Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sanon tämän deittimiehelle?

Vierailija
15.01.2022 |

2 treffit takana. En koe seksuaalista vetoa häneen, vaikka onkin ihan komea. Lisäksi hänen ominaistuoksu ei miellytä. Miten sanon hänelle että en halua enää tavata? Tai pitäisikö tavata vielä?

Mietin silti mitä jos alkaisinkin tuntemaan vetoa… Kun mietin seksiä tai fyysistä läheisyyttä hänen kanssaan (sikäli kun pystyn edes kuvitella sitä hänen kanssaan) tulee sellaisia inhon väristyksiä. Mikä minua vaivaa? Onko normaalia että tulee oikeasti kuin kylmät väreet semmosia ällötysväristyksiä? On olemassa myös miehiä joihin olen tuntenut vetoa heti. Ja olen hyvinkin seksuaalinen ja seksuaalisesti aktiivinen henkilö.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mietin että menisin hänen kanssaan vaikka kahvilaan, haluaisin laittaa mahd. peittävän paidan ettei tissivako vilku. Eiköhän tämä kerro jo tarpeeksi. Jos mies kiinnostaisi, laittaisin kyllä tissit tiskiin!

Ap

Vierailija
22/40 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ollut sekä se, joka sanoo toiselle, että kiitos mutta ei kiitos meistä ei taida olla jatkamaan yhdessä ja, että enää jatka tapailua. - Olen myös ollut se, joka on jätetty. 

Kokemukseni mukaan kumpikaan osa ei ole ollut helppoa ja jälkeenpäin olen joka kerta ajatellut, että teinköhän oikein ja sellaisen päätöksen joka oli tuolla kohtaa se, joka olisi parhain e. jonka kanssa saattaisi elää vastaisuudessakin vain katuisinko ja harmitetlinko sitä vielä pitkään, mahd. vuosia jälkeenpäin.

Ja vaikka parisuhde (, joka on toki eriasia kuin se, että suhteessa ollaan vasta tapailu asteella) on aina kahden ihmisen välinen, niin olen joutunut tai minun on ainakin haluttu joutuvan vastaamaan myös ulkopuolisten uteluihin siitä, että miksi parisuhteemme päättyi.

- Ikään kuin se heille kuuluisi; vallankaan kun samalla ei ole tarvinnut ajatella kenenkään muun etuja tai mahd. haittoja.

-No,. Siis kenen muiden.? - No esimerkiksi jos itselläni ja tai meillä olisi ollut lapsi(a) niin pidän selviönä,. että jos silloin syystä tai toisesta eroaisin tai 2. haluaisi eron minusta niin ajattelsin myös sitä miten tai kuinka laps(i)en käy.   

Sinkkumies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no siis... ei kyllä kovin hyvältä vaikuta, jos inhon väristyksiä saat. sano vaan suoraan, että et koe teillä olevan kemiaa.

Jos aloittaja olisi mies, hän tietysti sanoisi sen vasta seksin jälkeen.

Minkä ihmeen seksin jälkeen? Jos kemiaa ei ole, ei ihminen halua seksiäkään. Ymmärrätkö?

😂

Vierailija
24/40 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mietin että menisin hänen kanssaan vaikka kahvilaan, haluaisin laittaa mahd. peittävän paidan ettei tissivako vilku. Eiköhän tämä kerro jo tarpeeksi. Jos mies kiinnostaisi, laittaisin kyllä tissit tiskiin!

Ap

No vähintä mitä voit ap tehdä, jo hyvien tapojen velvoittamana, on juurikin tämä, eli tissit tiskiin —> ryntäät rajalle.

Vierailija
25/40 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no siis... ei kyllä kovin hyvältä vaikuta, jos inhon väristyksiä saat. sano vaan suoraan, että et koe teillä olevan kemiaa.

Minkä ihmeen seksin jälkeen? Jos kemiaa ei ole, ei ihminen halua seksiäkään. Ymmärrätkö?

En ymmärrä. Mulle on mies sanonut parin seksikerran jälkeen ettei ole kemiaa.

Kyllä ne tiesi sen jo ennen seksiä, jos nyt ei ihan pikkupojista puhuta... 

Vierailija
26/40 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

No onko mehevät?

Vierailija
27/40 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti tiesikin, en epäile yhtään. Aika outo ajatus itselleni että menisi sänkyyn vaikkei koe kemiaa, mutta on niitä näköjään monella tavalla epätoivoisia.

Vierailija
28/40 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

luulsi myös monen naisenkin sanonen muutaman seksikerran jälkeen, ettei halua jatkaa enää treffailua/ suhteen syventämistä.

- Kieltämättä joskus on käynyt mielessä, että osa haluaa kiirehtiä ja päästä harrastamaan seksiä verraten nopeasti koska uskovat, että seksin harrastaminen olisi ikäänkuin merkki siitä, että sen harrastamisen jälkeen toinen ei jotenkin voisi enää sanoa, että ei, vaan olisi viimeistään sen jälkeen valmis yhteiseen parisuhteeseen.

- Ehkä näin saattoi ollakin silloin kaikkinainen seksi muualla kuin avioliitossa oli yleisesti tuomittavaa mutta en oikein tahdo ymmärtää, että miksi näin olisi enää tänäpäivänä. 

Vaikka onkin hämmentävää kun osa saattaa kertoa, että ei kelpaa toiselle kuin seksiin, kun taas itselläni on täytyy kyllä olla jo  verraten hyvin vahva tunne toisesta, että olisin hänen kanssaan valmis harrastamaan seksiä hänen kanssaan.

Sinkkumies 

Vierailija
29/40 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti tiesikin, en epäile yhtään. Aika outo ajatus itselleni että menisi sänkyyn vaikkei koe kemiaa, mutta on niitä näköjään monella tavalla epätoivoisia.

