Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jätkäsaari asuinalueena

Vierailija
15.01.2022 |

Harkitsemme asunnon ostamista Helsingin Jätkäsaaresta. Millaista aluetta? Tänään illalla puistossa kävellessä tuli yllättävän paljon lapsiperheitä vastaan.

Onko melu millainen laivoista ja liikenteestä? Miten hyvin on saarelta pääsee pois aamulla kehäykköselle?

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveetä kommentointia! 😂 Itse olen asunut Jätkäsaaressa jo yli kymmenen vuotta hyvin tyytyväisenä erityisesti siitä, että muutamalla askeleella olen jo ihailemassa merta ja auringonlaskua, puistossa sekä kaikkien tarvittavien palveluiden äärellä. Harvassa on paikat, joista ei tarvitse lainkaan poistua päästäkseen uimaan, matkustamaan lautalla tai syömään mitä tahansa ruokaa mitä mieli millonkin tekee. Ja Helsingin keskustassa olet helposti ratikalla tai kävellen. Autoa ei tarvitse! Väitän, että kommentoijat ovat käyneet korkeintaan Verkkokaupassa tai Tallinnan risteilyllä ja kokemukset ovat yksinomaan KORKEINTAAN Tyynenmerenkadulta, suurimmaksi osaksi kuitenkin keksittyjä. Huumeongelmaa ei ole katukuvassa - pyörävarkauksia tapahtuu, mutta niin se on joka paikassa Helsingin keskustassa kesäaikaan. Tuulta en lähde kieltämään, mutta väitän, että kesäkuumalla ja tulevaisuudessa se on enemmänkin siunaus! Vahva suositus Jätkäsaarelle! :)

Mukava kirjoitus, kiitos.

Asuin 16 vuotta Jätkässä ja viihdyin oikein hyvin. Käyn siellä yhä silloin tällöin kävelyllä.

Vierailija
62/62 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolkon oloinen paikka?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla