Profiloin tässä ketjussa musiikkimaun perusteella
Eli kokeillaas tällaista; kerro minulle viisi suosikkiyhtyettäsi/-artistia, niin analysoin sinut vankalla keittiöpsykologian kokemuksella! :D
Kommentit (313)
Tool,Looptroop Rockers, Juno,Asa,Juju
Lou Reed, Frank Zappa, Doors, Bebé, Carlos Santana
DDTM, Jukka Kuoppamäki, Jorma Kääriäinen, Henry Mancini, Harmony Sisters
György ligeti, olivier messiaen, steve reich, john dowland, jan dismas zelenka
Coldplay, Adele, Sting, Rolling Stones, Sia
Skrillex, Cure, Fiona Apple,David Guetta, Tiesto, Pavarotti
Abba, Queen, Ultra Bra, Juha Tapio, Waltteri Torikka
Queen, Rolling Stones, Jenni Vartiainen, The Vaccines, Scandinavian Music Group
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 01:04"]
[/quote]HMpunkkari ja näennäissivistynyt 16-vuotias.
Bonobo, Ceebrolistis, Kimbra, Solonen & Kosola, Anita Ward.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 22:52"]"Dream Theater Symphony X Adrenaline Mob Nothing More Apulanta"
Olet teini-iän ylittänyt, kuitenkin alle 20-vuotias pitkätukkainen mies. Soitat kitaraa ja luet filosofiaa.
[/quote]
Olen 38 vuotias nainen. Insinöörin koulutus (filosofia ei kiinnosta pätkääkään) mutta tällä hetkellä kotirouvana, lapset yläasteikäisiä. Kitaraa en soita (enkä mitään muutakaan). Aviomies on kyllä pitkätukkainen ja soittaa kitaraa, mutta häntäkään ei filosofia kiinnosta ja s hän on samanikäinen kanssani.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 01:13"]
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 01:04"]
[/quote]HMpunkkari ja näennäissivistynyt 16-vuotias.
[/quote]
Olen kylläkin jo 30-vuotias sekatyöläinen ja moniosaaja. Tosi nainen jolla on D-kupin tissit ja pitkät hiukset eikä koskaan rillejä! En ole ostanut Henkkamaukalta sitten vuoden 2011. Ostan kirpparilta ja Monkilta & suomalaisten suunnittelijoiden putiikeista enimmäkseen. Ja Skrillex on jo out teinien keskuudessa:D
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 23:11"]
"Death In June, Moon Lay Hidden Beneath A Cloud, Corvus Corax, Der Blutharsch, Skyforger."
Olet sarkastisuuden ilmentymä ja erittäin tummanpuhuva hahmo. Et pidä liiasta sovinnaisuudesta ja haluat kohahduttaa ihmisiä, ennemmin kuin jäädä seinäruusuksi. Olet erittäin älykäs.
[/quote]
Touchè. "Tummanpuhuva hahmo" tosin lähinnä bilekuosissa, arkisin olen laiska pukeutuja ja hiippailen farkuissa ja t-paidassa. Shokkipunaiset/violetit hiukset.
Vieläkö näitä joku lukee?
- First Aid Kit
- Junip
- Caitlin Canty
- Larkin Poe
- Belle Epoque
Apulanta, System of a down, Kotiteollisuus, Nirvana, Placebo
Trivium, Ron Costa, IAMX, Pyhimys, The Devil Wears Prada.
Ole hyvä :3
Nää hirveä alapeukkujen määrä toisten musamaussa what :D
Nightwish, 69 eyes, Pittbul, Irwin goodman, Rammstein
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 01:30"]
Nää hirveä alapeukkujen määrä toisten musamaussa what :D
[/quote]
Edelleen hyvin vahva heimoidentiteettiä ylläpitävä taiteen laji on musiikki.
-Yoda
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 00:56"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 00:29"]
Nightwish, Nirvana, Guns N' Roses, Maija Vilkkumaa ja Queen
[/quote]
Rinnastan Maija Vilkkumaan jostain syystä lastentarhaopettajiin. Työskentelet lasten tai nuorten parissa, olet pitkäpinnainen ja huolehtiva. Enemmän järjestelmällinen ja tarkka kuin huithapeli boheemi. Olet myös hyvin rento, etkä jaksa stressata liikoja. Iältäsi olet 30-35-vuotias. Pukeudut tummiin, nahkatakkeihin ja tennareihin.
Jos jotakuta kiinnostaa, niin tällainen olisi oma listaukseni; The Velvet Underground, Sisters of Mercy, Tori Amos, Joan Baez ja Interpol. :)
-AP
[/quote]
Hah, ihana! :) Olen tosin 17-vuotias. Pidän kyllä kovin lapsista (ja käytän tennareita!) ja haaveammatti olisi tällä hetkellä lastenlääkäri.