Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hauska juttu muuten: täällä ihmiset tuntuvat tietävän yh-äitien seksielämästä yllättävän paljon.

Vierailija
20.09.2006 |

Heh, kun kerran yh-äideiltä saa helpommin kuin muilta. En tajua tätä ollenkaan. Vai tunnenko itse vain pihtari-yh-äitejä ja luulen, että kaikki ovat tämmöisiä kuin minä?

Mistä te yleistäjät tiedätte, että näin on? Onko joku mies/useampi mies kertonut teille, että näin on? Entä se, kuinka laaja tietämys miehillä on asiasta? Eli onko kaatanut yhden vai sata nimenomaan yh-äitiä? Vai oletteko itse olleet yh-äitejä ja antaneet tällöin helpommin ja nyt luulette, että kaikki tekee niin?

Kertokaa mulle, tahdon ymmärtää teitä yleistäjiä paremmin!

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en harrastaisi seksiä ukkomiesten kanssa, mutta tiedän parikin naista jotka niin tekee, ja toinen heistä ei ole yh, vaan perussinkku.

Mä luulen, että joku yksittäinen yh voi näin toimia, mutta valtaosa on ihan kunnollisia töissäkäyviä naisia.

Vierailija
2/33 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ollut viisi vuotta yh ja harrastanut seksiä sinä aikana kolmen miehen kanssa, ja niistä yksi on ollut lapseni isä, eli entinen mieheni, kun aioimme palata yhteen.

Eikä ystäväpiiriini, jossa on paljon yh-äitejä kuulu juurikaan näitä usean miehen kokeilijoita,

Joten melkeinpä väittäisin, että yh:t ovat enemmän pihtareita kuin jotkut naimisissa olevat naiset...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä AINOATAKAAN miestä tai seksikokemusta tällä välin. Eikä tulekaan vähään aikaan jos minusta on kiinni!

Vierailija
4/33 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäsäännöllistä ja riippuvaista ex-siipan velvollisuudentunnosta ja kyvystä pitää kiinni lastensa tapaamisista.

Ihan oikeasti, säälin teitä yh-äidit.

Vierailija
5/33 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en miestä halua. Sooloseksi onnistuu hyvin.

t. 3

Vierailija
6/33 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei sitä enää niin kaipaakkaan....

Se tulee sitten kivana lisämausteena kun löytää uuden suhteen,

eikä suhde enää perustu seksiin, tällä iällä muutenkaan.

Kyllä ehdottelijoita riittää,mutta itse olen ainakin hyvin ronkeli, siitä, kenet kelpuuttaisin kotiini, tai saatika sänkyyni makaamaan. Minulle kotini ja elämäni on pyhä paikka, enkä päästä lähelleni enää ketään, joka ei osaa sitä kunnioittaa.

Minä olen luonut itselleni hyvin mukavan elämän lapseni kanssa, enkä halua sitä ketään pilaamaan, eli jos miehen joskus otan, niin sen on oltava hyvä, ei mikään tavallinen sohvalla makaaja.

Vierailija
7/33 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vastaan nyt ap:lle, mitä teistä ajattelen, kun hän luulee naimisissa olevien jotenkin kateellisina kuvittelevan teille hurjan seksielämän.

Oikeasti uskon, että useimmilla meistä on hyvinkin ankea käsitys teidän seksielämästänne.

Keitä muuten olisivatkaan ne, jotka täällä vähän väliä tuulettavat, kun kerrankin ovat saaneet munaa... itselleni se on jokapäiväinen juttu, enkä siksi voisi edes kuvitella uhoavani moisella täällä :DD

Vierailija
8/33 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut 1.5v sinkku ja sinä aikana ollut 5 miehen kanssa joista tämän viimeisen kanssa olen seurustellut muutaman kuukauden. Varmaan aika keskiverto sinkun tulos, en koe itseäni jakorasiaksi, enkä pihtariksi. Yhden illan juttuja tasan yksi.

Vierailija
9/33 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saa aika helpostikin, tosin vain mieheni:)

Vierailija
10/33 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin tietää, jos et osaa lukea, mistä tämä käsitys tulee, että meiltä yh-äideiltä saa helposti, täällä sitä usein mainostetaan ja faktaa olin vailla!!

Vierailija
11/33 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ainoa mitä parisuhteestani kaipaan on seksi, jos sitä kerran on mahdollista saada ilman parisuhteen tuomia joutavia kuvioita,niin miksi en harrasta irtosuhteita?

No siksi, että en halua, koska seksi irtosuhteessa ei koskaan ole samaa kuin parisuhteessani oli, ja toisaalta harvoin osuu kohdalle sellainen, jonka kanssa seksi on hyvää ja luontevaa.

Eli ehkä harrastan seksiä sitten ku löydän ihmisen jonka kanssa haluan sitä harrastaa. En muuten.

Vierailija
12/33 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

11- siis miten NIIN kuvittelen teidän naimisissa olevien olevan kateellisia meidän kuihtuneesta seksielämästä?

Halusin tietää, jos et osaa lukea, mistä tämä käsitys tulee, että meiltä yh-äideiltä saa helposti, täällä sitä usein mainostetaan ja faktaa olin vailla!!

Enhän minä sanonut, että olisimme kateellisia KUIHTUNEESTA seksielämästä.

Mutta sinä ap kuvittelet, että me kuvittelemme teillä yh-äideillä olevan kiihkeän ja villin seksielämän.

Oikeasti meillä tuskin on sellaisia harhakuvitelmia, vaan ihan päinvastainen on käsitys.

-11-

Ps: eiköhän se ole ne yh-äidit, jotka tuulettavat, että " jiihaa- minäpäs sain kunnon panon viime yönä" ... siitä puhe, mistä puute, sanoisin.

Vierailija
13/33 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

No jaa. Eiköhän yh-äitien sukupuolielämä ole itse asiassa aika säälittävällä tolalla.

Epäsäännöllistä ja riippuvaista ex-siipan velvollisuudentunnosta ja kyvystä pitää kiinni lastensa tapaamisista.

Ihan oikeasti, säälin teitä yh-äidit.

Minulla ainakin on vilkkaampi, parempi ja säännöllisempi seksielämä kuin naimisissa ollessani. Tai ikinä muulloinkaan. Ja vieläpä vakimiehen kanssa. Ollut jo 1,5 vuotta. Säälisi on siis turhaa. Tuskin olen ainoa tällainen.

Vierailija
14/33 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

17: jaa en ole kyllä tavannut tuolla lailla tullettavia yh-äitejä tai yleenssäkkään naisia. Ehkä tuttavapiirini onkin sitten sivistynyttä.

Vierailija
15/33 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minulla ainakin on vilkkaampi, parempi ja säännöllisempi seksielämä kuin naimisissa ollessani. Tai ikinä muulloinkaan. Ja vieläpä vakimiehen kanssa. Ollut jo 1,5 vuotta. Säälisi on siis turhaa. Tuskin olen ainoa tällainen.

Et varmaan olekaan, mutta toisaalta harva toimivassa parisuhteessa elävä nainen elää puutteessakaan.

keskimäärin ilman vakikumppania elävät naiset kuitenkin - ovat sitten sinkkuja tai yh-äitejä - ovat epäsäännöllisemmän sukupuolielämän varassa.

Ärsyttää en halunnut sen kummemmin, kunhan vastasin ap:n kuvitelmaan.

Vierailija
16/33 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan se on, että seksi on satunnaista ja niukkaa. Lapset (2 kpl) ovat miehellä joka toinen vkl ja silloin pitää tehdä aika monenlaisia juttuja. Likimainkaan joka krt ei jaksa tai ehdi lähteä baariin. Pari pidempiaikaista suhdetta on ollut, mutta ne lopahtivat, kun mies tajusi joutuvansa uusioisäksi kahdelle vilkkaalle lapselle joista toinen vielä aika vaikea erityislapsi.

Nekin suhteet elivät lähinnä joka toinen vkl mikä on aina aika eri juttu kuin aviosuhde tai avosuhde, jossa seksiä saa aina kun haluaa.

Vierailija
17/33 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta on, tosin jo vuosien takaa. Ravintolamaailmassa tämä klisee pitää joidenkin naisten kohdalla paikkaansa, ja siihen on minusta myöskin ymmärrettävä syy.

Yh-äidin ravintola-aika on kortilla (ei tietysti kaikkien), ja jos sitä seksiä sitten tahtoo niiden muutaman tunnin aikana, jotka käytettävissä on, se on otettava sitten heti.

Olen tämän kuullut nimenomaan muutaman yh-äidin suusta.

Vierailija
18/33 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

taustalla lienee naimisissa olevien naisten pelko, että yh tulee ja vie heidänkin miehensä....Näin on joskus käynyt, ja se varmasti vaikuttaa asenteisiin, ja kyllä aikaisemmin yh:t ovat ehkä olleetkin enemmän aktiivisia miesten suhteen, nykyisin tuntuu, että enää ei ainakiaan tässä kolmenkympin hujkoilla olla niin välittömiä....

Vierailija
19/33 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) sinä oletat, että meidän mielestämme yh-äidit ovat helppoja ja heillä on vilkas seksielämä.

2) Minä sanoin, että päinvastoin useimmat meistä varmaan ajattelevat, että teillä ei juuri ole tilaisuuksia ja energiaa hurvitella.

3) En sanonut, että yh-äidit kehuskelisivat seksinsä hurjuudella. Sanoin, että he tuulettavat SILLOIN HARVOIN kun ovat saaneet. Siis ei tietenkään kaikki, mutta tällä palstalla näitä kirjoituksia näkee, ja ketkä niitä mahtavat kirjoitella...?

Heh sua ap...

-17 vai mikä se olikaan-

Vierailija
20/33 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ps: eiköhän se ole ne yh-äidit, jotka tuulettavat, että " jiihaa- minäpäs sain kunnon panon viime yönä" ... siitä puhe, mistä puute, sanoisin.

Mitä tarkottaa " siitä puhe, mistä puute" ? Mitä luulisit, ap? Keskity nyt, keskityyyyyy.....

Se tarkottaa sitä, että nainen, joka saa hyvin harvoin, tuulettaa, kun vihdoin on päässyt asiaan... Eli EI kehuskele seksielämänsä HURJUUDELLA vaan uhoaa harvinaisen tapauksen vuoksi.