Millaiset tuntemasi naiset viihtyvät farkuissa ja tennareissa
pääsääntöisesti? eli heillä ei toisinsanoen hameita ja korkkareita näy
Kommentit (19)
Minä, 36-vuotias kahden lapsen äiti, asun suurkaupungissa. Käytän korkkareita ja hameita vain erityistilaisuuksissa. Olen aina ollut samanlainen, myös nuorempana.
Mitäs vikaa niissä on? Mä ainakin käytän niitä, tosin käytän myös hameita ja korkkareita.
Minä, ihan tavallinen 25-vuotias pienen lapsen äiti. Olen aina ollut suht rento pukeutuja, esim. baariaikoinakin pidin aina farkkuja ja tennareita, tissitoppeja ja minihameita ei näkynyt koskaan. Tykkään kyllä meikata ja laittaa hiuksia, eli näytän tyttömäiseltä, mutta vaatteissa haluan keskittyä rentouteen ja helppouteen. Parhaat farkut on sellaisia, joiden kanssa tuntuu kuin ei olisi housuja ollenkaan :D
Minä. Kävelen niin paljon, etten halua pilata jalkojani korkkareilla. Olen myös niin pitkä, että ei senkään takia kiinnosta ruveta niillä honkkeloimaan. Hameetkin rajoittavat tekemistä ja olemista. Joskus käytän baareissa hametta, mutta minulle tullaan kauhistelemaan "vesirajasta". Hameet ovat tosi lyhyitä, kun on pitkä. Farkut näyttävät minun mielestäni hyvältä ja talvella ei kiinnosta palella hameessa.
Minä tykkään kesällä maksimekoista ja balleriinoista. Olen pienikokoinen. Korkokengät harvoin on niin mukavat, että haluaisin niitä käyttää...
50 v. DI, arkikäytössä/töissä farkut & tennarit.
Juhla- ja edustusmenoissa sitten jotain fiksumpaa.
Mäkin tunnistan itseni. Sitten mä viihdyn kyllä myös collarihousuissa ja muissa lököissä. Mä laitan farkut kun menen johonkin mihin en kehtaa mennä lököillä. Kesällä mulla on shortsit ja sandaalit tai crocsit ja mä tunnen itseni ihan naurettavaksi jos laittaisin mekon ja korkkarit. Ei ole mun juttu. Niin ja mä olen täysin lähiöwt ja ylpeä siitä. Meidän alue on meidän alue ja älä tuu tänne.
Lähes koko mun 19-40+ vuotiaista erilaisista naisista koostuva opiskeluryhmäni. Minä mukaan lukien. Mitäpä tuota kouluun kummempia tarvii. Välillä näkee hameita ja mekkoja, korkkareitakin silloin tällöin.
Kaikki. Ekö muka ole huomannut että kaikkihan ikään tai kokoon tai koulutukseen katsomatta käyttävät farkkuja ja tennareita. Jotkut tykkäävät niiden lisäksi käyttää korkkareita ja hameita. Itse ainakin viihdyn molemmissa mutta onhan tennarit arjessa paljon käytännöllisemmät. Ja ikää on 37.
No esim. minä, 46-vuotias äiti-ihminen. Mukavuuden takia. On minulla hameita ja korkkareita ja korkkarisaappaita, niitä käytän jos ei tarvi kävellä paljon ja jos ei ole kylmä. Esim. shoppailureissulle en korkkareissa lähde, koska en ole tyhmä vaan arvostan sitä että pystyn seisomaan ja kävelemään pitkään.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 11:58"]
Suominainen.
[/quote]
Totta :D
Suomessa on tuo pukeutuminen edelleen melko käytännönläheistä ja mitäänsanomatonta.
Hyvä puoli tässä on se, että jos joku haluaa panostaa, erottuu hän edukseen katukuvasta jo melko vähäisellä efortilla. Keväällä istuskeltiin koulun aulassa olevassa kahviossa ja yht'äkkiä viereisiä portaita laskeutui tyttö hameessa. Kaikki kääntyivät katsomaan kuin jossain disney-elokuvassa - kuin eivät olisi ennen nähneet tyttöä hameessa :D Eikä se ollut edes mikään seksihame, vaan ihan tavallinen pitkähkö.
Suurin osa suominaisista. Suomalaiset tykkää pukeutua rennosti, valitettavasti naisellisuuteen ei usein panosteta. Erikseen toki sitten nämä baarityrkyt perseshortseineen yms..
Kaija Koo viihtyy. Ainakin viimeks kesäkeikalla oli mustat tiukat stretchfarkut hällä. Ja naiselliset, mustat kiilakorkotennarit.
❤❤❤IHANA KAIJA❤❤❤
Korkkarit kattoon!!!
Alle 50-vuotiaat. Yli 50-vuotiaiden mielestä tennarit ovat kumitossuja ja huonoja jalalle.
No itseni tunnen, keski-ikäisyyttä lähestyvä nainen.