Vaimoni on patalaiska kotiäiti
Kyllä ottaa päähän vaimoni laiskuus. Hän on kotiäitinä ja silti ei pidä kotia kunnossa.
Eilen kehtasi vielä väittää, että kotiäitinä oleminen on työtä! Jostain naistenlehdestä varmaan tuonkin oppinut. Kuinka paljon yhden lapsen ja kodin hoitamisessa muka on työtä? Pyykit pesee kone, astiat pesee kone. Ruoanlaittoon menee korkeintaan tunti. Siivoamiseen menee korkeintaan puoli tuntia päivässä, sillä eihän joka päivä imuroida tai pyyhitä pölyjä. Silti asunto on likainen.
Lapsikin nukkuu 10 tuntia vuorokaudessa. Vaimo varmaan laskee oman lapsen leikittämisenkin " työksi" .
Olenkin päättänyt tilata netistä vakoojakameran, jotta voin salaa netin kautta seurata, mitä vaimo siellä oikein päivät pitkä tekee!
Kommentit (13)
Jää sinä ap kotiin ja näytä työssäkäyvälle vaimolle miten kotihommat ja lapsenhoito tehdään oikein ja kunnolla!
patalaiska kotiäiti oikeisiin töihin?
Oli mies tai nainen, kukapa sitä patalaiskaa akkaa jaksaa katella. Kyllähän se nyt yhden lapsen kanssa pitäs edes koti saada järjestyksessä pysymään.
Mutta mä olen kyllä vielä laiskempi kuin ap:n tekstissä. En käytä edes sitä tuntia ruoanlaittoon. Eilenkään ei ollut mitään ruokaa valmiina, kun mies tuli töistä, kun ei mua huvittanut kokata. Ja lähdin siitä jumppaan ja jätin nälkäisen miehen lasta hoitamaan :-).
mutta tuohan oli naisen kirjoittama aloitus, joten no hätä.
Paistaa kilometrien päähän että kirjoittaja on nainen.
Kuule nyt Arto, kun nämä kotityöt pitäis jakaa tasan.. Ei se riitä, että viet auton kaksi kertaa vuodessa renkaiden vaihtoon. Jospa minä menisin töihin ja sinä jäät kotiin.
Itsekin kuitenki siellä duunissa vähän väliä laiskottelet käymällä vauvapalstalla ym! Ootpa ahkera käydessäsi ihan aikuisten työpailalla, vau. Koitapa ite jäädä sinne himaan ni katotaan alkaako hajottaa samat aivottomat siivousrutiinit!
teksti.