Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten olette juhlineet viisikymppisiä?

Vierailija
13.05.2015 |

Yao

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 08:28"]

Mies vei mut Istanbuliin pitkälle vkl lomalle ja juhlittiin kaksin, seuraavana viikonloppuna oli sitten ystäville ja perheelle kekkerit kotona.

Miehellä juhlat ensikuussa ja vien hänet (ja 2 ystäväpariskuntaa) Skotlantiin viskimatkalle. Kotona järjestetään synttäribrunssi.

Näin kuitataan sekä lahja että juhlat samalla.

[/quote]

Jatkan vielä - töissä kaverit ja esimiehet olivat järkänneet yllätysjuhlat mitkä meinasivat mennä mynkään kun livahdin kaupungille asioille:) Hälyyttivät mut takaisin "palaveriin" ja vahtivat ikkunoissa koska tulen ja saivat mut lopulta kabinettiin vain puoli tuntia myöhässä:) Sain ihania ajatuksella kerättyjä lahjoja. En unohda koskaan tuota vaivannäköä!

Vierailija
2/17 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 07:00"]

Yao

[/quote]Synttärit ei ole juhlan aihe, taas vuosi lähempänä kuolemaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin

Vierailija
4/17 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 10:35"]

Yao

[/quote]

Tuolal logiikalla yhtenäkään päivänä ei pitäisi olla iloinen... Taas päivä lähempänä kuolemaa.

Vierailija
5/17 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä oikein osaa juhlia... nostin pari viiskymppistä automaatista, katselin niitä vaihvihkaa siellä lompakossa. Hyviltä näyttivät. Mutta aika nopeasti ne kyllä katosivatkin.

Joskus nuorempana juhlin viiskymppistä tarjoamalla sille illan baarissa, tai se tarjos mulle ja loppuillasta viiskymppinen oli kadonnut, mutta joku tarjos silti.

Vierailija
6/17 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 10:37"]

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 10:35"]

Yao

[/quote]

Tuolal logiikalla yhtenäkään päivänä ei pitäisi olla iloinen... Taas päivä lähempänä kuolemaa.

[/quote]

Ja toisaalta ei syntymäpäiväkään kuolemaa vuodella lähennä, vaan yhdellä päivällä.

Vierailija
7/17 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lounaalla Four Seasons -ravintolassa New Yorkissa. Palattua pienet juhlat sukulaisille kotona. Ruokana lihakääryleitä, valkosipuliperunoita, juuresvuokaa, salaattia, kahvin kanssa leivoksia (joo ei, suvussa ei ole vegaaneja eikä allergisia). Ohjelmana trubaduuripariskunta soitti ja lauloi lempikappaleitani joka vuosikymmeneltä ja samalla kerroin, mihin tilanteisiin ne liittyivät, ja vieraat saivat kertoa muistojaan samoilta ajoilta/samoista tilanteista.

Vierailija
8/17 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vee, karkasi. Siis vinkkejä kaipaan.

Vierailija
9/17 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vei mut Istanbuliin pitkälle vkl lomalle ja juhlittiin kaksin, seuraavana viikonloppuna oli sitten ystäville ja perheelle kekkerit kotona.

Miehellä juhlat ensikuussa ja vien hänet (ja 2 ystäväpariskuntaa) Skotlantiin viskimatkalle. Kotona järjestetään synttäribrunssi.

Näin kuitataan sekä lahja että juhlat samalla.

Vierailija
10/17 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan mitenkään. Lapsella oli samoihin aikoihin rippijuhlat, joten mun viiskymppiset meni siinä sivussa. Ei harmita yhtään, en oo mikään juhlija.

Vierailija
11/17 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 08:31"]En oikeastaan mitenkään. Lapsella oli samoihin aikoihin rippijuhlat, joten mun viiskymppiset meni siinä sivussa. Ei harmita yhtään, en oo mikään juhlija.
[/quote]
Myöskään ap ei ole mikään juhlija, mutta pakko on. Sukulaiset tulee vaikka laittais lehteen en juhli. Ja toki lähisukulaiset saakin tulla, mutta tiedän että esim miehen vanhempien sisaruksia tulee joka tapauksessa.

Vierailija
12/17 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähden reissuun ja ihan vaan Helsinkiin :)

Kämpistä sviitti, hemmotteluhoitoja, hyvää ruokaa ja skumppaa ym ym.

Vierailija
13/17 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä ollut, mutta tällaista suunnittelen: Vieraita kutsun n. 20, max. 30. Tarjoiluna rakastamaani intialaista ruokaa, sekä kahvia, teetä ja tummaa suklaata. Karppaan itse, mutta vieraille varaan varmaan myös jotain pullapuolta. Ohjelmana on runonlausuntaa ja musiikkiesityksiä. Loppuillasta esiintyy pihallamme bändi ja tanssiakin saa. Silloin voitaisiin vielä grillata makkaraa ja lisäksi salaatteja. Mahdollisimman vapaamuotoista menoa.

Vierailija
14/17 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään juhlinut mitenkään. Töissä toki pomo tarjosi skumpat ja kakut.

Vierailija
15/17 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään. Ainut poikkeus normaaliin oli VES:n mukainen palkallinen vapaapäivä, jonka tietenkin pidin. Harva edes tiesi, että mulla oli pyöreät synttärit.

Vierailija
16/17 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin isohkot kesäjuhlat 20-luvun teemalla ja sitten vielä matkustimme puolison kanssa idän pikajunalla Pariisista Venetsiaan.

Vierailija
17/17 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varasimme pursiseuramme omistaman huvilan ja järjestimme siellä isot juhlat. Vaikka olin kieltänyt miestäni ostamasta lahjoja, hän oli kuitenkin varannut meille matkan Huippuvuorille jonne olin aina haaveillut pääseväni. Sinne lähdettiin kaksi päivää syntymäpäivien jälkeen. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi