TEIN RASKAUSTESTIN
Te mamma käskitte tehdä raskaustestin monta päivää sitten, kun pyörryin ja oli oksettava olo. No nyt minä sitten tein sen, okei olisi varmaan kannattanut oottaa aamuun mutta tein sen nyt. Ja en ole raskaana :) Eli se pyörtyminen ja huono-olo ei voi johtua siitä..taidan mennä lääkäriin.
Kiitos kun sain avautua.
T.16v
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 19:07"]Hyvä hyvä! Mee lääkäriin jos huono olo jatkuu :)
[/quote]
Huomenna varmaan pitää mennä :/ Tämä vaan olo jatkuu koko ajan..
-Ap
No ei tuon ikäisen kuulu harrastaa seksiä
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 19:20"]No ei tuon ikäisen kuulu harrastaa seksiä
[/quote]
Taasko tämä alkaa? :D Siis ihan oikeasti..
-Ap
Sä vaikutat tyhmältä ja vitun TYLSÄLTÄ
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 19:21"]Sä vaikutat tyhmältä ja vitun TYLSÄLTÄ
[/quote]
Sen perusteella että ihmettelen jatkuvaa huonoa oloani ja tein suosituksesta raskaustestin? Ei en ole tyhmä. Enkä tylsä. Mutta ei teitä palstalaisia kiinnosta muuta kuin pilkata minua.
-Ap
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 19:24"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 19:21"]Sä vaikutat tyhmältä ja vitun TYLSÄLTÄ
[/quote]
Sen perusteella että ihmettelen jatkuvaa huonoa oloani ja tein suosituksesta raskaustestin? Ei en ole tyhmä. Enkä tylsä. Mutta ei teitä palstalaisia kiinnosta muuta kuin pilkata minua.
-Ap
[/quote]koko ajan teet alotuksia "saa kysyä" tyylisiä. Minäminäminä.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 19:24"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 19:23"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 19:21"]Mee huomiohuoraamaan vaikka ylilaudalle
[/quote]
No hah hah. Minua TÄÄLLÄ av:lla käskettiin tekemään se raskaustesti, joten nyt ilmoitin että en ole raskaana.
-Ap
[/quote]tuskinpa kukaan täällä odottamalla odotti että tulet kertomaan, enkä jaksa uskoa että ketään edes kiinnostaa
[/quote]
No halusin purkaa tämän jonnekkin. Ihan sama kiinnostaako sinua vai ei. En viittinyt edes kertoa koko testin tekemisestä kellekkään, joten puran helpotukseni nyt täällä.
-Ap
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 19:26"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 19:24"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 19:21"]Sä vaikutat tyhmältä ja vitun TYLSÄLTÄ
[/quote]
-Ap
[/quote]koko ajan teet alotuksia "saa kysyä" tyylisiä. Minäminäminä.
[/quote]
En ole tehnyt. Täällä on monta 16 vuotiasta. Eikö se ole tullut mieleen?
-Ap
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 19:24"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 19:21"]Sä vaikutat tyhmältä ja vitun TYLSÄLTÄ
[/quote]
-Ap
[/quote]kannattaisi mennä lääkäriin sitä olo ihmettelemään eikä jauhaa täällä
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 19:27"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 19:24"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 19:21"]Sä vaikutat tyhmältä ja vitun TYLSÄLTÄ
[/quote]
-Ap
[/quote]kannattaisi mennä lääkäriin sitä olo ihmettelemään eikä jauhaa täällä
[/quote]
Juurihan minä noissa ekoissa kommenteissa sanoin että menen huomenna.
-Ap
Ei kannata liian aikaisin aloittaa sukupuolielämää, se on aikuisten leikkiä.
Ilkeitä ihmisiä täällä taas.
Hyvä, ettet ole raskaana. Mene lääkäriin, jos huono olo jatkuu. Niitä lapsia ehtii sitten myöhemminkin.
Hyvää kevään jatkoa! 
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 19:31"]Ilkeitä ihmisiä täällä taas.
Hyvä, ettet ole raskaana. Mene lääkäriin, jos huono olo jatkuu. Niitä lapsia ehtii sitten myöhemminkin.
Hyvää kevään jatkoa!
[/quote]haluisin kyllä lapsen jo nyt..:( ap
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 19:33"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 19:31"]Ilkeitä ihmisiä täällä taas.
Hyvää kevään jatkoa!
[/quote]haluisin kyllä lapsen jo nyt..:( ap
[/quote]
Tämä en ollut minä! En halua täyttää maailmaa lapsilla. On muut elämänarvot.
-Ap
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 19:28"]Ei kannata liian aikaisin aloittaa sukupuolielämää, se on aikuisten leikkiä.
[/quote]
Aina ollaan käytetty kortsua joka on seksin jälkeen aina tarkistettu. Välillä oli kortsu+e-rengas, mutta jouduin lopettamaan e-renkaan. Nyt en enää ota mitään hormoneja kehooni.
-Ap
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 19:31"]Ilkeitä ihmisiä täällä taas.
Hyvää kevään jatkoa!
[/quote]
Kiitos! :)
-Ap
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 19:38"]Nieletkö?
[/quote]no iyh. Siis en tod tiedä mitä se ees tarkottaah. -Ap
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 19:38"]Nieletkö?
[/quote]
Hei oikeesti. Jotain rajaa. -Ap
Hyvä hyvä! Mee lääkäriin jos huono olo jatkuu :)