Apua!! Suutelin tyttäreni poikaystävää!!
Tyttäreni on reilun vuoden seurustellut poikaystävänsä kanssa ja olemme hänen kanssaan tulleet aina hyvin juttuun. Autoin kundia opettelemaan ajamaan autolla yms ollaan tehty yhdessä. Älkää käsittäkö väärin, en ole koskaan ollut kiinnostunut hänestä enkä ole nytkään. Kundihan on vasta 18-vuotias (1996 syntynyt), ja itse olen pian 36-vuotias! Olen siis yh ja tapailin erästä miestä, joka kuitenkin loukkasi minua. Tyttäreni oli poikaystävänsä kanssa jossain ulkona ja hänen poikaystävänsä tuli meille hakemaan jotain (tyttäreni ei ollut mukana). Olin juonut itkukännit ja kundi lohdutti minua sanoen, että olen kaunis ja saan pian varmasti jonkun yms. Ne sanat vain tuntui niin hyvältä ja alkoholillakin osuutta asiaan, ja suutelin häntä!! En tiedä mikä hitto minulle tuli. Hyi. Kundi hämmentyi ja lähti. Luonollisesti. Nyt tunnelma välillämme on kiusallinen, onneksi hän ei ole kertonut tyttärelleni. Mitä ihmettä tapahtui?!
Kommentit (30)
AP, olet kuvottava huora. Oman tyttären mies!
No mun äiti on aina flirttailut mun poikaystävilleni ja ois varmaan suudellut jos ois ollu tilaisuus. Kun eräs poika ystäväni jätti minut, puhui hän että hänelläkin on suruaika. Äitini on omien sanojen mukaan puuma, on tuonut kertomansa mukaan baarista itseäni nuorempiakin kundeja.
"No mun äiti on aina flirttailut mun poikaystävilleni ja ois varmaan suudellut jos ois ollu tilaisuus. Kun eräs poika ystäväni jätti minut, puhui hän että hänelläkin on suruaika. Äitini on omien sanojen mukaan puuma, on tuonut kertomansa mukaan baarista itseäni nuorempiakin kundeja".... Joo ja varmaan teljennyt ne vaatekaappiin siksi aikaa, että te muut ette näkisi... Mut vähän ohi aiheen, minkä ikäisiä kumppaneita nainen (ilman vakituista kumppania, mutta lasten kanssa asuva) voi kotiin tuoda?
-Jos mies -samalla tavalla yksin asuva- alkaa seurustella huomattavasti nuoremman kanssa se on usein kadehdittavaa ja tai ainakin hyväksyttävämpää yleisesti, mutta entä nainen? Pitääkö hänen aina seurustella vain samanikäsiin (+/- parivuotta) tai vaihtoehtoisesti valita itseään vanhempi?
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 00:06"]
"No mun äiti on aina flirttailut mun poikaystävilleni ja ois varmaan suudellut jos ois ollu tilaisuus. Kun eräs poika ystäväni jätti minut, puhui hän että hänelläkin on suruaika. Äitini on omien sanojen mukaan puuma, on tuonut kertomansa mukaan baarista itseäni nuorempiakin kundeja".... Joo ja varmaan teljennyt ne vaatekaappiin siksi aikaa, että te muut ette näkisi... Mut vähän ohi aiheen, minkä ikäisiä kumppaneita nainen (ilman vakituista kumppania, mutta lasten kanssa asuva) voi kotiin tuoda?
-Jos mies -samalla tavalla yksin asuva- alkaa seurustella huomattavasti nuoremman kanssa se on usein kadehdittavaa ja tai ainakin hyväksyttävämpää yleisesti, mutta entä nainen? Pitääkö hänen aina seurustella vain samanikäsiin (+/- parivuotta) tai vaihtoehtoisesti valita itseään vanhempi?
[/quote]
ainakin tällä palstalla just päinvastoin.tässäkin jos ap olisi isä joka olisi suudellut poikansa tyttöystävää olisi se haukuttu jo täydeksi pedari väkisinmakaajaksi.
Epätoivoinen, mieti nyt vittu vähän mitä teit
"ainakin tällä palstalla just päinvastoin.tässäkin jos ap olisi isä joka olisi suudellut poikansa tyttöystävää olisi se haukuttu jo täydeksi pedari väkisinmakaajaksi." - Varmasti totta, vaikka aika moni varmasti myös vaihtaisi mielellään roolia Jenni Haukion kanssa, hieman epätoivoisemmat (tai sitten vain aakkostaen sukunimen mukaan) Antonio "pekan mies" Floresin ja epätoivoisimmat Päivi Lipposen kanssa.
"Aikuinen hän on kyllä mutta silti sairasta omalla tavalla.. Ap" - Minusta hämmentävä ja/ tai hämmentävyys ei ole sama-asia kuin sairas... Mutta älkää silti ottako tavaksi: Se nyt vain ole kulttuurissamme tapana, että suudellaan paljon, jos kohta kenenkään muun kanssa edes poskelle, kuin sen oman rakkaan kanssa.