Tämä on eri asia miehellä ja naisella. Nainen ei halua ”itselleen sopimattomia geenejä” sisälleen. Eli spermaa siis. Mies taas haluaa siementää kaiken minkä pystyy.

Vierailija
30/40 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on eri asia miehellä ja naisella. Nainen ei halua ”itselleen sopimattomia geenejä” sisälleen. Eli spermaa siis. Mies taas haluaa siementää kaiken minkä pystyy.

No enpä usko että jokainen mies haluaa. Ne jotka haluavat, eivät ole sieltä laadukkaimmasta päästä. Ällöttää kun tuli itse tuollaiseen sekaannuttua.

Vierailija
31/40 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Nyt jotain rotia! Et tapaa sellaista joka ei sytytä. Sanot suoraan ettei kiinnosta. Miksi valehtelet itsellesi ja tälle miehelle?

Vierailija
32/40 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka yksinkertaisina ja typerinä meitä miehiä on yleisemmin oikeus ja lup apitää. - En minä ainakaan halua harrastaa seksiä, jokaisen kohtaamani naisen kanssa.  Ja ei naisessa itsessään ei välttämättä ole tällöin  yleisesti mitään sen paremmin fyysistä kuin henkistä vikaa tai puutetta.

- Intoni ja kiinnostukseni harrastaa seksiä ei ole ainakaan mitenkään erityisen paljon kohonnut sen seurauksena, että kieltäytymiseni jälkeen minulta on tivattu onko minulla salaa 2. nainen tai olenko kenties (kaapppi)homo kun ei ole kuulemma kukaan ikinä kieltäytynyt ja miten seksistä kieltäytyminen nyt vaan ei voi olla perusterveeltä ja hyväkuntosielta mieheltä tervettä, vaan joten täysin sairasta.  

Myönnämn että edellä hieman kärjistin mutta ehkä pointtini tuli selväksi

Sinkkumies

Vierailija
33/40 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei uskalla sanoa suoraan niin voi sanoa valkoisen valheen, että olen rakastunut toiseen.

Vierailija
34/40 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon yleensä jättänyt tapaamiseen yhteen kertaan jos ei ole kipinää. Kyllä sen ekan minuutin aikana tietää onko toisesta mihkää ja kiinnostaako. Ei voi olla noin vaikeeta. Miksi tuhlaat omaa aikaasi tohon tyyppiin.

Vierailija
35/40 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sun pitää imaista hieman tämän miehen taikakaulinta ja vasta sitten tehdä johtopäätökset.

Vierailija
36/40 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei uskalla sanoa suoraan niin voi sanoa valkoisen valheen, että olen rakastunut toiseen.

"Kröhöm" Valkosein valheen kyllä voi(nee) sanoa mutta minusta ei kannata väittää, että olsi rakastunut johonkin toiseen, jos ennättänyt jo tapailemaan toista; saattaa toiselle tulla vain kuva, että alunalkenkin on ollut vain varalla.

Tai sitten toinen aloittaa kuullustelun ja haluaa tietää toisesta kaiken.- Kun tulee jätetyksi niin jos silloin on itse jo ihastuneessa tilassa tai mahd. jopa rakastunut niin silloin on tunne vähän pinnassa ja on tavallaan ihan ymmärrettävääkin jos toiselta tulee itku tai pääsee parkaisu. 

Useimmat -toivon mukaan itsekin- olen osannut ja mahd vastakin osaisin kuitenkin ns.  käyttäytyä, silloinkin kun toinen kertoisi jotain sellaista jota en missään nimessä haluiais kuulla, jota kuitenkin todennäköisesti arvostan enemmän kuin vaikka sitä, että toinen ei haluaisi sanoa saati vaikka kirjoittaa minulle enää sanaakaan, vaan ns. ghostaisi.

Ghostaamisellakin saattaa joskus olla paikkansa mutta jotta ghostaisi toisen niin se vaatii jo vähän enempi perusteluita jos ei edes ole ensin yrittänyt sanoa tai kirjoittaa tosielle, että ei haluaisi enää jatkaa suhteen syventämistä. 

Sinkkumies

Vierailija
37/40 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon yleensä jättänyt tapaamiseen yhteen kertaan jos ei ole kipinää. Kyllä sen ekan minuutin aikana tietää onko toisesta mihkää ja kiinnostaako. Ei voi olla noin vaikeeta. Miksi tuhlaat omaa aikaasi tohon tyyppiin.

Taidan olla itse verraten hitaasti syttyvää tyyppiä kun en usko, että läheskään aina uskaltaisin väittää ensimmäisen minuutin aikana tietäisin ehdottoman varmaksi, että onko toisesta mihinkään tai onko hän kyllin kiinnostava, että hänen kanssaan saattaisi joskus vielä suhde syvetä.... 

Sinkkumies

Vierailija
38/40 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuisen ihmisen luulisi osaavan kieltäytyä. Ei valheita ihan vain ei kiitos riittää.

Vierailija
39/40 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidan olla itse verraten hitaasti syttyvää tyyppiä kun en usko, että läheskään aina uskaltaisin väittää ensimmäisen minuutin aikana tietäisin ehdottoman varmaksi, että onko toisesta mihinkään tai onko hän kyllin kiinnostava, että hänen kanssaan saattaisi joskus vielä suhde syvetä.... 

Sinkkumies

Mulle kävi kerran niin et meillä piti olla panotreffit. Mentiin eka lounaalle ja tajusin siinä syödessä etten haluakaan panna tätä miestä. Ok, ei pantu ja mies löysi lopulta mieluisamman hoidon.

Vierailija
40/40 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi