Minulla on valkosipulinkynsi alapäässä
Yritän hoitaa hiivaa ja kuulemma valkosipuli tepsii. Oli jo viime yönä mutta ei tuntunut toimivan, nyt toinen yö kokeilussa. Onko täällä kukaan kokeillut?
Kommentit (23)
Eikö hiivaan suositella luonnonjugurttia?
Sulla taitaa olla apteekkiin pitkä matka.....?
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 21:14"]Eikö hiivaan suositella luonnonjugurttia?
[/quote]
Valkosipuli tappaa hiivan
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 21:16"]Eikö yhtään kirvele?
[/quote]
Ei itseasiassa
-ap
Oon kokeillu mutta en muista tuloksia.
Suosittelen piimää tai maustamatonta jogurttia.
Suosittelen piimää tai maustamatonta jogurttia.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 21:13"]
No ainakin miehet pysyy loitolla.
[/quote]
Ja vampyyrit
Mulla oli aikoinaan usein hiivaa, mutta en koskaan tajunnut jugurttikikkaa: pitäiskö sitä saada sinne sisällekin ja miten ihmeessä? Lusikallako sitä sinne kauhotte?
Mun mielestä Canesten combo oli toimiva ja nopea.
Hiivaa ei mulla ole ollut enää vuosiin, kun hylkäsin kaupan terveyssiteet ja käyttää kestositeitä.
Mulla on ollu viikko pimpissä peruna, auttaa jos jonkinlaiseen vaivaan!
kun munaa vähän huljuttaa alapäässä niin auttaa jännityspäänsärkyyn
Huomenna siis ukkosi menee töihin henki valkosipulilta haisten?
Kyllä se auttaa mutta lisäksi pitää välttää sokerin ja hiivan syömistä. Maitohappobakteerit auttaa kans. Sitä jugurttia voi laittaa vaikka tamponiin ja sit hetken kuluttua tamponi pois. (Huom. älä tee tätä tamponikikkaa samaan aikaan, kun sisälläsi on valkosipulin kynsi)
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 21:26"]Mulla on ollu viikko pimpissä peruna, auttaa jos jonkinlaiseen vaivaan!
[/quote]
Hahahahah xD
Pistitkö ap kokonaisena vai murskana? Murska tehoaa paremmin......
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 21:45"]Pistitkö ap kokonaisena vai murskana? Murska tehoaa paremmin......
[/quote]
Murskaa ei kannata laittaa, kirvelee
No ainakin miehet pysyy loitolla.