on poreallas, pihalla palju ym. Ja kaikki omalla hyvään kuntoon laitetulla rannalla. Hinta on puolet Larmin mökkien hinnasta!

Samaa Larmien erityisenä mainostamaa mäntymetsää koko Suomi täynnä, ei sitä voi oikein minään spesiaali-juttuna kehua. Larmin kuvista päätellen vielä aika rämeikköä koko ikkunasta avautuva maisema, ei mitään komeaa järvi- tai vaikka mäntyharjumaisemaa.

No ei se ole hullu joka pyytää…..

Vierailija
1242/1523 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista luettavaa tää ketju. Miten se on teiltä pois että jotkut toteuttaa unelmiaan? Moni menestynyt tyyppi tässä maailmassa sanoo samaa, et on kahdenlaisia ihmisiä. Niitä jotka keskittyy siihen mitä muut tekevät (ja usein jauhavat paskaa minkä kerkevät) ja sit niitä jotka itse tekevät. Vaikka jossain epäonnistuiskin, se on parempi kuin ei olisi edes yrittänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1243/1523 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee vahvasti mieleen 70- luvun mökkikylä. Pieniä parakkeja vierekkäin. Ne nuoruuteni mökit olivat sentään kauniilla rannalla ja telkkarikin oli.

Vierailija
1244/1523 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullista luettavaa tää ketju. Miten se on teiltä pois että jotkut toteuttaa unelmiaan? Moni menestynyt tyyppi tässä maailmassa sanoo samaa, et on kahdenlaisia ihmisiä. Niitä jotka keskittyy siihen mitä muut tekevät (ja usein jauhavat paskaa minkä kerkevät) ja sit niitä jotka itse tekevät. Vaikka jossain epäonnistuiskin, se on parempi kuin ei olisi edes yrittänyt.

Olen kanssasi samaa mieltä. Olen myös sitä mieltä, että vaikka rahaa olisi (tarkemmin ajatellen, rahaa on, tuppaa vaan unohtua, kun tarkoin harkitsen), niin tämä ei ole lomakohde, johon matkaisin. Olisi edes lehtipuita ja kunnon oma ranta ja rantasauna. No, jostain nekin löytyy, kun omaan mökkirantaan kyllästyy.

Vierailija
1245/1523 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kanssasi samaa mieltä. Olen myös sitä mieltä, että vaikka rahaa olisi (tarkemmin ajatellen, rahaa on, tuppaa vaan unohtua, kun tarkoin harkitsen), niin tämä ei ole lomakohde, johon matkaisin. Olisi edes lehtipuita ja kunnon oma ranta ja rantasauna. No, jostain nekin löytyy, kun omaan mökkirantaan kyllästyy.

Kukaan ei sua pakota sinne menemään. Näyttää ihan upealta paikalta ja veikkaan et he ei just sua tarvitse asiakkaakseen.

Vierailija
1246/1523 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärvisydän, tulee mieleen kärvistely. Meillä päin se tarkoittaa kurjaa elämää. Ei tee mieli varata sieltä mitään.

Vierailija
1247/1523 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiahan on niin, että minulta ja tuskin keneltäkään muultakaan ei ole pois se, että Jutta ja Juha Larm toteuttavat unelmiaan. Kuluttajilla vaan on oikeus ilmaista, mitä mieltä hän on tuotteesta, joka markkinoille on saatettu. Se että hän löytää siitä kritisoitavaa, tarkoittaa itse asiassa yllättävän harvoin sitä, että hän olisi kateellinen tuotteen ideoimalla ja valmistajalle.

Lisäksi: Jos julkkis promoaa tuotettaan näkyvästi oman henkilöbrändinsä kautta, hän voi olla varma, että asiasta julkisesti keskustellaan.

Ja lopuksi: miten se on juuri sinulta pois, vaikka täällä arvostettaisiin kielteisesti juuri tätä tuotetta? Toki jos kuulut tuotteen myyjiin ja toteuttajiin, ymmärrän silloin harmituksen määrän. Sen sijaan että nyrpistelisi arvostelulle nenää, kannattaisi siitä ottaa opikseen. Toki oppi tulee viimeistään siinä vaiheessa kun alkaa olla

Selvää ettei mökit tuolla hinnalla kaupaksi mene.

Vierailija
1248/1523 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kävin katsomassa Kuru Resortin kuvia ja mitä hittoa 😂 Ne luksus-villat näyttää ulkoapäin ihan parakilta! Uskomaton TÖNÖ, matala ja leveä laatikko! Haloo!

Koko vähän päälle 30m2 ja siihen on ängetty makuutila, olohuone, kylpyhuone ja sauna. Oikeesti nyt, tuohan on ahdas. Ei mikään avara ja väljä luksushuvila, jossa ”tilaa hengittää”.

Kiinnitin myös huomiota, että terassilla on ainostaan kaksi riipputuolia. Iso terassi ja tuossa varustelu! Riipputuolit ei ole käytännölliset. Normisti minkä tahansa paremman vuokrahuvilan terassilla on se kaasugrilli ja kivat sohvaryhmät.

Jos se idea on myydä kaunista Järvi-Suomea ulkomaisille ökyturisteille, niin silloinhan siihen järveen olisi pitänyt keskittyä: joka mökillä oma rantasauna ja oma hulppea laituri jossa iso istumasaareke ym. Joku hiivatin spa experience ei kiinnosta ulkomaisia pätkän vertaa kun tietävät että niitä sikahulppeita spa-juttuja on saatavana ihan toisentasoisia jostain toisaalta.

Toi on moderni saunallinen mökki, jolla ei ole omaa rantaa tai keittiötä ja mitoitettu vaan kahdelle. Sopiva hinta 100€, sesongin ulkopuolella 70€.

