Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikea eroahdistus - isä ei suostu hoitamaan lasta

Vierailija
13.05.2015 |

Meidän 1,5-vuotiaalla taaperolla on todella paha eroahdistus päällä ja mieheni ei enää suostu vahtimaan häntä, jos joudun hoitamaan asioita ilman lasta. Taapero saa älyttömät itkupotkuraivarit, lyö ja raapii isää, huutaa äänensä käheäksi jne. Yritän hoitaa kaiken taaperon kanssa, mutta nyt minulla on tulossa hammaslääkäriaika enkä voi ottaa lasta mukaan. Mieheni taas ei suostu vahtimaan lasta, koska lapsi menee erosta ihan sekaisin. Apua?!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on sulla varsinainen "mies".

Vierailija
2/5 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 13:52"]

Meidän 1,5-vuotiaalla taaperolla on todella paha eroahdistus päällä ja mieheni ei enää suostu vahtimaan häntä, jos joudun hoitamaan asioita ilman lasta. Taapero saa älyttömät itkupotkuraivarit, lyö ja raapii isää, huutaa äänensä käheäksi jne. Yritän hoitaa kaiken taaperon kanssa, mutta nyt minulla on tulossa hammaslääkäriaika enkä voi ottaa lasta mukaan. Mieheni taas ei suostu vahtimaan lasta, koska lapsi menee erosta ihan sekaisin. Apua?!

[/quote]

Apua on se kun katsotte peiliin ja miehesi alkaa olla mies. Sit hoidatte homman, ei se ole sen vaikeampaa. Pentu kiljuu jatkossakin jos ette näytä että vanhemmat päättää teillä asioista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole mikään eroahdistus, te ette vaan osaa

Vierailija
4/5 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 13:52"]

[/quote]

Mies ei suostu vahtimaan?? siis vahtimaan? hän on käsittääkseni lapsen isä, jonka pitäisi hoitaa lasta eikä vain vahtia. Vahtimiseen riittää koira... onko mies saanut osallistua lapsen hoitoon tähän asti lainkaan??

Vierailija
5/5 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 14:17"][quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 13:52"]

[/quote]

Mies ei suostu vahtimaan?? siis vahtimaan? hän on käsittääkseni lapsen isä, jonka pitäisi hoitaa lasta eikä vain vahtia. Vahtimiseen riittää koira... onko mies saanut osallistua lapsen hoitoon tähän asti lainkaan??
[/quote]
On saanut osallistua, oli vauvavuoden aikana lomautettuna töistä ja on käynyt aiemmin mm. vaunulenkeillä ja kaupassa yksin lapsen kanssa ja hoitanut muutenkin, jos olen hoitanut asioita. Aiemmin ei siis ongelmaa, mutta kun eroahdistus alkoi, niin mies syrjääntyi kokonaan tästä lapsen hoidosta eikä hän halua hoitaa raivoavaa lasta :(
Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän