Mitä mieltä tästä talosta?
Kommentit (20)
Olipas todella ärsyttäviä panoraamakuvia, näytti ihan vinolta koko talo
Kesämökkimäinen tunnelma, ihanalla paikalla,
Kesämökki tuli ekana mieleen. Vapaa-ajan asuntona ihan kiva mutta en haluaisi noin kesämökki-tyylisessä talossa vakituisesti asua.
Kamala, anteeksi, mutta aivan kamala.
Pyöröhirttä kamalampaa puutaloa ei taida olla olemassa, hirsitalo muuten on paras puutaloista, mutta tuollainen tukkitalo on hirveä.
Hirsitalo täynnä Ikeaa ja kruununa laminaattilattiat. Ahdistava keittiö.
Olipas surkean pimeät kuvat! Ja miten nuo pinnat on vääntyneet kuperaksi kuvissa..?
Keittiössä tosiaan ajatus karannut. Tumma laminaattilattia, tummat tasot ja muka yritetty vaaleilla kaapeilla tuoda valoisuutta. Ruma ratkaisu ja vielä tuo baaripöytä syömässä tilaa. Vino kuvaa hyvin tätä taloa.
Pieni, vain 2 makuuhuonetta. Pyöröhirsi sisäseinissä ei ole minun mieleeni, muutenkin mökkimäinen tunnelma. Sijainti huono.
En tykkää.Muistuttaa liikaa kesämökkiä, keittiö on ihan hirveä näyttää siltä,että kaapisto "vyöryy" pois paikaltaan.Mäntyä liikaa.
Kesämökkilaatua myynnissä kalliilla oikean talon hinnalla
Ei oikein sovi Veikkolan omakotitaloslummiin.
Voi voi, nyt kyllä Marko Virtaselle terveisiä että kuvat on oikeasti huonot!
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 22:42"]
Voi voi, nyt kyllä Marko Virtaselle terveisiä että kuvat on oikeasti huonot!
[/quote]
Jos se ei ole tosissaan myymässä?
No ihan ok hinta se milä Veikkolassa.Ei mun makuun,mutta monet tykkää.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 22:56"]No ihan ok hinta se milä Veikkolassa.Ei mun makuun,mutta monet tykkää.
[/quote]
Vääränlainen talo Veikkolaan haluavalle. Liian kallis, Veikkolassakin kauppa käy huonommin. Ruma luonnossa, ei sovi tontille varsinkin kun viereen rakennetaan. Pieni, hankala pohja. Tilat kesämökkitasoa. Ankea piha.
Ootko myymässä vai ostamassa sitä?