Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parvekemansikat?

Vierailija
13.05.2015 |

Istutin isoon ruukkuun kolme mansikantainta mitkä kaivoin vanhasta kotipihasta ylös. Nyt vaan mietin että miten talvella? Olisi aikomus saada ne talvehtimaan mutta luulen että kaikki styroxiviritelmät on turhia koska juuret jäätyy herkästi. Ajattelin viedä taimet ruukkuineen kerrostalon kylmäkellariin myöhäissyksyllä niin ettei jäädy. Kysymys nyt on että pitääkö välillä talvellakin käydä kastelemassa ja onnistuukohan pitämään taimet hengissä talven yli näin? En tykkää mistään amppelimansikoista, ovat niin aneemisen näköisiä ja kalliitakin.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin netistä että eivät onnistu talvehtimaan ilman että laitat maahan talveksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän