Koska tulee kutsu amk:n pääsykokeisiin?
Kommentit (6)
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 10:02"]Mihin hait? Täälläkin odotellaan...
[/quote]
Seamkiin rakennusinsinööriksi ja kakkosvaihtoehtona rakennusmestariksi
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 10:06"][quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 09:59"]Katso sen/niiden amk:n sivuiöts joihin olet hakenut.
Niihin mihin itse hain pitäisi kutsu tulla tällä viikolla. Toisessa kutsuja laitetaan tulemaan eilisestä lähtien,toisessa kutsut tulee puolen kuun aikaan.
[/quote]
En löydä. :D pääsykokeet ilmeisesti on 28. päivä
[/quote]
sieltä löytyi. 12.5 -> lähtien lähetetään kutsut
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 10:15"][quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 10:06"][quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 09:59"]Katso sen/niiden amk:n sivuiöts joihin olet hakenut.
Niihin mihin itse hain pitäisi kutsu tulla tällä viikolla. Toisessa kutsuja laitetaan tulemaan eilisestä lähtien,toisessa kutsut tulee puolen kuun aikaan.
[/quote]
[/quote]
sieltä löytyi. 12.5 -> lähtien lähetetään kutsut
[/quote]
Joo äsken löysin. :D
Katso sen/niiden amk:n sivuiöts joihin olet hakenut.
Mihin hait? Täälläkin odotellaan...
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 09:59"]Katso sen/niiden amk:n sivuiöts joihin olet hakenut.
[/quote]