Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä heppalehti 7-vuotiaalle?

Vierailija
13.05.2015 |

Tyttöni on ekaluokkalainen ja tykkää hevosista. Ratsastus aloitettu muutama viikko sitten. Mietin lehtitilausta ja ajattelin ehdottaa jotain heppalehteä. Mikä voisi olla tämänikäiselle hyvä? Tarjontaa näkyy olevan

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse rakastin Hevoshullua, aikoinaan ihan superhyvä, oikeesti legendaarinen. Paitsi että ei ole enää niin hyvä kuin ennen.

Vierailija
2/6 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hevoshullu ei tosiaan ole sitä, mitä minun lapsuudessa, mutta on se edelleen hyvä lehti. Meille on tullut pojalle 7v alkaen Hevoshullu ja Villivarsa, ensiksi mainittu paljon parempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hevoshullu. Siinä on myös käytännön niksejä ja vinkkejä. Sarjakuvia ja tietoa eri roduista.

Suosittelen myös hankkimaan jonkun "hevosen hoitajan käsikirjan" tai vastaavan. Ratsastus on mukava laji ja sitä on kiva syventää lukemalla :)

Vierailija
4/6 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellenikin tuli Hevoshullu aikanaan. :) Nyt ihan ihmettelin lehtihyllyllä, miten monia lehtiä on tarjolla. Ajattelin, että Hevoshullu suunnattu vanhemmille, noin kymmenvuotiaille. Kiitos neloselle kirjavinkistä! ap

Vierailija
5/6 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 12:55"]

Itsellenikin tuli Hevoshullu aikanaan. :) Nyt ihan ihmettelin lehtihyllyllä, miten monia lehtiä on tarjolla. Ajattelin, että Hevoshullu suunnattu vanhemmille, noin kymmenvuotiaille. Kiitos neloselle kirjavinkistä! ap

[/quote]

Eipä mitään. Sain joululahjaksi suunnilleen tyttäresi ikäisenä pienen tietokirjan hevosista ja hevosten hoidosta. Se oli aarteeni. En tykännyt oikein lukemisesta mutta hevosiin liittyvä kirja innosti minua :)

Kaupoista löytyy myös "talli päiväkirjoja" joissa on oma kohtansa jokaisellle ratsastustunnille, voi kirjoittaa esittelyjä lempi hevosistaan ja tallikavereista. Mielestäni ne ovat suunnattu juuri alakoululaisille heppa tytöille ja pojille. -4-

Vierailija
6/6 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi