Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies yrittää vihjailla minua takaisin erilaisin keinoin.

Vierailija
15.01.2022 |

Soittelee joskus, pyytelee palveluksia(siis esim auttamaan juhlatarjottavien tekemisissä), kertoilee jonninjoutavia, ottaa kuvia materiasta mitä meinaa hankkia (moottoripyörät, talot yms), kertoo parantuneista elämäntavoista esim. sali ja ruokavalion muutoksia jne.
Heittää ohenennen viesteissään, että mennään ens kesänä jonnekin tapahtumaan.

Pyysin ettei laittaisi vastaavia viestejä. Hetkeksi rauhoittuu ja viikon kahden päästä yrittää taas. En vastaa mitään tai rohkaisen etsimään uuden tyttöystävän, mikäli sellaisen haluaa.
En minä halua hänestä mitään enää.
Joskus olen auttanut tai no aina, olen liian reilu mutta suhteesta ei romanttisessa mielessä tule mitään.

Tuo tuntuu painostukselta ja kontrollilta.
Minua ei kiinnosta helvetin ***uakaan hänen talot ja materia saatika sitten yhteiset tapahtumat. Olen laittanut rajoja ja pyytänyt, että keskittyisi johonkin toiseen naiseen.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vastaa viesteihin ja puheluihin, tai laita ukko estoon.

Vierailija
2/14 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kaikki somekanavat hänelle estoon, samoin puhelin. Jos tulee ovelle, älä päästä sisään. Jos ei suosiolla poistu, soita poliisit poistamaan.

Jos ei teillä ole yhteisiä lapsia, ei ole mitään syytä olla enää tekemisissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää vain tuo manipulointi.

"Voihan kaverit yhdessä mennä reissuun" kun yritän selventää, etten halua hänen kanssaan mitään ylimääräistä vaan jatkaa eteenpäin ja etsii uutta seuraa.

Mitä tuokin tarkoittaa. Itken koska ahdistaa..

Ei ymmärrä mitä yritän sanoa vaikka sanon suoraan eikä lopeta tuota kiusaamista. Miksi toimii noin?

AP

Vierailija
4/14 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että olet jo päässyt eteenpäin, ja ettet jatkossa vastaa viesteihin. Sen jälkeen pysyt sanasi mittaisena. 

Vierailija
5/14 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Voihan kaverit yhdessä mennä reissuun" kun yritän selventää, etten halua hänen kanssaan mitään ylimääräistä vaan jatkaa eteenpäin ja etsii uutta seuraa.

Ei ymmärrä mitä yritän sanoa vaikka sanon suoraan eikä lopeta tuota kiusaamista. Miksi toimii noin?

AP

jep jep jep

Vierailija
6/14 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ahdistaa, niin voit hyvin lopettaa yhteydenpidon kokonaan.

Ehkä se olisi parasta myös miehelle, joka ei osaa päästää nyt irti.

Vierailija
7/14 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vastaa tai jos vastaan, teen sen lyhyesti.

Jos pistän estoon, ottaa yhteyttä jotain muuta kautta ja selittää mikä on asiana ja minä sitten alennun ymmärtämään tai auttamaan kun on olevinaan ymmärtäen, kun sanon, että autan tämän kerran mutta mitään muuta ei meidän välillä ole. Sitten alkaa tulemaan noita viestejä, kuvia jne..

AP

Vierailija
8/14 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän välttämättä mitään romanttista haluakaan, minäkin olin erossa samanlainen, oli yksinäistä ja niin tottunut ja kiintynyt toiseen.

Vierailija
9/14 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP

Koska hän ei pysty kylmästi jättämään toista, kuten ukon kuin ukon pihalle laittavat palstamammat.

Vierailija
10/14 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vihjailla-verbi ei sovi millään tavalla sun tilanteeseen. Sinä itse ruokit tuota vastaamalla noihin puheluihin.

Jos et halua tuon ihmisen kanssa jutella, laita sen numero seulontalistalle sen jälkeen kun olet hyvin selvästi kieltänyt häntä ottamasta yhteyttä koska koet ne häiritseviksi etkä halua olla hänen kanssaan tekemisissä.

Vierailija
11/14 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että sulla on uusi mies ja että se ei tykkää exän yhteydenotoista. Sitten pistät sen estoon, etkä vastaa enää mihinkään.

Vierailija
12/14 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Koska hän ei pysty kylmästi jättämään toista, kuten ukon kuin ukon pihalle laittavat palstamammat.

Väärin. Kyseessä on ihminen joka polkee ap:n rajoja ja pitää häntä omaisuutenaan vaikka suhde on jo ohi. Jos on sanottu että älä soita NIIN SILLOIN EI SOITETA. Selkeän kiellon jälkeen yhteydenotto on vainoamista.

Vierailija
13/14 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vastaa tai jos vastaan, teen sen lyhyesti.

Jos pistän estoon, ottaa yhteyttä jotain muuta kautta ja selittää mikä on asiana ja minä sitten alennun ymmärtämään tai auttamaan kun on olevinaan ymmärtäen, kun sanon, että autan tämän kerran mutta mitään muuta ei meidän välillä ole. Sitten alkaa tulemaan noita viestejä, kuvia jne..

AP

Tuo täyttää jo häiriköinnin ja vainoamisen merkit jos ottaa yhteyttä muuta kautta. Sun pitää kavereille sanoa että et halua että he välittävät exän viestejä sulle.

Jos kerran olet ilmoittanaut ettei halua olla hänen kanssaan tekemisissä eikä hän kunnoita sitä sulla on tasan kaksi vaihttoehtoa: joko sä ilmoitat poliisille että kyseinen hlö ei jätä sua rauhaan tai vaihdat numeron uuteen salaiseen jota kiellät yhteisiä tuttuja antamasta eteenpäin mistään syystä..

Vierailija
14/14 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vastaa enää mitään. Olet sanonut, että et halua viestejä enää. Mies on kyllä kuullut sen. Pienikin vastaus on jokin vastaus. Jos mitään vastakaikua ei tule, ehkä hän luovuttaa lopulta.