Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ekokampaajalle kysymys

Vierailija
13.05.2015 |

Millä perustelette sitä, että hinta kasvivärjäyksessä on sama jos istuu värin odotusajan kampaajalla tai lähtee väri päässä kotiin ja pesee sen itse. Jälkimmäisessä tapauksessa vien aikaasi ja tuoliasi yli tunnin vähemmän. 

En ymmärrä. Reilu satanen 45 minuutin työstä on samanhintainen kuin kahden tunnin työstä.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä saat varmimmin vastauksen siltä sun ekokampaajalta. Rohkeesti vaan kysymään!

Vierailija
2/20 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taas: Joo mä tiedän olevani täysin nynny, tyypillinen suomalainen, joka ei osaa antaa negatiivistä palautetta ilman että itse ahdistuu. Ajattelin vain että olenko ainoa josta tuntuu höynäytetyltä tällaisessa tapauksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Siis kampaaja on ehdottanut että lähdet väri päässä kotiin? 

Vierailija
4/20 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: Joo ja sieltä lähtee moni muukin kasvivärin ottanut väri päässä kotiin. Ihan ok, mutta ihmettelen tota hintapolitiikkaa.

Vierailija
5/20 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 16:06"]

Ap vastaa: Olen varannut aina kasvivärin siten että lähden kotiin väri päässä. Kampaaja on itse ehdottanut tätä, ettei tarvitse istua niin kauan siellä vaan voi tehdä kotona jotain järkevämpää. Olen vain nyt ihmetellyt, että miksi hinta on sama vaikka jäisinkin viemään tuolin kampaamosta. Miten muilla? Maksatteko saman hinnan molemmissa tapauksissa? Täytyykö vaihtaa ekokampaajaa?

[/quote]

No viethän sitä väriäkin? Vai luulitko että väriaine tulee kaupan päälle?

Vierailija
6/20 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 17:00"]

Ap: Joo ja sieltä lähtee moni muukin kasvivärin ottanut väri päässä kotiin. Ihan ok, mutta ihmettelen tota hintapolitiikkaa.

[/quote]

Siis miksi, jos samalla hinnalla voisit pesettää sen poiskin? Mä en ainakaan lähtisi väri päässä ajamaan autoa tai kävelemään kotiin.

Vierailija
7/20 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne tuolit istumalla kulu, ja ainoa työ mikä säästyy on pikainen pesu ja kuivaus. Ihan ok että on sama hinta.

Vierailija
8/20 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 16:06"]

Ap vastaa: Olen varannut aina kasvivärin siten että lähden kotiin väri päässä. Kampaaja on itse ehdottanut tätä, ettei tarvitse istua niin kauan siellä vaan voi tehdä kotona jotain järkevämpää. Olen vain nyt ihmetellyt, että miksi hinta on sama vaikka jäisinkin viemään tuolin kampaamosta. Miten muilla? Maksatteko saman hinnan molemmissa tapauksissa? Täytyykö vaihtaa ekokampaajaa?

[/quote]

No värjäyksen hinta on värjäyksen hinta, lähti asiakas väri päässä tuolista tai ei. Hinta on vakio, muuten siitä alkaisi ihmiset tinkimään lisää tyyliin, no voisinko saada halvemmalla jos levitänkin värin itse?

Vierailija
9/20 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on tosi tyhmiä ihmisiä kommentoimassa ihan asiallisia kysymyksiä.

Vierailija
10/20 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 21:30"]

Täällä on tosi tyhmiä ihmisiä kommentoimassa ihan asiallisia kysymyksiä.

[/quote]

Täällä on tosi asiallisia ihmisiä kommentoimassa todella tyhmiä kysymyksiä.

Vierailija
11/20 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 06:18"]Millä perustelette sitä, että hinta kasvivärjäyksessä on sama jos istuu värin odotusajan kampaajalla tai lähtee väri päässä kotiin ja pesee sen itse. Jälkimmäisessä tapauksessa vien aikaasi ja tuoliasi yli tunnin vähemmän. 

En ymmärrä. Reilu satanen 45 minuutin työstä on samanhintainen kuin kahden tunnin työstä.
[/quote]

Vierailija
12/20 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vastaa: Olen varannut aina kasvivärin siten että lähden kotiin väri päässä. Kampaaja on itse ehdottanut tätä, ettei tarvitse istua niin kauan siellä vaan voi tehdä kotona jotain järkevämpää. Olen vain nyt ihmetellyt, että miksi hinta on sama vaikka jäisinkin viemään tuolin kampaamosta.
Miten muilla? Maksatteko saman hinnan molemmissa tapauksissa? Täytyykö vaihtaa ekokampaajaa?

Vierailija
13/20 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on sama vaikka istuisi siellä kampaajalla sen kaksi tuntia. Eihän se kampaaja siinä peukaloita pyörittele vaan voi välissä ottaa toisen asiakkaan. Ja miksi et osta kasviväriä ja levitä ja pese itse. Selviät alle 20 eurolla. 

Vierailija
14/20 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinnoittelu tuotteissa ja palveluissa on aina perustuttava joihinkin tehtyihin linjoihin. Näin säilyy mm. tasapuolinen kohtelu asiakkaita kohtaan, palveluista saatava laskennallinen tulo, töiden ja palveluiden ym oman työajan suunnittelu.

Miltä sinusta kuulostaisi jos esimerkiksi ruokakaupassa asiakas sanoisi että jos kaadan maidon omaan astiaani niin saanhan halvemmalla kun en ota tölkkiä.. tai jos kylpylässä asiakas sanoisi että pääsenhän halvemmalla jos en mene saunaan. Tai jos kasvohoidossa sanoisit että menet naamio naamassa kotiin niin saanhan halvemmalla.
Yrittäjä on suossa ennen pitkää jos lähtee ns pärstäkertoimella hinnoittelemaan.

Tosin jos et yritysmaailmasta tiedä mitään niin taitaa tämäkin selitys mennä helminä sioille.

Vierailija
15/20 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmentävä ajatus, että lähtisin kampaajalta pois, kun väriaine on vielä päässä. Oikeastiko? Luulisi tuon olevan aika huomiota herättävää.

Vierailija
16/20 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
17/20 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 16:47"]Ehkäpä saat varmimmin vastauksen siltä sun ekokampaajalta. Rohkeesti vaan kysymään!
[/quote]

Vierailija
18/20 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 22:34"]Hämmentävä ajatus, että lähtisin kampaajalta pois, kun väriaine on vielä päässä. Oikeastiko? Luulisi tuon olevan aika huomiota herättävää.
[/quote]

Mietin samaa.

Vierailija
19/20 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 16:47"]Ehkäpä saat varmimmin vastauksen siltä sun ekokampaajalta. Rohkeesti vaan kysymään!
[/quote]

Vierailija
20/20 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No öööö sillä, että tapana ei yleensä ole lähteä kotiin? Kampaaja on tarjonnut sinulle palveluaan, olet kieltäytynyt siitä. Olitko aikaa varatessasi ilmoittanut että niin muuten en tarvitse koko kahta tuntia aikaa? Vai varannut kahden tunnin ajan josta käytit vain 45min ja ajattelit että no, kyllä se kampaaja pyörittelee peukaloitaan siellä sitten ja tekee nollatulosta?

Jos varaat kahden tunnin ajan kampaajan päivästä maksat myös kahden tunnin ajan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä