Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

raskaana..en tiedä mitä teen

Vierailija
12.05.2015 |

Kirjoitinkin tänne jo pari päivää sitten kun olin tekemässä raskaustestiä.. nyt se on tehty, tikkuun tuli heti kaksi viivaa! Käytän e-pillereitä ja nyt 2vk sitten lopetin niiden syömisen kun alkoi maha sattua.. mulla on ollut menkat viimeks maaliskuun puolivälissä.. oon harrastanut seksiä tänä vuonna ruhtinaaliset 3 kertaa, tammikuun vika päivä, helmikuun puol väli ja huhtikuun alussa..jännittää nyt kuinka pitkällä raskaus on, perjantaina selviää kun on lääkäri
pahoittelut sekavasta tekstistä, ajatukset on ihan yhtä sekaisin

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

21-vuotiaalla elämä edessä ? Tuo on lastensaanti-ikä! Ei enää repsahtaneena kolmekymppisenä jolloin lapset kärsii kun kouluun tutustumispäivänä kaverit luulee että lapsi on mummonsa seurassa. Ja myös alapää ei palaudu siinä iässä, saati vartalo. Miehesi vaihtaa pian sut 10v nuorempaan koska olet plösähtänyt ja olet näin pilannut lapsesi elämän hankkimalla lapsesi yli-ikäisenä. Mutta ap en vastusta aborttiasi koska jos olet täysin vastainen raskaudelle nyt ja lapsella ei olisi selvää isää ?

Vierailija
22/22 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 23:33"]

21-vuotiaalla elämä edessä ? Tuo on lastensaanti-ikä! Ei enää repsahtaneena kolmekymppisenä jolloin lapset kärsii kun kouluun tutustumispäivänä kaverit luulee että lapsi on mummonsa seurassa. Ja myös alapää ei palaudu siinä iässä, saati vartalo. Miehesi vaihtaa pian sut 10v nuorempaan koska olet plösähtänyt ja olet näin pilannut lapsesi elämän hankkimalla lapsesi yli-ikäisenä. Mutta ap en vastusta aborttiasi koska jos olet täysin vastainen raskaudelle nyt ja lapsella ei olisi selvää isää ?

[/quote]

:--D: No onhan se kello jo yli puol kakstoista, että oli jo aikakin röllien tulla kolostaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi