Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Omikron ja oireet

Vierailija
15.01.2022 |

Millasia oireita teillä Omikronin sairastaneilla on ollut? Ja onko ollut rokotteita? Kuinka nopeasti oireet alkaneet ym?

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahdesti rokotettu. Oireeton. Toivottavasti tartutin monta rokottamatonta.

No toivottavasti tavallaan, sillä rokottamattomilla Omikron on ollut paljon lievempi, jos oireita on edes tullut. 

Vierailija
22/77 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovat lihaskivut, ääretön väsymys, ruokahalua ei ollut lainkaan. Vessaan kävelykin tuntui todella vaikealta. Hengenahdistus ja kurkkukipu. Olen kaksi kertaa rokotettu 26-vuotias nainen. Kaksi viikkoa kesti itselläni oireet. Ja sen jälkeen edelleen tuo väsymys on jäänyt vaikka muuten jo ok. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tähän omikroniin kuolleita on. Vanhuksia mennyt työpaikallani monta, deltaan ei kuollut yksikään

HAH. Suuri valhe. 

Vierailija
24/77 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovat lihaskivut, ääretön väsymys, ruokahalua ei ollut lainkaan. Vessaan kävelykin tuntui todella vaikealta. Hengenahdistus ja kurkkukipu. Olen kaksi kertaa rokotettu 26-vuotias nainen. Kaksi viikkoa kesti itselläni oireet. Ja sen jälkeen edelleen tuo väsymys on jäänyt vaikka muuten jo ok. 

Unohdin selkeimmän oireeni eli kuume 38+ useamman päivän. 

Vierailija
25/77 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Delta vai Omikron?

Vierailija
26/77 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinähän sen tiedät. Meilläkin pari on kuollut Omikronin aikana, tosin ei tähän. On täysin normaalia että vuoden aikana kuolee kolmasosa ympärivuorokautisen hoidon yksiköissä.

Vierailija
27/77 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsymys, yskä, hengenahdistus, kovat säryt, oksentelu ja kuume. Näitä kesti enemmän tai vähemmän viikon. Kahdesti rokotettu kolmikymppinen nainen. Yleensä flunssat on minulla suht helppoja ja olen perusterve.

Puolisolla oli väsymystä, lieviä särkyjä ja yskää. Lapsilla yskää, kuumetta ja nuhaa.

Vierailija
28/77 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väsymys, yskä, hengenahdistus, kovat säryt, oksentelu ja kuume. Näitä kesti enemmän tai vähemmän viikon. Kahdesti rokotettu kolmikymppinen nainen. Yleensä flunssat on minulla suht helppoja ja olen perusterve.

Puolisolla oli väsymystä, lieviä särkyjä ja yskää. Lapsilla yskää, kuumetta ja nuhaa.

Ja Omikroniksi todennettu korona oli meillä.

Vierailija
29/77 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tähän omikroniin kuolleita on. Vanhuksia mennyt työpaikallani monta, deltaan ei kuollut yksikään

HAH. Suuri valhe. 

Ihan tosi juttu.

Vierailija
30/77 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ystävät hyvät... Nyt on kyse Omikronista. Joka tosin aiheuttaa vakavemmat oireet juurikin rokotetuille. 

Vierailija
31/77 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 30v, kahdesti rokotettu, perusterve ja normaalipainoinen ilman riskitekijöitä. Alussa kurkku kipeä. Yöhikoilua, kuivia ysköksiä, hengitys raskasta. Nenä hieman tukkoinen. Pää kipeä etenkin silmiä liikuttaessa. Väsymystä, ei jaksa oikein seisoa. 

Vierailija
32/77 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat ihmiset tuppaavat kuolemaan. Kotiin kuolleita on suurin osa ja ne jotka tuurilla tai suhteilla saavat laitospaikan kuolevat sinne kun hiekka tiimalasissa näin osoittaa tai tulee joku pöpö, vaikka flunssa, noro tai korona aivan sama.

Vierailija
33/77 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Delta vai Omikron?

Omikron. (kuten ketjussa kysytään) Kaksi työkaveria jotka myös sairastuivat samalla kertaa (ja samasta altistuksesta), saivat vain vähäiset oireet, hieman lämpöä ja nenä valui vain. 

Vierailija
34/77 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Kolmesti rokotettujen oikeuksia pitäisi lisätä” ja kolmesti rokotetut on niitä lihavia ym riskiryhmäläisiä ja perussairaita joiden vuoksi tehot kuormittuu?

Vierailija
35/77 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sukulaisen ensi oire oli kuolema, sen jälkeisistä en tiedä. Omaa tyhmyyttään kuoli kun koko korona oli kuulemma "fuulaa". Muutenkin oli kyllä oman tiens. kulkija, jota ei verot eikä muutkaan maksut koskeneet, mutta tukiaisia olisi pitänyt saada 10 000€/kk.

Omikroniin ei ole kukaan vielä kuollut. 

Jaa mihinkäs kuoli tällä viikolla ne 27 ilmoitettua kuollutta? Ja kylläpä oli omikron juuri tuolla sukulaisellani. En tiedä onko tässä luvussa mukana vai tuleeko vasta myöhemmin, kun ei ole kerrottu onko luvussa mukana oikeuslääketieteellisessä todetut, vai sairaaloista ilmoitetut. Ruuhkaa ruumiinavauksissa JA ruumis KYLMIÖISSÄ uudella maalla. Pakkaavat nyt päällekäin niitä kylmiöihin, kun ei ole tilaa.

Luvut laahaavat viikkoja ennen kuin ovat THL:n tilastoon niputettuja.

Vierailija
36/77 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut alapeukuttaa muiden oireita? 

Vierailija
37/77 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Delta vai Omikron?

Jokaista näytettä ei sekvensoida.

Vierailija
38/77 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuha, yskä ja kurkkua kutitti muutaman päivän. Eli tämmöinen pandemia…

Vierailija
39/77 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokottamaton (ylpeästi).

Kaikki oireet tuli, paitsi makuaistin menetys. Hajuaisti meni nuhan kanssa. Ensimmäiset kolme päivää oli helppoja, seuraavat kolme tosi vaikeita. Menin päivystykseen 7. päivänä ja pääsin torstaina sairaalasta 6 päivän jälkeen. Ei vielä henki kulje kunnolla, mutta työttömänä ei ole kiire mihinkään.

Jouduit viikoksi sairaalaan koronan takia ja silti olet YLPEÄ rokottamattomuudestasi? U-R-P-O.

Vierailija
40/77 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alle 30v, kahdesti rokotettu, perusterve ja normaalipainoinen ilman riskitekijöitä. Alussa kurkku kipeä. Yöhikoilua, kuivia ysköksiä, hengitys raskasta. Nenä hieman tukkoinen. Pää kipeä etenkin silmiä liikuttaessa. Väsymystä, ei jaksa oikein seisoa. 

Ok eli sinulla oli flunssa. Älä dramatisoi…