Jos ovat fiksuja, remontoivat minikeittiöt joka mökkiin ja kaasugrillit terdelle. Sopiva hinta tällöin tuplasti enemmän.

Älä unohda niitä itikoita! Terassilla ei tee mitään, kun itikka-aika.

Ja paarmat, metsästä hirvikärpäset ja kyyt. Niin lyksystä.

Vierailija
1249/1523 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuonneko ei voi mennä ihan vaan käymään syömässä. Pitää olla se mökki majoitus, että saa ruokaa?

Ei voi mennä vaan syömään.

Vierailija
1250/1523 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi pusikko ja pikkumöksät ei ole luksusta nähnytkään

Mä haluan uimarannan ja mökin ja keittiön ja olkkarin jne

Vierailija
1251/1523 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiahan on niin, että minulta ja tuskin keneltäkään muultakaan ei ole pois se, että Jutta ja Juha Larm toteuttavat unelmiaan. Kuluttajilla vaan on oikeus ilmaista, mitä mieltä hän on tuotteesta, joka markkinoille on saatettu. Se että hän löytää siitä kritisoitavaa, tarkoittaa itse asiassa yllättävän harvoin sitä, että hän olisi kateellinen tuotteen ideoimalla ja valmistajalle.

Lisäksi: Jos julkkis promoaa tuotettaan näkyvästi oman henkilöbrändinsä kautta, hän voi olla varma, että asiasta julkisesti keskustellaan.

Ja lopuksi: miten se on juuri sinulta pois, vaikka täällä arvostettaisiin kielteisesti juuri tätä tuotetta? Toki jos kuulut tuotteen myyjiin ja toteuttajiin, ymmärrän silloin harmituksen määrän. Sen sijaan että nyrpistelisi arvostelulle nenää, kannattaisi siitä ottaa opikseen. Toki oppi tulee viimeistään siinä vaiheessa kun alkaa olla

Ei nyt kuitenkaan ole kyse mistään mökin vuokrauksesta ja hyvin siellä on porukkaa nytkin.

Vierailija
1252/1523 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole hökkelikylä varmaan keltään meiltä pois, mutta kai nuo maksaa Elyltä saamansa millin takaisin, jos ei unelmat toteudukaan?

Vierailija
1253/1523 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi pusikko ja pikkumöksät ei ole luksusta nähnytkään

Mä haluan uimarannan ja mökin ja keittiön ja olkkarin jne

Tuonne mennään palveltavaksi eikä tekemään mitään mökin töitä.

Vierailija
1254/1523 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

meitä hämeen linnassa pelottaa kun netto maksajat ryntäävät tuonne. aulankoakin tuettu jo 1,4 miljardilla eurolla ja nyt tappiot 4,1 miljoonaa vuodelta. OSTAKAA AULANKO MIKSI KUSETITTE METTÄLÄISIÄ

Vierailija
1255/1523 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se Juha voi edes ajaa tonne pusikkoon:

Yrittäjä Juha Larm on saanut syytteen törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta. Asia on tullut vireille Pirkanmaan käräjäoikeuteen 29. syyskuuta 2021.

Larm kertoo IS:lle ajaneensa poliisin tutkaan ohituskaistalla 24. kesäkuuta.

– Ajoin juhannusliikenteen mukana ystävien mökille juhannuksen viettoon vaimon kanssa. Kun tie muuttui kaksikaistaiseksi ohitustieksi, ohitin edellä ajavan auton ja palasin takaisin oikeanpuoleiselle kaistalle, Larm kertoo.

Larmin mukaan poliisi määräsi hänet välittömästi ajokieltoon.

Kyllä nuo ohituskaistat on saatanasta. Itse en niillä enää ohita vaan niiden jälkeen kun ne on tehty persaukisen valtion rahankeruukponeeksi.

Vierailija
1256/1523 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkin on huomenna vaan yksi mökki vapaana. Hyvin on siis vieraita.

Vierailija
1257/1523 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt kuitenkaan ole kyse mistään mökin vuokrauksesta ja hyvin siellä on porukkaa nytkin.

Siis mikä tässä on se kantava bisnesidea, jos ei mökissä yöpyminen 1300€ hintaan? Se että on oheispalveluna ravintola (ohhoh, että majoituspaikalla oikein ravintolapalveluita!) ja jokin kuvista päätellen äärimmäisen kälyinen ja pieni kylpyläosasto, ei tee tästä kovin ihmeellistä experienceä.

Ja miten sinne mennään ”palveltavaksi”, onko siellä palvelijoita? Ravintolaruoan syöminen ja kylpylästä ylihinnoitellun hoidon ostaminen ei ole varsinaista palveltavana oloa. Ja nuo maksaa erikseen! Yöpymisen hinta on 1300€ - avaisitko mistä tämä oikein muodostuu, kun niistä palveluista maksetaan lisähintaa? Mäntymetsän läheisyys ei vielä riitä nostamaan paikan eksoottisuus-astetta.

Vierailija
1258/1523 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nytkin on huomenna vaan yksi mökki vapaana. Hyvin on siis vieraita.

Bookingissa ei ole koko majoituskapasiteetti esillä, jossain kerrottiin. Että aina kannattaa kysyä suoraan kohteesta.

Vierailija
1259/1523 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lupaan vilpittömästi pahoitella omaa epäluuloani ja nostaa isosti hattua yrittäjille, jos olen onnistunut arvioimaan tämän bisnesidean väärin. Tässä vaiheessa en näillä tiedossa olevilla faktoilla voi vain käsittää pätkääkään touhun mielekkyyttä.

Vierailija
1260/1523 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkaalle sen mökin kylpyläosaston jo pitäisi olla mökin kokoinen

Ketju on lukittu.